AndroidHealthClinic

Permanente klachten van AS.

Peiling Peiling Ik heb permanente schade opgelopen door AS.

• Ja

Stemmen: 6 11,5%
  • Nee

Stemmen: 38 73,1%
  • Een klein beetje.

Stemmen: 8 15,4%

• Totaal stemmers
    52
dystrofie= verslechteren van de kwaliteit van het weefsel ---> verkleining

is dit ook blijvend?

ja mijn ballen zijn ook wat gekrompen in de kuur, laten we zeggen 30% en zijn nu terug op 80% van de normale grootte, maar komen ze ook weer zoals vroeger?

greetz

Toegenomen permanente 'korte lontje' :D beharing gaat sneller, gyno bij AAS-gebruik achter 1 tepel, die overigens weer wegtrekt ná de kuur, veroudering/vergroving gelaatsuitdrukking (dank voor deze goeie omschrijving Roy!), en sinds ik hard zwar armen ben gaan trainen ivm aas-gebruik blijvende klachten aan de gewrichten van de armen.

Zozo, en dan stelt 78% hierboven nog dat ze geen klachten hebben overgehouden.
Steek je kop maar in het zand! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Ik krijg wat last van haaruitval en heb hele lichte gyno achter mn tepels maar heb gelukkig geen last van een kort lontje! :D ;)

DBC01 zei:
Toegenomen permanente 'korte lontje' :D beharing gaat sneller, gyno bij AAS-gebruik achter 1 tepel, die overigens weer wegtrekt ná de kuur, veroudering/vergroving gelaatsuitdrukking (dank voor deze goeie omschrijving Roy!), en sinds ik hard zwar armen ben gaan trainen ivm aas-gebruik blijvende klachten aan de gewrichten van de armen.

Zozo, en dan stelt 78% hierboven nog dat ze geen klachten hebben overgehouden.
Steek je kop maar in het zand!
:thumbs:

Mwa, is ook heel persoonsgebonden lijkt me en ik heb niet het idee dat hier veel jongens zitten die meer dan 2-3 kuurtjes achter de rug hebben.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Tja van die kant heb ik het nog niet bekeken :)

Er zitten denk ik ook een paar antwoorden bij van mensen die nooit gekuurd hebben en daarom nee invulden.

haal er iig maar één nee vanaf ;)

is dit nu blijvend of niet? heb namelijk nog maar een maal gekuurd en men ballen zijn toch nu zelfs nog een tikkie kleiner als ervoor. en ik ben nu al langer OFF dan ON.

greetz

mijn kop is zo lelijk als de nacht geworden :D

Roy: veroudering/vergroving gelaat

hardgainers zei:
Snel aan de HGH dan maar, schijnt wonderen te doen voor je huid.

Ja inderdaad man....Ik ga het toch maar is ff overwegen!!!

Hee kerel zit je in een kuur... je bent namelijk wel gegroeid de laatste tijd!
Ja ik zit in een kuur
Wat gebruik je dan?? Dit is je 2e kuur toch??
HGH man, schijnt goed voor je huid te zijn!!
:D

Heeyyy

Ik heb al gyno vanaf mijn puberteit! Het is wel al groot vind ik zelf...kan dat nog veel erger worden als ik aan de test en bold ga?

Grtz

ja...neem anti e...

Terug
Naar boven