Ik ben dringend op zoek naar een fitness coach die mij wilt helpen met de beginselen van het bodybuilden/fitness. Ik heb geen zin er teveel informatie over op te zoeken, dat zeg ik heel eerlijk. Ik heb het liefst iemand die voor mij een schema op stelt, zowel kracht als voeding, en mijn voortgang wilt bijhouden. Hieruit kan je concluderen dat ik wellicht te lui ben om zelfs de oefeningen zelf te doen, maar dat is zeker niet het geval. Ik wil mij bezig houden met alleen de essentiele dingen van het trainen, namelijk het daadwerkelijk DOEN. Uiteraard sta ik altijd open om te leren van de kenners, maar de meeste planning en research wil ik het liefst 'uitbesteden'. Natuurlijk draait de wereld niet voor niks, en dat is ook geen probleem daar hou ik rekening mee.
Zit ik hier helemaal verkeerd dan hoor ik graag waar ik het beste terecht kan! Laat een bericht achter of stuur een PM
Man, 21 jaar
Zit ik hier helemaal verkeerd dan hoor ik graag waar ik het beste terecht kan! Laat een bericht achter of stuur een PM
Man, 21 jaar
Laatst bewerkt: