MuscleMeat

Personal trainer worden als bijbaan

Ik zit er aan te denken om personal trainer te worden als bijbaan en mij dan vooral toeleggen op buitentraining zodat ik geen eigen ruimte nodig heb en er is hier genoeg vrije ruimte. Nu heb ik nog niet zoveel ervaring met bodybuilding maar met mijn 3 jaar wedstrijdboks ervaring weet ik genoeg over gewicht verliezen en gezond eten. Ook ken ik erg veel lichaamsgewicht oefeningen en kan ik ze ook nog boksen als cardio laten doen. Verder ben ik ook goed in het motiveren van mensen.

En als ik al die PTs bij mij in de gym zie en wat voor onzinoefeningen ze altijd doen lijkt het mij een niet al te moeilijk beroep
Nu is mijn vraag is zoiets haalbaar? Ik wou beginnen met een tarief van 10 euro per uur en advertenties op sites zoals marktplaats en mocht het echt goed lopen het tarief verhogen. Zijn er mensen die hetzelfde hebben geprobeerd?
Je wil personal trainer worden terwijl je niet eens weet wat het beroep inhoudt...
als je voor jezelf wil beginnen en de andere krijgt een blessure... reken maar op een heerlijke schadeclaim :o
Volgens mij kun je beter gewoon boks lessen geven maarja personal trainer is geen beschermd beroep, sportscholen stellen echter wel eisen

Je wil personal trainer worden terwijl je niet eens weet wat het beroep inhoudt...
als je voor jezelf wil beginnen en de andere krijgt een blessure... reken maar op een heerlijke schadeclaim :o
Volgens mij kun je beter gewoon boks lessen geven maarja personal trainer is geen beschermd beroep, sportscholen stellen echter wel eisen

Je hoeft er geen diploma voor te hebben dus wie moet jou een schadeclaim sturen en op basis waar van? Je helpt gewoon mensen met sporten en voedingsadvis, je bent geen arts.
Of Krijgen voetbaltrainers van de F-jes ook al claims?

Je hoeft er geen diploma voor te hebben dus wie moet jou een schadeclaim sturen en op basis waar van? Je helpt gewoon mensen met sporten en voedingsadvis, je bent geen arts.
Of Krijgen voetbaltrainers van de F-jes ook al claims?
nee, want daar teken je voor bij de sportclub dat deelname je eigen risico is, dit staat altijd in de algemene voorwaarden volgens mij

Kweet het niet zeker hoor, maar probeer hem ook maar te ontmoedigen :p

Je verzint nu dus maar wat?

500px-Fatality2.jpg

Vriend vna mij heeft ook een PT, komt altijd aanzetten met broscience. Bij bankdrukken moet je de stang niet te diep laten zakken, dan train je teveel triceps. true story

Vriend vna mij heeft ook een PT, komt altijd aanzetten met broscience. Bij bankdrukken moet je de stang niet te diep laten zakken, dan train je teveel triceps. true story

doe ik ook, stang 20cm van mn borst anders komt mn tri's in werking en heb deze nog later in de week nodig.

Waarom zou iemand jou betalen als je geen ervaring/diploma's kan voorleggen?

Zijn er hier genoeg op het forum die ik doko zou geven om mij te begeleiden terwijl ik weet dat zij geen diploma's ter beschikking hebben.
Ervaring overtreft diploma's vind ik persoonlijk maar ik vraag me wel af of jij die ervaring hebt.

Dat moet geen probleem zijn, de meeste personal trainers en fitnessinstructeurs zijn enorme mong*len zonder enige kennis.

Succes!

heb genoeg jongens onder begeleiding staan voor latere testimonials en behaalde resultaten om dat voor te leggen,
mensen gaan liever af op iemand die groot is en dat snel geworden is dan de 1 of andere personal trainer

Ik zit er aan te denken om personal trainer te worden als bijbaan en mij dan vooral toeleggen op buitentraining zodat ik geen eigen ruimte nodig heb en er is hier genoeg vrije ruimte. Nu heb ik nog niet zoveel ervaring met bodybuilding maar met mijn 3 jaar wedstrijdboks ervaring weet ik genoeg over gewicht verliezen en gezond eten. Ook ken ik erg veel lichaamsgewicht oefeningen en kan ik ze ook nog boksen als cardio laten doen. Verder ben ik ook goed in het motiveren van mensen.

En als ik al die PTs bij mij in de gym zie en wat voor onzinoefeningen ze altijd doen lijkt het mij een niet al te moeilijk beroep

Nu is mijn vraag is zoiets haalbaar? Ik wou beginnen met een tarief van 10 euro per uur en advertenties op sites zoals marktplaats en mocht het echt goed lopen het tarief verhogen. Zijn er mensen die hetzelfde hebben geprobeerd?

Een redelijk basale vraag: Hoe weet je dat het onzinoefeningen zijn die hij ze voorschrijft?

Kan jij oordelen of het een onzinoefening is die uitgevoerd wordt zonder ook maar iets te weten van de persoon die ze doet en de opgezette doelen?
Een goede personal trainer wordt toch gekenmerkt door een persoonsgebonden schema is het niet?

Aan je verhaal te horen kun je beter een fitnesstrainer worden met veel broscience.

Niet lullig bedoelt: Je benched 70kg??? Dan kan je imo geen PT worden/ ja kan wel maar dan ben je net zo'n PT als de rest..

Terug
Naar boven