XXL Nutrition

Persoonlijke ervaringen GH off season

  • Topic starter ak
  • Startdatum
  • Reacties 326
  • Weergaven 19K
  • Volgers 34

Bezoekers in dit topic

Er zijn ook wat lezingen te lezen over EOD zetten en dan een dubbele doses max 8iu.
Heb helaas niet de story bewaard waar de verwijzing in staat.
Beste moment van zetten is voor het slapen heb ik altijd begrepen omdat dan je igf-1 het hoogste punt bereikt.
Gh blijf ik doornemen 1.5iu nuchter/ 1.5iu pre bed. De bpc/ tb500 ivm knie ellende bouw ik langzaam af na maanden gebruikt te hebben.
 
Er zijn ook wat lezingen te lezen over EOD zetten en dan een dubbele doses max 8iu.
Heb helaas niet de story bewaard waar de verwijzing in staat.
Beste moment van zetten is voor het slapen heb ik altijd begrepen omdat dan je igf-1 het hoogste punt bereikt.
Haha er zijn onderzoeken over letterlijk alle protocollen te vinden die zeggen dat ze 't beste zijn. 's morgens, pre, post, 's nachts, IM, subq, rectaal. Allemaal zijn ze beter dan de andere.

Moraal van 't verhaal. Zorg gewoon dat je elke dag je gewenste dosis zet en klaar.
 
Haha er zijn onderzoeken over letterlijk alle protocollen te vinden die zeggen dat ze 't beste zijn. 's morgens, pre, post, 's nachts, IM, subq, rectaal. Allemaal zijn ze beter dan de andere.

Moraal van 't verhaal. Zorg gewoon dat je elke dag je gewenste dosis zet en klaar.
Ik kan het helaas niet meer terugvinden dat is wel klote.
Er was een hele heldere uitleg, dus autistisch als ik ben blijf ik ook zoeken :roflol:
Ik vond niet dat er onzin werd uitgekraamd. Maar er zijn inderdaad allerlei onderzoeken te vinden die ondersteunen wat je zelf zou willen volgen.
Die rectale heb ik nog niet gevonden. :eek:
 
Haha er zijn onderzoeken over letterlijk alle protocollen te vinden die zeggen dat ze 't beste zijn. 's morgens, pre, post, 's nachts, IM, subq, rectaal. Allemaal zijn ze beter dan de andere.

Moraal van 't verhaal. Zorg gewoon dat je elke dag je gewenste dosis zet en klaar.
Gewoon genoeg gh zetten dan zit je altijd goed.
 
Dorian Yates was geloof ik een voorstander van 5/2 of EOD ofzo. Meen zoiets te herinneren uit een interview met Dave Palumbo, jaren geleden. Maar idd, die kerel zette natuurlijk ook enorme hoeveelheden. Dan werkt het allemaal sowieso wel.

Als je 2000mg test 1x per week zet groei je ook beter dan iemand die 100mg ED neemt :hahaha: Uiteindelijk gaat het niet zozeer om de manier waarop je het neemt, maar hoeveel.
 
Er zijn ook wat lezingen te lezen over EOD zetten en dan een dubbele doses max 8iu.
Heb helaas niet de story bewaard waar de verwijzing in staat.
Beste moment van zetten is voor het slapen heb ik altijd begrepen omdat dan je igf-1 het hoogste punt bereikt.
als je weet wat de Tmax is en dat het met uur of 3 erna al minder wordt.....
In de nacht is je eigen aanmaak GH het hoogst, dat vervang je dan met toedienen en niet dubbel
 
Dorian Yates was geloof ik een voorstander van 5/2 of EOD ofzo. Meen zoiets te herinneren uit een interview met Dave Palumbo, jaren geleden. Maar idd, die kerel zette natuurlijk ook enorme hoeveelheden. Dan werkt het allemaal sowieso wel.

Als je 2000mg test 1x per week zet groei je ook beter dan iemand die 100mg ED neemt :hahaha: Uiteindelijk gaat het niet zozeer om de manier waarop je het neemt, maar hoeveel.
Precies. 5/2 is volgens mij echt alleen als je kosten wilt besparen tho.

Heb een aantal manieren geprobeerd zoals EOD, trainingsdagen hoger dan rustdagen, pre/post workout enzo. Voor mij werkt ED 't beste en dan voor 't ontbijt. Of nouja 't beste, op die manier heb ik geen sides. Pre bed werkt niet want dan heb ik continu enorm zere handen, ook na een paar weken nog. Pre word ik moe plus moet ik 't mee naar werk nemen wat niet wil, post val ik in slaap 😂 EOD ook kut want meer sides. En zo zal 't voor iedereen anders zijn.
 
Precies. 5/2 is volgens mij echt alleen als je kosten wilt besparen tho.

Heb een aantal manieren geprobeerd zoals EOD, trainingsdagen hoger dan rustdagen, pre/post workout enzo. Voor mij werkt ED 't beste en dan voor 't ontbijt. Of nouja 't beste, op die manier heb ik geen sides. Pre bed werkt niet want dan heb ik continu enorm zere handen, ook na een paar weken nog. Pre word ik moe plus moet ik 't mee naar werk nemen wat niet wil, post val ik in slaap 😂 EOD ook kut want meer sides. En zo zal 't voor iedereen anders zijn.
Wat jij doet met hoge en lage dagen heeft ook geen nut. je wilt je basis serumwaarden zvm stabiel hebben. ipv 6iu dag 1 en 12iu dag 2 kun je beter ED 9iu nemen. net als mensen die alleen op trainingsdagen GH nemen..
 
Wat jij doet met hoge en lage dagen heeft ook geen nut. je wilt je basis serumwaarden zvm stabiel hebben. ipv 6iu dag 1 en 12iu dag 2 kun je beter ED 9iu nemen. net als mensen die alleen op trainingsdagen GH nemen..
Deed*. Was enkel een probeersel omdat een aantal gasten waar niemand hier op 't forum qua size in de buurt komen 't doen haha. Bleek dat ik 't iig niet prettig vond dus zit inmiddels op een wat meer rationele 5 iu weer.
 
Deed*. Was enkel een probeersel omdat een aantal gasten waar niemand hier op 't forum qua size in de buurt komen 't doen haha. Bleek dat ik 't iig niet prettig vond dus zit inmiddels op een wat meer rationele 5 iu weer.
ja, mijn oom is Markus Ruhl, en de ex van mijn zusje haar vriendin Ronny Rockel. als jij ergens op aangesproken wordt doe je het ineens niet meer :roflol:
duiken van gem. 9iu naar 5iu gaat ook nergens over. je moet niet uitproberen met GH, maar vaste tijd en dosis aanhouden !!
 
ja, mijn oom is Markus Ruhl, en de ex van mijn zusje haar vriendin Ronny Rockel. als jij ergens op aangesproken wordt doe je het ineens niet meer :roflol:
duiken van gem. 9iu naar 5iu gaat ook nergens over. je moet niet uitproberen met GH, maar vaste tijd en dosis aanhouden !!
Goed advies weer baas, erg goed.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230515_174112_com.android.chrome_edit_450020299994350.jpg
    Screenshot_20230515_174112_com.android.chrome_edit_450020299994350.jpg
    158,6 KB · Weergaven: 83
Goed advies weer baas, erg goed.
Dat is wat anders dan van 9iu naar 5.:headbang:
Zit trouwens alweer op 3iu van tante lilly 😂

als je kloot met hoge rare doseringen zit je ook te kloten met je insuline, dat gebruik ik niet.
 
Precies. 5/2 is volgens mij echt alleen als je kosten wilt besparen tho.

Heb een aantal manieren geprobeerd zoals EOD, trainingsdagen hoger dan rustdagen, pre/post workout enzo. Voor mij werkt ED 't beste en dan voor 't ontbijt. Of nouja 't beste, op die manier heb ik geen sides. Pre bed werkt niet want dan heb ik continu enorm zere handen, ook na een paar weken nog. Pre word ik moe plus moet ik 't mee naar werk nemen wat niet wil, post val ik in slaap 😂 EOD ook kut want meer sides. En zo zal 't voor iedereen anders zijn.
Dit blijft zo veel giswerk en blijkt toch bij iedereen anders te zijn .
Bij mij blijft het : rustig opbouwen naar ED , ik heb extreme cts Sides die begonnen na 5 weken tot zeker maand 5 , daarna stabiel tot elke verhoging. Uiteindelijk na maand 8
Is het redelijk rustig ….. maar als ik een dag over sla dan is het er na de volgende dosis weer heftiger .
 
Dat is wat anders dan van 9iu naar 5.:headbang:
Zit trouwens alweer op 3iu van tante lilly 😂
Ah dus nog meer geswitch. Je bent een beetje van de "do as I say not as I do" dus.

Nee ik ben gezakt naar 5 op 't moment dat ik door kut (Nederlandse) AAS een darminfectie opliep, Primo wat geen primo bleek. Kan gebeuren. Alleen zonde om dan een dikke dosis hgh te blijven zetten. Darmen inmiddels weer tiptop maar heb nog geen zin gehad weer naar hogere dosis te switchen.
als je kloot met hoge rare doseringen zit je ook te kloten met je insuline, dat gebruik ik niet.
M'n insuline gevoeligheid is topnotch dus geen issues daar.
 
Ah dus nog meer geswitch. Je bent een beetje van de "do as I say not as I do" dus.

Nee ik ben gezakt naar 5 op 't moment dat ik door kut (Nederlandse) AAS een darminfectie opliep, Primo wat geen primo bleek. Kan gebeuren. Alleen zonde om dan een dikke dosis hgh te blijven zetten. Darmen inmiddels weer tiptop maar heb nog geen zin gehad weer naar hogere dosis te switchen.

M'n insuline gevoeligheid is topnotch dus geen issues daar.
Je begrijpt toch wel dat verschil in 2.4 iu en 3iu weinig voorstelt vergeleken met ene dag 6iu andere dag 12iu en dan terug naar 5iu ?
Blijf gewoon op 5iu ED en zo kun je stabiele serumwaarde houden. zoals ik zei op hogere dosis heb je ook met je insuline te maken die dat fucked-up is en je ook aan zult moeten passen. !
*
Doe ermee wat je zelf wilt, ik geef je advies.
 
Inmiddels helemaal gestopt met bpc en tb500. Knie gewricht is nog niet helemaal 100%, maar kan vooruit. Blijf nog even squats doen met een elastiek, maar de rest gaat goed.
Houd nog een paar vials achterwegen indien het verergert, maar denk dat de laatste klachten gewoon wat tijd kosten om geheel te herstellen.

Al met al ZEER tevreden over het gehele herstel traject en vooral in de eerste 3/4 weken merkte ik het meeste. Zou in de toekomst daarom ook 4/5 weken bpc weer gebruiken om daarna te stoppen ipv doortrekken over 10+ weken.
 
Ik zit een weekje of 3 op 4iu de dag. Wanneer stabiliseert de vochthuishouding een beetje?
 
Ik zit een weekje of 3 op 4iu de dag. Wanneer stabiliseert de vochthuishouding een beetje?
drink je ook stabiel? zout iname stabiel?

want ik heb totaal geen last gehad van vocht instabiel.
 
Ik zit een weekje of 3 op 4iu de dag. Wanneer stabiliseert de vochthuishouding een beetje?
Geen idee, heb niet het idee dat ik meer/minder vocht vasthoud dan normaal of voor gh. Bloeddruk etc gedurende hele traject ook niet afwijkend waardoor ik wellicht extra vocht vasthoud.
 
drink je ook stabiel? zout iname stabiel?

want ik heb totaal geen last gehad van vocht instabiel.
Ja alles is vrij stabiel, eet elke dag dezelfde meals op wat extra’s in het weekend na. Ik bedenk me ook dat ik van 300 naar 600 test ben gegaan dus ik denk dat deze combinatie hiervoor gezorgd heeft.
Geen idee, heb niet het idee dat ik meer/minder vocht vasthoud dan normaal of voor gh. Bloeddruk etc gedurende hele traject ook niet afwijkend waardoor ik wellicht extra vocht vasthoud.
Dan komt het denk ik vanwege de verhoging van test maar aangezien ik de test verhoogd had met introductie van gh dacht ik even dat het aan de gh lag. Bloeddruk is stabiel gebleven gelukkig.
 
Back
Naar boven