XXL Nutrition

Persoonlijke ervaringen GH off season

@ak Met jouw gewicht zou ik niet hoger gaan dan 3iu. Niet iedereen is hetzelfde, ook met ervaringen van evt. sides.

• Like
Waarderingen: AK
Heb ooit ook 4iu gedraaid maar de cts was ondraaglijk en bleef ook. Nu op 2iu ook last van sinds ik wat zwaarder ben maar niet zo extreem als op 4iu.

• Topic Starter Topic Starter
In welk tijdsbestek zou je de eventueel sides van GH kunnen ervaren, is dit uberhaupt mogelijk na 1 week op 3iu pd? (2x 1.5iu pd)

Merk dat me handen/vingers wat “stroever /tintelingen” hebben, kan wellicht door de kou komen of is het al realistisch dat je na 1 week dit al kunt merken?

In welk tijdsbestek zou je de eventueel sides van GH kunnen ervaren, is dit uberhaupt mogelijk na 1 week op 3iu pd? (2x 1.5iu pd)

Merk dat me handen/vingers wat “stroever /tintelingen” hebben, kan wellicht door de kou komen of is het al realistisch dat je na 1 week dit al kunt merken?

Al na 3 dagen kun je last krijgen van gewrichten, zenuwen etc. Rustig opbouwen is key. Denk daar niet te licht over en neem 3 dagen om te wennen voor je verder verhoogt. Dus als je 3iu wilt doseren dagelijks moet je dat wel echt opbouwen. De 1 is hier namelijk extreem gevoelig voor en de ander kan prima sneller opbouwen. Om jezelf een plezier te doen ga je aan de veilige kant zitten inzake ongewenste bijwerkingen.

Ik moest echt beginnen op 1iu en dan per week 0.5 iu omhoog om de slapende handen dragelijk te houden :o

Ik moest echt beginnen op 1iu en dan per week 0.5 iu omhoog om de slapende handen dragelijk te houden :o
Same. Kon in de 1e dagen niet eens de muis van de pc op werk vast houden :') tot 4 moest ik heel langzaam opbouwen, daarna ging 't wel makkelijker.

AK, let ook op dingen als je hartslag in rust. Wordt niet vaak over gesproken lijkt 't maar hgh heeft er zeker een flinke invloed op.

Same. Kon in de 1e dagen niet eens de muis van de pc op werk vast houden :') tot 4 moest ik heel langzaam opbouwen, daarna ging 't wel makkelijker.

AK, let ook op dingen als je hartslag in rust. Wordt niet vaak over gesproken lijkt 't maar hgh heeft er zeker een flinke invloed op.
Hartslag rust meet ik 2x pw en merk dat die van 50/55 nu rond de 60 zit.

Het is voornamelijk me handen/vingers wat “anders” voelt en had eigenlijk niet verwacht dat dit al na een week zou kunnen gebeuren, vandaar ik twijfelde of het misschien met de kou te maken heeft.

Hartslag rust meet ik 2x pw en merk dat die van 50/55 nu rond de 60 zit.

Het is voornamelijk me handen/vingers wat “anders” voelt en had eigenlijk niet verwacht dat dit al na een week zou kunnen gebeuren, vandaar ik twijfelde of het misschien met de kou te maken heeft.
De kou verergert het wel, maar 't zal wrs ook inderdaad de hgh zijn. Trekt wel weg en als 't te gek wordt de dosis halveren tot 't weg is en dan met 0.5 iu opbouwen. Ik wachtte zelf bij elke verhoging tot de "pijn" echt weg was

• Like
2iu opgebouwd in 1.5 week naar 3iu, nergens last van gehad. voordeel kan zijn dat ik op jongere leeftijd al geholpen ben aan CTS. hartslag in het begin ~7 hoger in rust. bijwerkingen verschillen per persoon.

• Like
Hoeveel lantus zouden jullie erbij nemen aangezien de koolhydraten nu flink omhoog gaan en ik wil beginnen met insuline nemen. Zat zelf aan 15iu pd te denken.

Hoeveel lantus zouden jullie erbij nemen aangezien de koolhydraten nu flink omhoog gaan en ik wil beginnen met insuline nemen. Zat zelf aan 15iu pd te denken.
Niet eerst gewoon novorapid rond de training? Heb je iig qua gains ook nog wat aan.

Lantus is volgens mij vooral in de UK ( waar elke pro bb'er overigens wel claimed bijna geen gear te gebruiken gek genoeg) een hype voor bloedsuiker controle. Zie de meeste tussen de 10 en 20 iu pre bed nemen.

• Like
Maat van mij neemt 6iu bij 8iu GH, hoe jij bij 15- 30iu komt snap ik ff niet. @ovation1 en @vntl hebben daar meer ervaring mee

En waarom neemt die maat 6iu, is er een richtlijn hierin of meten is weten en daarop doseren?
Meer is niet altijd beter, het zorgt alleen voor grotere carbopslag tijdens gebruik, maar dat raak je weer kwijt als je ermee stopt. Maar je mag gebruiken wat je wilt. Op 3iu zou ik geen insuline gebruiken.

• Like
Heb zelf 30iu ed gezet en nog novorapid erbij los.

Weg gegooid geld.

Maat van mij neemt 6iu bij 8iu GH, hoe jij bij 15- 30iu komt snap ik ff niet. @ovation1 en @vntl hebben daar meer ervaring mee
Je neemt zo min mogelijk er is geen x aantal iu.

Oftewel constant monitoren tijdens zetten en na eten wat je bloedsuiker doet en daar de dosis op aanpassen.

Veel gedoe en voor de meeste mensen gaat het zero gains opleveren.

Terug
Naar boven