- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
@ak Met jouw gewicht zou ik niet hoger gaan dan 3iu. Niet iedereen is hetzelfde, ook met ervaringen van evt. sides.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3iu pd is idd wel het plan@ak Met jouw gewicht zou ik niet hoger gaan dan 3iu. Niet iedereen is hetzelfde, ook met ervaringen van evt. sides.
In welk tijdsbestek zou je de eventueel sides van GH kunnen ervaren, is dit uberhaupt mogelijk na 1 week op 3iu pd? (2x 1.5iu pd)
Merk dat me handen/vingers wat “stroever /tintelingen” hebben, kan wellicht door de kou komen of is het al realistisch dat je na 1 week dit al kunt merken?
Same. Kon in de 1e dagen niet eens de muis van de pc op werk vast houden :') tot 4 moest ik heel langzaam opbouwen, daarna ging 't wel makkelijker.Ik moest echt beginnen op 1iu en dan per week 0.5 iu omhoog om de slapende handen dragelijk te houden![]()
Hartslag rust meet ik 2x pw en merk dat die van 50/55 nu rond de 60 zit.Same. Kon in de 1e dagen niet eens de muis van de pc op werk vast houden :') tot 4 moest ik heel langzaam opbouwen, daarna ging 't wel makkelijker.
AK, let ook op dingen als je hartslag in rust. Wordt niet vaak over gesproken lijkt 't maar hgh heeft er zeker een flinke invloed op.
De kou verergert het wel, maar 't zal wrs ook inderdaad de hgh zijn. Trekt wel weg en als 't te gek wordt de dosis halveren tot 't weg is en dan met 0.5 iu opbouwen. Ik wachtte zelf bij elke verhoging tot de "pijn" echt weg wasHartslag rust meet ik 2x pw en merk dat die van 50/55 nu rond de 60 zit.
Het is voornamelijk me handen/vingers wat “anders” voelt en had eigenlijk niet verwacht dat dit al na een week zou kunnen gebeuren, vandaar ik twijfelde of het misschien met de kou te maken heeft.
Niet eerst gewoon novorapid rond de training? Heb je iig qua gains ook nog wat aan.Hoeveel lantus zouden jullie erbij nemen aangezien de koolhydraten nu flink omhoog gaan en ik wil beginnen met insuline nemen. Zat zelf aan 15iu pd te denken.
Als 't puur om bloedsuiker gaat zou ik ook opteren voor metformine/berberine eerst.
Neem al beide, maar insuline zal er binnenkort bij komen.Als 't puur om bloedsuiker gaat zou ik ook opteren voor metformine/berberine eerst.
Meer is niet altijd beter, het zorgt alleen voor grotere carbopslag tijdens gebruik, maar dat raak je weer kwijt als je ermee stopt. Maar je mag gebruiken wat je wilt. Op 3iu zou ik geen insuline gebruiken.En waarom neemt die maat 6iu, is er een richtlijn hierin of meten is weten en daarop doseren?
Heb zelf 30iu ed gezet en nog novorapid erbij los.Hoeveel lantus zouden jullie erbij nemen aangezien de koolhydraten nu flink omhoog gaan en ik wil beginnen met insuline nemen. Zat zelf aan 15iu pd te denken.
Je neemt zo min mogelijk er is geen x aantal iu.