XXL Nutrition

Persoonlijke ervaringen GH off season

Bezoekers in dit topic

Zo zie je maar dat je niet blindelings op je coach kunt vertrouwen.
Maar wel blindelings online het advies moet volgen?

Met dit soort dingen heb je altijd voor/tegen standers, wat het beste is moet onderzoek uitmaken, maar meeste info is momenteel nog “mijn maat zegt…..” / Broscience.

Uiteraard ga ik niet blindelings iemand advies opvolgen en zelf me eigen research doen en vanuit daar feedback geven/ anticiperen.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Maar wel blindelings online het advies moet volgen?

Met dit soort dingen heb je altijd voor/tegen standers, wat het beste is moet onderzoek uitmaken, maar meeste info is momenteel nog “mijn maat zegt…..” / Broscience.

Uiteraard ga ik niet blindelings iemand advies opvolgen en zelf me eigen research doen en vanuit daar feedback geven/ anticiperen.
Je neemt te weinig GH om Insuline nodig te hebben. Je hoeft niet overal wetenschappelijk onderzoek voor je hebben, want dan moet dat ook onderzoek zijn wat BB gericht is.
zgn Bro-science wat jij het noemt is iets anders dan persoonlijke ervaringen. Je komt met Lantus aan wat langzame werking heeft, dus langdurig werkt en je ~24u later nog dezelfde waarde geeft.
Dat je in jouw situatie met GH begint kan wel, maar insuline moet je alleen nemen om je bloedwaarde te optimaliseren en niet om er Diabetes door te krijgen. en dan met 1.5iuGH al 15iu Lantes fucken.. ??
Je schrijfwijze lijkt alsof je dan met 3iu GH 30iu Lantus nodig hebt. vntl neemt 2iu GH en zei al in zijn LOG dat Lantus niks toevoegt, is dat ook Bro-Science ? Dat is een persoonlijke ervaring van iemand die ook dezelfde sport bedrijft als jij.
 
Je neemt te weinig GH om Insuline nodig te hebben. Je hoeft niet overal wetenschappelijk onderzoek voor je hebben, want dan moet dat ook onderzoek zijn wat BB gericht is.
zgn Bro-science wat jij het noemt is iets anders dan persoonlijke ervaringen. Je komt met Lantus aan wat langzame werking heeft, dus langdurig werkt en je ~24u later nog dezelfde waarde geeft.
Dat je in jouw situatie met GH begint kan wel, maar insuline moet je alleen nemen om je bloedwaarde te optimaliseren en niet om er Diabetes door te krijgen. en dan met 1.5iuGH al 15iu Lantes fucken.. ??
Je schrijfwijze lijkt alsof je dan met 3iu GH 30iu Lantus nodig hebt. vntl neemt 2iu GH en zei al in zijn LOG dat Lantus niks toevoegt, is dat ook Bro-Science ? Dat is een persoonlijke ervaring van iemand die ook dezelfde sport bedrijft als jij.
Lang verhaal kort, ben zelf ook geen voorstander om een pleister te plakken als ik weet dat ik pas morgen in me vingers snijd en die pleister nu niet nodig heb, maar coach gaf aan dat er meer voordelen aanhangen dus geef ik het wel de kans om te proberen.
 
Je neemt te weinig GH om Insuline nodig te hebben. Je hoeft niet overal wetenschappelijk onderzoek voor je hebben, want dan moet dat ook onderzoek zijn wat BB gericht is.
zgn Bro-science wat jij het noemt is iets anders dan persoonlijke ervaringen. Je komt met Lantus aan wat langzame werking heeft, dus langdurig werkt en je ~24u later nog dezelfde waarde geeft.
Dat je in jouw situatie met GH begint kan wel, maar insuline moet je alleen nemen om je bloedwaarde te optimaliseren en niet om er Diabetes door te krijgen. en dan met 1.5iuGH al 15iu Lantes fucken.. ??
Je schrijfwijze lijkt alsof je dan met 3iu GH 30iu Lantus nodig hebt. vntl neemt 2iu GH en zei al in zijn LOG dat Lantus niks toevoegt, is dat ook Bro-Science ? Dat is een persoonlijke ervaring van iemand die ook dezelfde sport bedrijft als jij.
Zeg je zowaar nog eens iets waar ik 't mee eens ben. Studies en onderzoeken zijn geweldig, maar als duizenden real world ervaringen iets anders uitwijzen dan die studies is 't mss toch de moeite waard om naar daadwerkelijke ervaringen te kijken imo.

Overigens ben ik nu wel benieuwd of er studies gedaan zijn op buffe gasten om te onderzoeken wat bijv 100 iu novorapid op een dag doet naast 2 gram gear en 10 iu hgh.
 
Lang verhaal kort, ben zelf ook geen voorstander om een pleister te plakken als ik weet dat ik pas morgen in me vingers snijd en die pleister nu niet nodig heb, maar coach gaf aan dat er meer voordelen aanhangen dus geef ik het wel de kans om te proberen.
Wat zijn de voordelen van dagelijks 20 iu Lantus zetten dan? Oprechte vraag hoor, ik ken namelijk alleen verhalen dat 't voor je IGF geen reet doet, daar heb je die 1x per week bolus dosing voor, en dat 't je insulinegevoeligheid verpest. Moeten wel beste voordelen zijn als ze dat 't waard willen maken.
 
Lang verhaal kort, ben zelf ook geen voorstander om een pleister te plakken als ik weet dat ik pas morgen in me vingers snijd en die pleister nu niet nodig heb, maar coach gaf aan dat er meer voordelen aanhangen dus geef ik het wel de kans om te proberen.
Je komt daar niet zo makkelijk achter in jouw situatie.
Je komt uit Prep en gaat nu bulken en neemt Gear en GH, dan weet je nooit wat het voordeel van Lantus is. Want je gaat al flink groeien zonder GH en Lantus.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Wat zijn de voordelen van dagelijks 20 iu Lantus zetten dan? Oprechte vraag hoor, ik ken namelijk alleen verhalen dat 't voor je IGF geen reet doet, daar heb je die 1x per week bolus dosing voor, en dat 't je insulinegevoeligheid verpest. Moeten wel beste voordelen zijn als ze dat 't waard willen maken.
15iu is het “plan/advies”:

“Er is een bepaald punt waarbij wanneer je op consistente basis veel kcal en vooral carbs wegbeukt het verstandig kan zijn om ook gebruik te maken van insuline. Niet alléén voor die reden maar ook omdat het één van de pathways is die we kunnen gebruiken voor anabolisme. Zéker in combinatie met GH creëer je daar een sterke synergie mee”
 
Ik heb alle respect voor de resultaten die je boekt met je cliënten maar zeggen dat insuline niks doet voor spiergroei is nogal onzin. Kijk naar de enorme groei die bijv Pleister van hier doormaakte toen ie door Milos op wat, 100 iu ofzo per dag gezet werd.
Ik denk dat je daadwerkelijk spiergroei dmv proteine synthese en het kunnen opslaan van carbs dmv hoge levels insuline dooor elkaar haalt.
 
5BC57D21-BA35-4333-AB54-D59E1AB99360.jpeg
 
15iu is het “plan/advies”:

“Er is een bepaald punt waarbij wanneer je op consistente basis veel kcal en vooral carbs wegbeukt het verstandig kan zijn om ook gebruik te maken van insuline. Niet alléén voor die reden maar ook omdat het één van de pathways is die we kunnen gebruiken voor anabolisme. Zéker in combinatie met GH creëer je daar een sterke synergie mee”

Dan ga je dus op 15 iu lantus elke dag teleurgesteld uit komen maat.
 
  • Like
Waarderingen: ak
het is denk ik afhankelijk van wat je werkelijke doel is, wil je gewoon rondlopen als 1 grote glycogeen opslag en voel je je daar goed bij, dan neem je een shitload aan insuline, maakt niet uit welke vorm. Succes daarmee en embrace the broscience.

Is het je te doen om spiergroei, werkelijke spiergroei, dan is insuline niet het wondermiddel.
ja je staat voller, ronder etc als je insuline gebruikt maar stop er mee en ga een week depleten, dan zie je wat er over is van dat.
 
Ga je loggen? Vind 't wel leuk om te volgen. Zelf ook aan 't twijfelen om een logje bij te houden..

Overigens, Kay is je coach toch?
Kay is me coach idd, log niet meer alleen elke x weken een shape/stats update in de laatst genomen foto topic
 
het is denk ik afhankelijk van wat je werkelijke doel is, wil je gewoon rondlopen als 1 grote glycogeen opslag en voel je je daar goed bij, dan neem je een shitload aan insuline, maakt niet uit welke vorm. Succes daarmee en embrace the broscience.

Is het je te doen om spiergroei, werkelijke spiergroei, dan is insuline niet het wondermiddel.
ja je staat voller, ronder etc als je insuline gebruikt maar stop er mee en ga een week depleten, dan zie je wat er over is van dat.

Als dat jouw mening erover is is dat goed! Velen zullen 't met je eens zijn, evenzovelen zullen 't oneens zijn.
 
Als dat jouw mening erover is is dat goed! Velen zullen 't met je eens zijn, evenzovelen zullen 't oneens zijn.
Sorry maar iemand gezien hebben die goeie gains gemaakt heeft met allerlei producten en ook insuline erbij zegt me niet veel.

Er zijn hier gewoon verschillende uitgangspunten en theorieen die allemaal te onderbouwen zijn als je interpretatie maar die kant op leunt.

Lantus is voor een basal use afhankelijk van metingen, dus je doseert naargelang de heoveeheid voeding, andersom zou dat dus niet de bedoeling moeten zijn vanuit gezondheidsredenen maar daar heb ik tot nu toe nog niemand over gehoord.

Je haalde de Milos manier aan met een shitload aan slin, ja t zou miss zo kunnen zijn maar hij zegt ook 2-3 keer per dag een shitload te doen dus je covered dan uiteindelijk de hele dag met verhoogde insuline.
Eigenlijk het zelfde idee als met een shitload aan lantus...

dus wat is het doel van insuline gebruik?

Ik zeg niet dat het een slecht middel is maar het moet wel het juiste doel dienen.
 
Dat kan ik dus ervaren komende maanden 😜
Dat zeg je ook over GH gebruik en of je GH echt of Nep was. wacht nog op het appje van je coach met uitleg waarom hij dit advisseerd en dan is de cirkel weer rond
 
Ik heb novorapid maanden achter elkaar gebruikt meerdere malen per dag nooit last gehad van m'n insuline gevoeligheid of resistentie. Dit is persoonlijk voor de meeste mensen zal dit niet opgaan denk ik.

Voor gains deed het weinig tho voor m'n gevoel.
 
Dat zeg je ook over GH gebruik en of je GH echt of Nep was.
Heb volgende week wederom dat ik bloed laat prikken en dan heb ik voor/na waardes van de GH. Kom hierop terug wanneer ik me 2de uitslag binnen heb.
wacht nog op het appje van je coach met uitleg waarom hij dit advisseerd en dan is de cirkel weer rond.
“Er is een bepaald punt waarbij wanneer je op consistente basis veel kcal en vooral carbs wegbeukt het verstandig kan zijn om ook gebruik te maken van insuline. Niet alléén voor die reden maar ook omdat het één van de pathways is die we kunnen gebruiken voor anabolisme. Zéker in combinatie met GH creëer je daar een sterke synergie mee”
 
Back
Naar boven