MuscleMeat

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Deze video heeft zeker goede punten, maar het laat een lichamelijke gewenning buiten beschouwing. Iets wat juist bij GABA-achtige middelen als phenibut, benzodiazepines en GHB een (grote) rol speelt. Bij deze middelen treedt, wanneer je het enkele keren per week gebruikt, al vrij snel een lichamelijke gewenning op: Je krijgt tegenovergestelde effecten wanneer het middel niet meer in je lichaam zit. Natuurlijk gebeurt dat niet na 2 dagen Phenibut nemen, maar het zal je verbazen hoe snel het erin sluipt. Wat ik hiermee duidelijk probeer te maken is dat je niet moet geloven dat je zulke middelen met regelmaat kunt gebruiken, zonder daar grote gevolgen van te gaan ondervinden.

Zal 1 x per week (za avond) veel uitmaken?
 
Heb de poedervorm van sport poeders maar caps leek me ook handig:
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/gezondheid-wellness/primaforce/phenibut/#ingredienten

250 mg per cap dus moet 12 caps nemen voor 3000 mg alleen er staat bij:

Overige ingredienten: cellulose, mangesiumsteraat, silicuiumdoxide

Gaat dat problemen geven?


Silicium dioxide of ook wel bekend als silica gel moet je eigenlijk zo veel mogelijk zien te vermijden. Helaas is dit bijna niet mogelijk, aangezien bijna alle kant en klaar supplementen dit bevat als anti klonter middel. Ken je die kleine zakjes met die harde balletjes erin die vaak in dozen of producten zit? Dat is precies hetzelfde als in die capsule zit. Je lichaam kan dit zelf niet verwijderen dus blijft achter in je lichaam..

Ik zag dat je de phenibut van sportpoeders hebt gekocht. Je kan daar ook gewoon lege capsules kopen en ook een capsule maker. Wil je echt voor capsules gaan, maak ze dan lekker zelf.. goedkoper en ze blijven schoon van toevoegingen en andere rommel die er niet in hoort!
 
Silicium dioxide of ook wel bekend als silica gel moet je eigenlijk zo veel mogelijk zien te vermijden. Helaas is dit bijna niet mogelijk, aangezien bijna alle kant en klaar supplementen dit bevat als anti klonter middel. Ken je die kleine zakjes met die harde balletjes erin die vaak in dozen of producten zit? Dat is precies hetzelfde als in die capsule zit. Je lichaam kan dit zelf niet verwijderen dus blijft achter in je lichaam..
Bron?
 

E551 is het e nummer van dit product en wordt gezien als nano deeltje. Het gevaar van nano deeltjes op het menselijk lichaam is algemeen bekend. De NVWA is al jaren bezig met onderzoeken naar dit specifieke nano deeltje, omdat het veelvuldig wordt gebruikt in eten en supplementen. De uitkomsten hiervan zijn nog niet bekend en de overheid kennende zal dit nog wel een tijdje gaan duren.

Maar wat de uitslag hiervan ook zal zijn.. de overheid is altijd te vertrouwen en hebben het beste voor met de bevolking..:rolleyes:

nano deeltjes kunnen in de regel niet of zeer slecht door het lichaam verwijderd worden en met silica heb je ook nog eens te maken met een stof die niet opgelost kan worden in vet of water.. dus hier hoef je geen wiskunde voor gestudeerd te hebben ;)

Ik heb hier eventueel nog een bron naar wat toxologische effecten van E 551

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24526451
 
E551 is het e nummer van dit product en wordt gezien als nano deeltje. Het gevaar van nano deeltjes op het menselijk lichaam is algemeen bekend. De NVWA is al jaren bezig met onderzoeken naar dit specifieke nano deeltje, omdat het veelvuldig wordt gebruikt in eten en supplementen. De uitkomsten hiervan zijn nog niet bekend en de overheid kennende zal dit nog wel een tijdje gaan duren.

Maar wat de uitslag hiervan ook zal zijn.. de overheid is altijd te vertrouwen en hebben het beste voor met de bevolking..:rolleyes:

nano deeltjes kunnen in de regel niet of zeer slecht door het lichaam verwijderd worden en met silica heb je ook nog eens te maken met een stof die niet opgelost kan worden in vet of water.. dus hier hoef je geen wiskunde voor gestudeerd te hebben ;)

Ik heb hier eventueel nog een bron naar wat toxologische effecten van E 551

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24526451
Thanks.


Phenibut blijft moeilijk te doseren.

Had het 2 x genomen en moet nu al 1 gram extra nemen om iets te voelen.
3100 mg + 1000 mg
 
Ik heb het ondertussen al vrij vaak gebruikt en merk duidelijk effect bij 1000mg. De eerste paar keer had ik moeite het gevoel te herkennen. Ik denk dat je er veel te veel van verwacht. Het is net het verschil tussen geen zin om de deur uit te gaan en wel zin om de deur uit te gaan.
 
Ik heb het ondertussen al vrij vaak gebruikt en merk duidelijk effect bij 1000mg. De eerste paar keer had ik moeite het gevoel te herkennen. Ik denk dat je er veel te veel van verwacht. Het is net het verschil tussen geen zin om de deur uit te gaan en wel zin om de deur uit te gaan.
Jij neemt alleen 1000 MG?
 
Jij neemt alleen 1000 MG?

Alles tussen 500mg en 3500mg heb ik wel geprobeerd.

Het is een mood enhancer / angstremmer. Het is subtiel. Niet dat je wazig wordt zoals met andere drugs (die ik heb geprobeerd). Alleen bij hogere dosissen merk ik dat ik er een beetje duf van wordt en dat de coordinatie iets achteruit gaat.
 
Alles tussen 500mg en 3500mg heb ik wel geprobeerd.

Het is een mood enhancer / angstremmer. Het is subtiel. Niet dat je wazig wordt zoals met andere drugs (die ik heb geprobeerd). Alleen bij hogere dosissen merk ik dat ik er een beetje duf van wordt en dat de coordinatie iets achteruit gaat.

Ai maar als je het nu neemt bijvoorbeeld, dan neem je 1 maal een dosis van 1000 MG, and thats it?


Ik vind het top spul alleen dan voel je wat en zo voel je niks meer, het gaat in golven zegmaar... Misschien moet ik er gewoon een sterke cafeïne bij nemen.
 
Gister voor het eerst na 3 weken weer phenibut geprobeerd @ 3100 mg....

Het gekke was dat ik de hele avond niks voelde maar het pas voelde de volgende dag nadat ik geslapen had... dus 24 uur later -_-


Hoe kan dat?
 
Gister voor het eerst na 3 weken weer phenibut geprobeerd @ 3100 mg....

Het gekke was dat ik de hele avond niks voelde maar het pas voelde de volgende dag nadat ik geslapen had... dus 24 uur later -_-


Hoe kan dat?

Geen idee ik merk vanaf 1000mg t echt wel
 
Duurt wel even voordat je iets voelt maar na pakweg een halfuur komt zeker al op.
 
Vind het maar raar spul, bij 2000 mg voel ik bijna niks en bij 4000 MG voel ik me kut....

In alle keren dat ik het heb geprobeerd was maar 1 keer een top avond met dit spul
 
Hey allemaal, ik gebruik phenibut nu al meer dan een jaar en wilde zeggen dat de bron waarvan de phenibut vandaan komt erg belangrijk is! Ik merk een ander effect dan de phenibut van sportpoeders dan het effect van Amerikaanse retailers. Ik heb tevens nooit problemen gehad met invoeren van phenibut en het was er ook erg snel. De beste phenibut die ik tot nu toe heb getest is van peaknootropics met een dosering ongeveer rond de 1-2gram (voor mij). Hier een artikel met goede info over Phenibut met links waar je het kan kopen. Hoop dat jullie wat waarde hebben aan deze tips :)
 
Maar het smaakt wel hetzelfde.
 
Ik denk dat ie vooral graag wil dat je zijn affiliate link gebruikt.

Tip: besteed wat meer aandacht aan je spelling in je artikel.
 
Ik denk dat ie vooral graag wil dat je zijn affiliate link gebruikt.

Tip: besteed wat meer aandacht aan je spelling in je artikel.

Ja dat viel me ook al op...

Is gewoon spam? Of is die van sportpoeders echt van minderen kwaliteit?
 
Hey allemaal, ik gebruik phenibut nu al meer dan een jaar en wilde zeggen dat de bron waarvan de phenibut vandaan komt erg belangrijk is! Ik merk een ander effect dan de phenibut van sportpoeders dan het effect van Amerikaanse retailers. Ik heb tevens nooit problemen gehad met invoeren van phenibut en het was er ook erg snel. De beste phenibut die ik tot nu toe heb getest is van peaknootropics met een dosering ongeveer rond de 1-2gram (voor mij). Hier een artikel met goede info over Phenibut met links waar je het kan kopen. Hoop dat jullie wat waarde hebben aan deze tips :)

Wel echt een dikke lab test zeg:

http://peaknootropics.com/wp-content/uploads/2013/09/PhenibutCOA1.pdf
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Back
Naar boven