AndroidHealthClinic

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Ja die prijzen gaat allemaal nergens over, 250 gram voor 50 dollar?!

Ik wil gewoon een kilotje kopen voor schappelijke prijs. Dit gaat nergens over. Hoe kunnen al die shops ook hele tijd 'uitverkocht' zijn. Wil je nou verkopen of niet?
Vond je het echt zulk geweldig spul dan? Welke doseringen icm welke supplementen of drugs neem je t in welke setting? Enige moment wanneer ik t nam, of nja de goede effecten ervan probeerde te krijgen, was op een huisfeestje icm caffeine zodat ik geen drugs of drank zou grijpen. Werd er wat spraakzamer van maar thats it
 
Ja die prijzen gaat allemaal nergens over, 250 gram voor 50 dollar?!

Ik wil gewoon een kilotje kopen voor schappelijke prijs. Dit gaat nergens over. Hoe kunnen al die shops ook hele tijd 'uitverkocht' zijn. Wil je nou verkopen of niet?
Het wordt steeds moeilijker om dit goedje te krijgen zonder zelf te importeren en te testen uit China. Vroeger had je Bulkpowders en Powdercity die het nog verkochte maar dat is allemaal in de ban gedaan.

Deze zijn ook betrouwbaar maar net zo duur: https://liftmode.com/calming/phenibut.html
 
een kg pheni kopen lol
 
Waarom de prijzen zo omhoog zijn.. lijkt me redelijk logisch toch.
Zijn maar weinig fabrikanten met goede kwaliteit en nog minder verkooppunten met goede kwaliteit.
 
Ja die prijzen gaat allemaal nergens over, 250 gram voor 50 dollar?!

Ik wil gewoon een kilotje kopen voor schappelijke prijs. Dit gaat nergens over. Hoe kunnen al die shops ook hele tijd 'uitverkocht' zijn. Wil je nou verkopen of niet?

Heb voor de gein eens contact gelegd met een leverancier/fabrikant van Phenibut. 25 kg. Phenibut zou me $4500 kosten, maar ze dachten dat ik een bedrijf was. Ze leveren niet aan particulieren. Dan zitten de verzend en douane kosten er nog niet bij natuurlijk. Ik vind dus eerlijk gezegd dat de prijzen helemaal nog niet zo slecht zijn als je kijkt bij de paar shops die het verkopen.
 
Heb voor de gein eens contact gelegd met een leverancier/fabrikant van Phenibut. 25 kg. Phenibut zou me $4500 kosten, maar ze dachten dat ik een bedrijf was. Ze leveren niet aan particulieren. Dan zitten de verzend en douane kosten er nog niet bij natuurlijk. Ik vind dus eerlijk gezegd dat de prijzen helemaal nog niet zo slecht zijn als je kijkt bij de paar shops die het verkopen.

Lijkt me een dure vendor. Verder koop je dat spul in paar 100 of 1000 kg. Ik heb het iig zelf kunnen regelen voor €95,-/kg, en ga er maar vanuit dat er dan nog marge op zit.

Waarom denk je dat de shops nu overstappen op caps? In het begin was een kg bij shops ca. € 200,-. Dat is er ook snel uit gegaan want dat ging te snel qua verkoop. Nu betaal je omgerekend (30 euro voor 45 gram) = € 666,- voor deze zelfde kilo. Ok is het wel afgewogen en in caps gestopt, maar de marges zijn wel gestegen.
 
Dat is inderdaad een groot verschil als je het nu voor 95 de kilo heb kunnen regelen. Maar inderdaad, normaal zal er vast groter ingekocht worden dan waar ik naar heb gevraagd.

Het valt inderdaad wel op, dat bijna iedereen alleen maar capsules aanbiedt en niet de poeder in bulk vorm. De marges zullen daar vast een stuk beter op zijn, zoals je al laat zien in je voorbeeld.
 
Lijkt me een dure vendor. Verder koop je dat spul in paar 100 of 1000 kg. Ik heb het iig zelf kunnen regelen voor €95,-/kg, en ga er maar vanuit dat er dan nog marge op zit.

Waarom denk je dat de shops nu overstappen op caps? In het begin was een kg bij shops ca. € 200,-. Dat is er ook snel uit gegaan want dat ging te snel qua verkoop. Nu betaal je omgerekend (30 euro voor 45 gram) = € 666,- voor deze zelfde kilo. Ok is het wel afgewogen en in caps gestopt, maar de marges zijn wel gestegen.

source? :-)
 
Dacht dat het aan mij lag,,, voelde de laatste keren helemaal nada noppes niks -_-

hmm... viel me ook al op.. heb ook de caps besteld bij vitalio.. zelfde dosering. 6 gram verspreid over de dag. einde vd avond zwaar phenifucked. in a good way. dat heb ik niet meer van primaforce of sportpoeders. puurheden kloppen gewoon niet. weet niet... poeder primaforce verschilt ook met sportpoeders (veel fijner). geen idee of dit met het vermaalproces te maken heeft.
maar op sportpoeders geven ze aan dat de nieuwe batch "de oude vertrouwde phenibut" is, omdat de andere te "speedy" zou zijn. phenibut is phenibut. of ben ik nou gek?
 
Gister weer 2500 mg pheni genomen van sportpoeders.nl

Voelde me na een half uur kut en keerde in mezelf en beetje moe -_-

Daarna 2 pre-workout pills gedropt en had weer enerigie en een top avond...


Pheni only = niks voor uitgaan?
 
Iemand die toevallig weet wie de eigenaar is van Sportpoeders.nl?
 
Gister weer 2500 mg pheni genomen van sportpoeders.nl

Voelde me na een half uur kut en keerde in mezelf en beetje moe -_-

Daarna 2 pre-workout pills gedropt en had weer enerigie en een top avond...


Pheni only = niks voor uitgaan?

Pheni voor uitgaan? Heb je enig idee wat voor product phenibut eigenlijk wel is?

Phenibut wordt zelfs verkocht door sportpoeders als slaapmiddel en ontspanner.. en jij wilt ermee uitgaan:eyes:

Phenibut is GABA agonist, net als benzodiazepinen (valium)
 
hmm... viel me ook al op.. heb ook de caps besteld bij vitalio.. zelfde dosering. 6 gram verspreid over de dag. einde vd avond zwaar phenifucked. in a good way. dat heb ik niet meer van primaforce of sportpoeders. puurheden kloppen gewoon niet. weet niet... poeder primaforce verschilt ook met sportpoeders (veel fijner). geen idee of dit met het vermaalproces te maken heeft.
maar op sportpoeders geven ze aan dat de nieuwe batch "de oude vertrouwde phenibut" is, omdat de andere te "speedy" zou zijn. phenibut is phenibut. of ben ik nou gek?

Zal vast te maken hebben met de manier waarop het gemaakt wordt. Geen 1 batch is exact hetzelfde, van welk product dan ook. Wellicht dat verschil in gebruikte grondstoffen ook nog verschil kan maken en welke verhoudingen worden aangehouden in het lab?
 

dus jij haalt je informatie van het drugsforum?

De wetenschap zegt namelijk dit:

Phenibut is used to relieve tension, anxiety, and fear, to improve sleep in psychosomatic or neurotic patients; as well as a pre- or post-operative medication. It is also used in the therapy of disorders characterized by asthenia and depression, as well as in post-traumatic stress, stuttering and vestibular disorders.
 
Back
Naar boven