XXL Nutrition

Phenibut

Bezoekers in dit topic

dus jij haalt je informatie van het drugsforum?

De wetenschap zegt namelijk dit:

Phenibut is used to relieve tension, anxiety, and fear, to improve sleep in psychosomatic or neurotic patients; as well as a pre- or post-operative medication. It is also used in the therapy of disorders characterized by asthenia and depression, as well as in post-traumatic stress, stuttering and vestibular disorders.

Phenibut tijdens uitgaan is top juist, zeer sociaal en opgewekt wordt je ervan. Combineren met cafeïne en niet met alcohol.
 
Icm alcohol vind ik het ook best prima. Wordt niet moe en kater is een stuk minder als alcohol only. Maar das misschien omdat je toch wat minder drinkt
 
Oke ik gebruik het dan gewoon voor hele andere reden en juist om af en toe goed en lang te kunnen slapen. Vandaar dat ik er in die setting ook anders op reageer waarschijnlijk.
Met caffeine en alcohol heb ik het wel gecombineerd en met caffeine krijg je inderdaad een energiekere werking. Met alcohol kon je me na een paar glazen wegdragen.

Denk dat het ook belangrijk is om je "sweet spot" te vinden als je nog weinig ervaring hebt met Pheni. Kleine verschillen in de dosering kunnen wel een groot verschil maken in het effect.
 
Oke ik gebruik het dan gewoon voor hele andere reden en juist om af en toe goed en lang te kunnen slapen. Vandaar dat ik er in die setting ook anders op reageer waarschijnlijk.
Met caffeine en alcohol heb ik het wel gecombineerd en met caffeine krijg je inderdaad een energiekere werking. Met alcohol kon je me na een paar glazen wegdragen.

Denk dat het ook belangrijk is om je "sweet spot" te vinden als je nog weinig ervaring hebt met Pheni. Kleine verschillen in de dosering kunnen wel een groot verschil maken in het effect.
hoe ver van tevoren neem je het voor slapen dan?
 
dus jij haalt je informatie van het drugsforum?

De wetenschap zegt namelijk dit:

Phenibut is used to relieve tension, anxiety, and fear, to improve sleep in psychosomatic or neurotic patients; as well as a pre- or post-operative medication. It is also used in the therapy of disorders characterized by asthenia and depression, as well as in post-traumatic stress, stuttering and vestibular disorders.

Over ghb zegt de wetenschap ook wat anders
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Neem het ongeveer 45 minuten voordat ik naar bed ga.
Gister 2 gram op een uur voor t slapen, werd helemaal dizzy wakker. Had aardig wat caffeine nodig om tot leven te komen. Gister rond 2uur genomen en 11u ging de wekker
 
Neem het ongeveer 45 minuten voordat ik naar bed ga.

Persoonlijk vind ik 2 uur van te voren idealer, duurt bij precies zo lang tot ik het goed voel.

Gister 2 gram op een uur voor t slapen, werd helemaal dizzy wakker. Had aardig wat caffeine nodig om tot leven te komen. Gister rond 2uur genomen en 11u ging de wekker

Voor sociale gelegenheden kan je beter meer pakken, voor slapen is 500 mg bij mij sweet spot.
 
Bij mij duurt het ongeveer een uur voordat ik er mee in slaap val. Mijn dosis is 1,5 scoop dus dat zou dan ongeveer 625 mg. zijn.


Gister 2 gram op een uur voor t slapen, werd helemaal dizzy wakker. Had aardig wat caffeine nodig om tot leven te komen. Gister rond 2uur genomen en 11u ging de wekker

2 gram is ook niet echt een geschikte dosering om mee te slapen.

Het kan inderdaad erg lang duren voordat het is uitgewerkt, voor mij was het ook echt even uitvogelen wat de beste dosering was. 1 gram was al te sterk en lag toen 9 uur in coma. Zelfs geen wekkers en telefoontjes gehoord..
 
Liftmode.com is legit. Goedkoop en als je met bitcoin betaald (bitonic oid) krijg je 25% korting. Vrijdag besteld, woensdag binnen. Prijzen daar zijn de laagste die ik gezien heb (kilo incl. shipment voor €135,-). Dus als je met wat mensen split is het de moeite.

Zit zelfs een certificate of analysis bij met labtest. 99.37%.

Geen duane shit.
 
Laatst bewerkt:
Phenibut is GABA agonist, net als benzodiazepinen (valium)

Benzos zijn GABA-a agonisten. Phenibut is net zoals GHB een GABA-b agonist. Het verschil tussen A en B activatie is echt enorm. Pas op hogere dosissen bind het zich enigzins aan GABA-a. Het is ook deels dopaminergic, waardoor het mood lifting en stimulerend wordt. Hogere dosissen zijn pas problematisch met lethargisch zijn, moe, energieloos.. slaperig. Omdat de Gaba activiteit, elke andere activiteit overheerst. Hetzelfde geldt voor GHB, recreationele dosissen zijn enorm stimulerend (ook vanwege het GHB receptor agonisme) maar zodra je te veel pakt wordt je moe, waus en ga je zelfs out.

Maar het wordt inderdaad aangeraden om Phenibut met een stimulant te nemen (caffeïne, amphetamine(en dan niet enkel de D variant), DMAA.. dingen in die richting) voor recreationeel gebruik, zodat het goede activatie geeft en je niet lam wordt. Persoonlijk vind ik dosissen >1,5-2g echt onnodig en overdreven (tenzij je echt tolerantie hebt opgebouwd) maar that's just me. Het heeft dan geen recreationele of functionele anxiolytische meerwaarde meer. Ik wordt na 1,5-2g al licht gaba-achtig (dat dronken gevoel, je kent het wel) en dan vind ik dat ik de goede dosering heb gemist.

Liftmode.com is legit. Goedkoop en als je met bitcoin betaald (bitonic oid) krijg je 25% korting. Vrijdag besteld, woensdag binnen. Prijzen daar zijn de laagste die ik gezien heb (kilo incl. shipment voor €135,-). Dus als je met wat mensen split is het de moeite.

Zit zelfs een certificate of analysis bij met labtest. 99.37%.

Geen duane shit.

Oh damn nice..€135 per kilo is echt een goede prijs. Momenteel heb je wat, €30 per 100g als goedkoopste bron? Dat is minder dan de helft.. Ik ga 't checken, thanks.
Heb je het al getest? Ik had laatst phenibut citraat ipv hcl, en dat was echt troep.
 
Ja het is gewoon real deal. 2 net gesealde potjes van 500 gram. Poeder, geen kristal. Zit een test certificaat bij. Had het in 5 dagen in huis (weekend er tussen). Als je online even goed zoekt vind je misschien nog wel een kortingsbon dat je er nog een aantal procenten vanaf krijgt. Ik zat op telefoon. Wel wat geprobeerd, zag bonnen van 30% voor eerste bestelling. Werkte allemaal niet. Maar als je nog een 10-30% er vanaf kan snoepen dan is het helemaal goede deal. Goedkoper ga je echt niet vinden.
 
kaluro ROVA hebben jullie toevallig een goede bron waar ik meer over phenibut te weten kan komen?
 
kaluro duidelijk verhaal en een mooie toevoeging hier! Ik was inderdaad op de hoogte van het a & b verhaal, maar had het blijkbaar iets anders begrepen.

Maar zoals je al aangaf.. de hogere doseringen waar de meeste het over hebben zijn absoluut niet geschikt als je het voor een avondje stappen wilt gebruiken of iets in die richting.. tenzij je inderdaad ervaren bent met het product en weet wat je doet. Ik vond het niet eerlijk om een product negatief weg te zetten, omdat je er anders op reageert als verwacht terwijl dat meestal gewoon ligt aan je eigen dosering en verwachting
 
Liftmode.com is legit. Goedkoop en als je met bitcoin betaald (bitonic oid) krijg je 25% korting. Vrijdag besteld, woensdag binnen. Prijzen daar zijn de laagste die ik gezien heb (kilo incl. shipment voor €135,-). Dus als je met wat mensen split is het de moeite.

Zit zelfs een certificate of analysis bij met labtest. 99.37%.

Geen duane shit.
Haha fuck, gister net 100 gr besteld voor 30 eu.
 
Is er ook ergens een sample te krijgen? Of moet je gelijk minstens 100gr bestellen
 
samples zijn er niet te vinden.. kleine portie is 25 gram die je kan bestellen
 
Ik vraag me nog steeds wat een goede dosis is voor stappen + dan een caffeine.

De ene keer (2800 mg) voel ik net of ik teveel G heb genomen (kut dus)
De anderen keer voel ik me zo nuchter als wat -_-

Neem op nuchtere maag en neem na een half uur na inname een shake.
 
Back
Naar boven