AndroidHealthClinic

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb niet heel veel verstand van Phenibut maar stoffen die er op lijken (GHB en benzodiazepines) kan je niet cold turkey stoppen en zul je moeten afbouwen om geen seizures en dergelijk te krijgen. Wellicht dat afbouwen een betere optie is.
Afbouwen doe ik altijd (mss dat ik er daarom weinig last van ondervind)
Heb zelf na een bepaald middel een dag of vier afkickverschijnselen van benzos gehad en dat was een echte hell. En dat was dan echt kinderspel met hoe lui zich voelen wanneer ze dagelijks gebruiken.
heb ooit een jaar lang dagelijks (op voorschrift) xanax gebruikt, die afkick was echt een hel (vooral kwa rare onnodige angsten) daarom dat mss nu alles nogal meevalt :)
 
Dude kap met dagelijks, stoppen wordt fackup. Ga je je afkick loggen? Ben erg benieuwd..
 
Dude kap met dagelijks, stoppen wordt fackup. Ga je je afkick loggen? Ben erg benieuwd..
Krijg er niet echt een afkick van :) paar daagjes heel klein beetje last dat is het dan.
stop en begin er wel wat vaker mee ) omdat het stoppen redelijk easy is.
vind de bijwerkingen en afkick die overal geroepen word ook echt heel heel fel overdreven. Afkick van een benzo of morfine is 10x zwaarder (uit ervaring)
 
Krijg er niet echt een afkick van :) paar daagjes heel klein beetje last dat is het dan.
stop en begin er wel wat vaker mee ) omdat het stoppen redelijk easy is.
vind de bijwerkingen en afkick die overal geroepen word ook echt heel heel fel overdreven. Afkick van een benzo of morfine is 10x zwaarder (uit ervaring)
Met baclofen en/of lyrica is stoppen met phenibut redelijk eenvoudig.

Is dit de langste ‘binge’ tot nu toe waarin je phenibut dagelijks neemt?
 
Met baclofen en/of lyrica is stoppen met phenibut redelijk eenvoudig.

Is dit de langste ‘binge’ tot nu toe waarin je phenibut dagelijks neemt?
Nee, wel eens vaker 6maanden ofzo
 
6 maanden dagelijks gebruikt ? Dat is toch nooit goed, en dan 1.6 gr ?
Hoe voelde je je toen je stopte ? Ben wel erg benieuwd.
 
6 maanden dagelijks gebruikt ? Dat is toch nooit goed, en dan 1.6 gr ?
Hoe voelde je je toen je stopte ? Ben wel erg benieuwd.
voelde echt weinig van het stoppen. Ben hier best eerlijk en serieus over.
 
Ik wilde van het weekend weer phenibut uitproberen maar op veel website is het uitverkocht? Iemand een linkje
 
voelde echt weinig van het stoppen. Ben hier best eerlijk en serieus over.
Merk je uberhaupt nog iets als je het dagelijks gebruikt ? Geloof dat ik gelezen heb dat je snel gewend raakt aan een bepaalde dosis en dan aardig snel moet verhogen.
 
Merk je uberhaupt nog iets als je het dagelijks gebruikt ? Geloof dat ik gelezen heb dat je snel gewend raakt aan een bepaalde dosis en dan aardig snel moet verhogen.
Weinig, beetje minder snel boos of onrustig. Echt ophogen doe ik niet meer eerst schommelen tussen 0,8 en 1,6gram (1 of 2 pillen)
 
Neejj, 20 juli neem ik nog eens een pauze van 3 weekjes, het leren en aandacht houden gaat nu te goed met dat spul, dus tijdens de vakantie een aantal weken (maar verwacht geen spannende verhalen :p, heb nog nooit een ”afkick” gehad die xanax evenaart gelukkig)
 
Neejj, 20 juli neem ik nog eens een pauze van 3 weekjes, het leren en aandacht houden gaat nu te goed met dat spul, dus tijdens de vakantie een aantal weken (maar verwacht geen spannende verhalen :p, heb nog nooit een ”afkick” gehad die xanax evenaart gelukkig)
Zorg voor de zekerheid ervoor dat je een lading phenibut overhoudt. Of anders baclofen/lyrica ronselen ergens. Ik vind het persoonlijk nog steeds moeilijk te geloven dat je straks fluitend en vrolijk kan stoppen na zo’n periode van abuse.
 
  • Like
Waarderingen: Bonk
Zorg voor de zekerheid ervoor dat je een lading phenibut overhoudt. Of anders baclofen/lyrica ronselen ergens. Ik vind het persoonlijk nog steeds moeilijk te geloven dat je straks fluitend en vrolijk kan stoppen na zo’n periode van abuse.
thnx, staat hier nog +1kg dus houd wat reserve. Mss omdat ik nog andere medicatie pak dat het nogal mee valt (trazodon voor het slapen en strattera in de ochtend). Fluitend is mss wel een beetje te optimistisch, maar ik ben nog wel functioneel. Eerst afbouwen naar 200mg over een weekje of 2 gespreid. De eerste 2dagen merk ik niks, dan een aantal dagen angstiger (maar niet in de aard dat ik niet meer durf werken ofzo, gewoon een beetje een rotweek) En dan gaat het weer bergop met wel een sociale angst die blijft hangen (gruwelijke hekel dan aan familiefeesten enzo)...
 
En dan begin ik na een paar weken terug om die sociale angsten weg te werken
 
Volgens mij kan je beter wegblijven bij phenibut zodra je er af bent.
 
Volgens mij kan je beter wegblijven bij phenibut zodra je er af bent.
Waarom? En quote eens als je reageert op mij, nu kom ik er maar steeds toevallig bij uit. Heb je zelf ervaring met die zogenaamde afkick van een zwak product zoals phenibut?
 
Waarom? En quote eens als je reageert op mij, nu kom ik er maar steeds toevallig bij uit. Heb je zelf ervaring met die zogenaamde afkick van een zwak product zoals phenibut?
Phenibut is alles behalve een zwak middel. Ik heb eens cold turkey moeten afkicken ervan, een mens kan zich onmogelijk slechter voelen dan dat. In 6 dagen tijd geen seconde kunnen slapen. Mijn hart die mijn borstkas uitklopte en pure paniek 100% van de tijd. Dit was van een periode van 5 wekelijks dagelijks gebruik. Begonnen op 1,5 gram per dag en de laatste week 2,5-3 gram per dag in verband met tolerantie.

En je moet jezelf de vraag stellen of je jouw geluk en succes af wilt laten hangen van de beschikbaarheid van een vaag poedertje.
 
Phenibut is alles behalve een zwak middel. Ik heb eens cold turkey moeten afkicken ervan, een mens kan zich onmogelijk slechter voelen dan dat. In 6 dagen tijd geen seconde kunnen slapen. Mijn hart die mijn borstkas uitklopte en pure paniek 100% van de tijd. Dit was van een periode van 5 wekelijks dagelijks gebruik. Begonnen op 1,5 gram per dag en de laatste week 2,5-3 gram per dag in verband met tolerantie.

En je moet jezelf de vraag stellen of je jouw geluk en succes af wilt laten hangen van de beschikbaarheid van een vaag poedertje.
Ik geef je geen ongelijk maar ik ervaar echt hetzelfde niet (ga echt zelden boven 1,6g) en ga ook nooit cold-turkey. Ik heb sws al slaapmedicatie mss daarom de verschillen?
 
Back
Naar boven