Fitness Seller

Sticky Phenibut

• Like
Waarderingen: Onit
Gram gedropt. Met een slok cola wel te verstaan.

voel al enigszins iets, redelijk snel na +/- 30 min lijkt mij?

• Like
  • Like
  • Like
@chrash Ik wil je een PB sturen, maar het kan niet. Help a girl out

Terugblik op de 1 gram Pheni;

Leek wat te voelen, zoals ik vermeld had. Kan ook de gedachte zijn van... Echter na een paar uurtjes voelde ik niks meer. Wellicht dat dit kwam door de combinatie met enkele biertjes.

Wel heerlijk geslapen trouwens, maar ook dat kan komen door de biertjes. :p

Heeft iemand een verlaagde harstlag opgemerkt bij het gebruik van een hogere dosis phenibut?

• Like
Heeft iemand een verlaagde harstlag opgemerkt bij het gebruik van een hogere dosis phenibut?
Reddit heeft veel draadjes daarover.
Degene die ik kan vinden praten vooral over een verhoogde hartslag (ook in klinisch onderzoek bij dieren)

edit: moest je interesse hebben in die studies :)

Ik heb wel eens een tijdje een smartwatch om gehad, daar kon ik precies zien welke dagen ik het gebruikte. Verhoogde hartslag.

@mucci had geloof ik ook last van een verhoogde hartslag, ik zelf weet het niet nooit opgemeten.

fuuaark:

Helaas is Phenibut inmiddels strafbaar gesteld om te verkopen, onze zending is bij de douane blijven staan, hier is een onderzoek ingesteld en er is door de NVWA besloten en ons medegedeeld dat dit product niet meer verkocht mag worden, het is inmiddels ook al vernietigd, begrijpelijk maar ook voor een doelgroep welke verstandig om ging met het gebruik van Phenibut ook bijzonder jammer. Wij verkopen het niet meer, toch bedankt voor de in het verleden uitgevoerde bestellingen. Wij houden ons voortaan alleen nog bezig met middelen welke zich niet in een grijs gebied bevinden.

bron: vitaplanet website

Terug
Naar boven