Fitness Seller

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Wacht even… Als je inlogt op sportpoeders kun je dingen bestellen die normaal niet op de site staan?

Denk je dat phenibut straks helemaal niet meer te krijgen valt? Heb nog 100gr liggen maar kan dan beter even wat meer bestellen lol.
Inderdaad man :roflol:, kan het wel zien nu het aanmaken van een account en zonder account kun je het niet vinden.

Ook maar eens proberen... hoor er veel goede verhalen over.
Bijv. voor een eerste date oid wordt het dus met caffeïne gebruikt? Is dit zo merkbaar? En heeft iemand nog handige info of gebruikservaringen?
 
Inderdaad man :roflol:, kan het wel zien nu het aanmaken van een account en zonder account kun je het niet vinden.

Ook maar eens proberen... hoor er veel goede verhalen over.
Bijv. voor een eerste date oid wordt het dus met caffeïne gebruikt? Is dit zo merkbaar? En heeft iemand nog handige info of gebruikservaringen?
Probeer het eerst zonder date en start op 1000mg ofzoiets. Ik zelf merk het pas boven de 2gram maar goed beter rustig beginnen.
 
Werkt dit spul nog zo goed als vroeger?

Ik vind dat de werking afnam op gegeven moment. Ook als ik het maanden niet meer nam.
 
Probeer het eerst zonder date en start op 1000mg ofzoiets. Ik zelf merk het pas boven de 2gram maar goed beter rustig beginnen.
Thanks!! Wel bijzonder dat de een bij 6gr wat voelt en de ander al bij 1.5 flink effect merkt.

En ga inderdaad eerst thuis eens een keertje 1gr doen.
Werkt dit spul nog zo goed als vroeger?

Ik vind dat de werking afnam op gegeven moment. Ook als ik het maanden niet meer nam.
Als in dat het product zelf door de jaren heen minder 'sterk' is geworden of door tolerantie?
 
Thanks!! Wel bijzonder dat de een bij 6gr wat voelt en de ander al bij 1.5 flink effect merkt.

En ga inderdaad eerst thuis eens een keertje 1gr doen.

Als in dat het product zelf door de jaren heen minder 'sterk' is geworden of door tolerantie?
Ja minder sterk product. Misschien moet ik het weer eens bestellen en nemen na jaren zonder, blijkt dat ik er weer belachelijk goed op ga.

Maar ik meen me te herinneren dat er minder potente varianten op de markt kwamen.
 
Werkt dit spul nog zo goed als vroeger?

Ik vind dat de werking afnam op gegeven moment. Ook als ik het maanden niet meer nam.
Werkt middel X even goed als vroeger? Als je phenibut hebt, heb je phenibut. Dus ja. Of je tolerantie is fucked, of je hebt een verkoper die troep verkoopt.

Vind er zelf overigens geen fuck aan. Heb tot 4 gram geprobeerd volgens mij en nooit wat van gemerkt. Verschillende verkopers. Misschien F-phenibut eens proberen ooit.
 
Werkt middel X even goed als vroeger? Als je phenibut hebt, heb je phenibut. Dus ja. Of je tolerantie is fucked, of je hebt een verkoper die troep verkoopt.

Vind er zelf overigens geen fuck aan. Heb tot 4 gram geprobeerd volgens mij en nooit wat van gemerkt. Verschillende verkopers. Misschien F-phenibut eens proberen ooit.
4gr en ik lig ko :roflol: kan dan niet eens meer recht lopen of überhaupt wat
 
Is phenibut nog ergens te bestellen? Met een beetje alcohol ging ik er echt wel goed op..
 
Ik heb thuis nog een 50g liggen. Ik neem dit 1 a 2x in de week, dosis 1-1,5g. Doet wonderen voor me op mijn job :D
 
Sportpoeders is met Phebibut leveren gestopt. Het middel is nu definitief verboden?
 
Sportpoeders is met Phebibut leveren gestopt. Het middel is nu definitief verboden?
Echt? Is wel kut dan, haalde het ook altijd van sportpoeders...
 
4-fluorophenibut (Baflofen) is chiller dus ik gebruik überhaupt nooit phenibut. Alleen jammer dat je het uit Amerika moet importeren.
 
4-fluorophenibut (Baflofen) is chiller dus ik gebruik überhaupt nooit phenibut. Alleen jammer dat je het uit Amerika moet importeren.
Wat maakt het beter dan?
 
Excuses voor de late reactie.

Wat maakt het beter dan?
Volgens interwebs werkt het sneller/sterker en eerder uitgewerkt. Geen ervaring zelf tho.
4-fluorophenibut is inderdaad potenter, maar is ook een stuk vergeeflijker qua verslaving. Je raakt er minder snel aan verslaafd dan Phenibut, en het is makkelijker af te bouwen. Hier moet echter mee opgepast worden: het blijft een middel waar je gewoon snel verslaafd aan kan raken. Als je het elke dag gebruikt raak je op relatief korte termijn verslaafd, punt. Maar als je de keuze hebt tussen 4-F Phenibut en Phenibut, zijn er m.i. slechts voordelen. De effecten zijn potenter, de dosering die je nodig hebt is lager en het werkt veel sneller in. Tenzij je het vervelend vindt dat je wellicht 2-3x per dag moet doseren, zie ik het alleen als een voordeel t.o.v. reguliere phenibut - Phenibut duurt bij mij 1,5 dag, en het duurt ook 3 uur voordat het werkt. 4-F Phenibut werkt gewoon na een half uur.

Het is alleen een pain in the ass om eraan te komen.
 
Pheni nu nergens meer te krijgen in NL ?
 
Je moet het nu importeren , zelfde als een favoriet van mij kava root.

Loop je een risico dat je product word ingenomen door douane.

Bullshit in mijn optiek. Alcohol is gevaarlijker.

Vergelijkbaar product wat je hier bij smartshops kan krijgen is kratom. Kratom vind ik zelf wel relaxed in niet al te hoge doseringen. Meer energiek.

Met phenibut altijd rekening houden dat de afkick bij verslaving bruut kan zijn. Vergelijkbaar met benzo afkick( uit ervaring absoluut geen pretje )

Alles met mate
 
Pheni dus niet meer te krijgen? Ik gebruik het 2-3x in de week op het werk samen met caffeine, is voor mij het beste wat ik maar kan vinden voor gefocust door te werken.
 
Pheni dus niet meer te krijgen? Ik gebruik het 2-3x in de week op het werk samen met caffeine, is voor mij het beste wat ik maar kan vinden voor gefocust door te werken.
En als je t niet meer zou nemen?


Ik hou het bij sporadisch 500mg voor het slapengaan. Heb nog een voorraad waar ik op dat tempo best lang mee kan doen.
 
Back
Naar boven