AndroidHealthClinic

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Ondertussen helemaal van af? :)

Chill dat het mee viel.
Jup, blijf wel een stukje zenuwachtiger als dingen niet lukken tegenover met phenibut, mja, ik houd het aan de kant voor volgende examens :)
 
  • Like
Waarderingen: Bonk
Dit weekend vriendenweekend. Alcohol + pheni is wel een goede combi toch?
 
Alcohol met pheni pakt voor mij verschillend uit. De ene keer heb ik na 1 of 2 bier het gevoel dat ik er een stuk meer op heb, de andere keer normaal.

Hoeveel ga je zuipen?

Caffeine --> ja :D
 
Met caffeine erbij wel
Alcohol met pheni pakt voor mij verschillend uit. De ene keer heb ik na 1 of 2 bier het gevoel dat ik er een stuk meer op heb, de andere keer normaal.

Hoeveel ga je zuipen?

Caffeine --> ja :D

Cafeïne junkies! Ik drink geen cafeïne meer, heb een detox t/m 18 augustus haha. Pheni zonder cafeïne niet aan te raden?

Hoeveel ik ga zuipen, geen idee. Sinds tijden dat ik weer ga drinken en wil zo min mogelijk consumeren. Dus dat wordt effectief dronken worden. :eyebrow:
 
Wat zou het effect van deze combi moeten zijn dan?
 
Cafeïne junkies! Ik drink geen cafeïne meer, heb een detox t/m 18 augustus haha. Pheni zonder cafeïne niet aan te raden?

Hoeveel ik ga zuipen, geen idee. Sinds tijden dat ik weer ga drinken en wil zo min mogelijk consumeren. Dus dat wordt effectief dronken worden. :eyebrow:

Pheni zonder caffeine ook aan te raden, mildere effecten maar wel relax.

Ja, dat moet wel werken denk ik.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Yes nog steeds man

Goed bezig.

Ik blow nu 2-3x in de week voor wat meer rust, al vind ik blowen een groot woord, ik neem dan 1 tot 3 hijsjes. Dat geeft me voldoende effect plus ik word er niet afhankelijk van.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hoeveel dagen achter elkaar kan je aan de pheni?
 
Alcohol met pheni pakt voor mij verschillend uit. De ene keer heb ik na 1 of 2 bier het gevoel dat ik er een stuk meer op heb, de andere keer normaal.

Hoeveel ga je zuipen?

Caffeine --> ja :D
Vorig jaar weer eens gedronken na x jaar en ik dacht neem pheni van te voren dan ben ik iig zo klaar met drinken, niet dus.. na 3/4 fles whisky,shotjes en bier stond ik nog overeind rip.
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Je hebt ook een groot lichaam om al die alcohol te verdelen:p
 
Wat zou het effect van deze combi moeten zijn dan?
Met alcohol ben je gewoon veel sneller dronken als dat je doel is :p
Met caffeine zorgt het voor een socialer en energiekere bedoeling. Ideaal voor een avondje gezelligheid zeg maar.
 
Na een aantal testruns gemaakt te hebben, eindelijk het chille effect ontdekt van phenibut.

2.5 gr = 0 effect
3.5 gr = 0 effect
4.5 gr = redelijk ontspannen gevoel, muziek klinkt wat beter.
5.5 gr = ontspannen gevoel, lichte euforie, muziek klinkt top. Smiddags geslikt en 's avondrs een eerste date. Normaal van mezelf wel wat last van zenuwen. Nu echt niks van te merken. Wel lichte gaba twitches. Zou het het best omschrijven als ghb Light uitgesmeerd over een aantal uur.

Ben benieuwd of ik morgen nog iets van een kater heb. Slapen zal wel best gaan gok ik zo😜

Disclaimer: hoeveelheden liggen redelijk hoog en werken voor MIJ. Denk niet gelijk: ik heb zin in een leuke avond, ik neem 5.5 gr.
 
Inderdaad hoog, kan me niet eens voorstellen om zoveel in 1x te nemen.

Begon je echt op 2,5gr? Of heb je al eerder lager geprobeerd?
 
Inderdaad hoog, kan me niet eens voorstellen om zoveel in 1x te nemen.

Begon je echt op 2,5gr? Of heb je al eerder lager geprobeerd?

Ben begonnen op 2.5 gr. Keuze hiervoor was gebaseerd op het feit dat het op dezelfde receptoren als ghb werkt en ik daar ook altijd bovengemiddelde doseringen van gebruik😅

Net wakker geworden trouwens. Totaal in coma gelegen maar nu niet het gevoel dat ik uitgerust ben. Beetje een zwaar hoofd.
 
Na een aantal testruns gemaakt te hebben, eindelijk het chille effect ontdekt van phenibut.

2.5 gr = 0 effect
3.5 gr = 0 effect
4.5 gr = redelijk ontspannen gevoel, muziek klinkt wat beter.
5.5 gr = ontspannen gevoel, lichte euforie, muziek klinkt top. Smiddags geslikt en 's avondrs een eerste date. Normaal van mezelf wel wat last van zenuwen. Nu echt niks van te merken. Wel lichte gaba twitches. Zou het het best omschrijven als ghb Light uitgesmeerd over een aantal uur.

Ben benieuwd of ik morgen nog iets van een kater heb. Slapen zal wel best gaan gok ik zo😜

Disclaimer: hoeveelheden liggen redelijk hoog en werken voor MIJ. Denk niet gelijk: ik heb zin in een leuke avond, ik neem 5.5 gr.
Dit heb ik ook met phenibut moet het te redelijk hoog doseren voordat ik wat merk.
 
Momenteel niet meer toegestaan als voedingssupplement en kan alleen nog als research chemical gekocht worden. Voor degene die het bij sportpoeders bestelde.. je moet hier nu even inloggen op je account om het product te kunnen kopen anders vindt je het niet.
 
Momenteel niet meer toegestaan als voedingssupplement en kan alleen nog als research chemical gekocht worden. Voor degene die het bij sportpoeders bestelde.. je moet hier nu even inloggen op je account om het product te kunnen kopen anders vindt je het niet.

Wacht even… Als je inlogt op sportpoeders kun je dingen bestellen die normaal niet op de site staan?

Denk je dat phenibut straks helemaal niet meer te krijgen valt? Heb nog 100gr liggen maar kan dan beter even wat meer bestellen lol.
 
Weer iets dat werkt dzt nirt meer mag.

Ik nam het soms 1 a 2 x de maand.
.max 1gr en dat vlakte de stress wat af.
 
Back
Naar boven