AndroidHealthClinic

Phil heath Wins The Ironman

niemand foto's van neset en khalid op het podium. Ik kan op dit moment geen replay bekijken.

damn, die aanhechtingen ook, gigantisch laag! geeft hem een mooie volle look.

zeker een mooie fysiek.

Geloof mij.. Deze man gaat ZEKER in de top 3 van MR.O staan.. mark my words!!
*hij is echt veranderd sinds een paar jaar geleden.

in 2011 ofzo ..
Maar dan moet hij tog nog ff groeien hoor.
als je hem naast cutler zet is hij maar klein denk ik :D

Als Victor niet op tijd hersteld geraakt misschien...maar zelfs dan nog: We hebben nog steeds Jay, Wolf en Dexter die hoog zullen scoren imo.

Top 5 zou al super zijn :)

En daar gaan we weer met de Olympia voorspellingen. Volgend jaar winnen Victor, Wolf en Heath alle 3 de Olympia als je iedereen hier moet geloven. Jay wordt 5e want Trey Brewer gaat zelfs boven hem eindigen :rolleyes:

dammmm huge !!!

En daar gaan we weer met de Olympia voorspellingen. Volgend jaar winnen Victor, Wolf en Heath alle 3 de Olympia als je iedereen hier moet geloven. Jay wordt 5e want Trey Brewer gaat zelfs boven hem eindigen :rolleyes:

Het beloofd in ieder geval wat, veel gegadigden :cool:

wat een lichaam, geweldig gewoon!
nieuwe favo erbij haha

Moet zeggen dat ik er niet helemaal kapot van ben. Gast ziet er goed uit, maar mist toch nog wat massa. Denkt vooral dat hij behoorlijk gehyped wordt en daardoor zo goed scoort nu. Zie hem voorlopig gaan O winnen. Kamali was helemaal geniaal......wat ziet die gast er lelijk uit zeg...

Moet zeggen dat ik er niet helemaal kapot van ben. Gast ziet er goed uit, maar mist toch nog wat massa. Denkt vooral dat hij behoorlijk gehyped wordt en daardoor zo goed scoort nu. Zie hem voorlopig gaan O winnen. Kamali was helemaal geniaal......wat ziet die gast er lelijk uit zeg...

dat valt wel mee met die massa missen rofl.

superfysiek en geen overdreven massamonster, dus geen top3-material voor de Mr. O..

Vond Gustavo er ook wel goed uitzien nochtans.
Phill, pracht plaatje, en hij staat wel zeer scherp in zijn gezicht ook.

Hij heeft nogal veel inkepingen als hij lacht en nu komen die echt scherp en diep over als hij lacht op podium.

Wel zeer droge borst separatie bij double biceps

Terug
Naar boven