- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niemand foto's van neset en khalid op het podium. Ik kan op dit moment geen replay bekijken.
nou als ik eerlijk moet zijn vind ik het niet zo heel denderend...maar misschien dat het tijdens de finals beter is..
Niet denderend? Wat beter dan? Want dit is echt ****ing GREAT!
Geloof mij.. Deze man gaat ZEKER in de top 3 van MR.O staan.. mark my words!!
*hij is echt veranderd sinds een paar jaar geleden.

En daar gaan we weer met de Olympia voorspellingen. Volgend jaar winnen Victor, Wolf en Heath alle 3 de Olympia als je iedereen hier moet geloven. Jay wordt 5e want Trey Brewer gaat zelfs boven hem eindigen![]()

En daar gaan we weer met de Olympia voorspellingen. Volgend jaar winnen Victor, Wolf en Heath alle 3 de Olympia als je iedereen hier moet geloven. Jay wordt 5e want Trey Brewer gaat zelfs boven hem eindigen![]()

Moet zeggen dat ik er niet helemaal kapot van ben. Gast ziet er goed uit, maar mist toch nog wat massa. Denkt vooral dat hij behoorlijk gehyped wordt en daardoor zo goed scoort nu. Zie hem voorlopig gaan O winnen. Kamali was helemaal geniaal......wat ziet die gast er lelijk uit zeg...
Nog wat meer massa vooral op de borst en je hebt een all time great MR O