Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dat wel meevalt. Badell was groter dan Heath, alleen Heath stond er beter bij. Jay is groter dan Badell, dus Jay heeft nog een pak meer massa dan Heath. En sowieso moet Heath Martinez nog voor zich dulden. Vergeet niet dat Jay onstage 265+ lbs is, en Heath 241. Scheelt toch nog aardig wat
Die bultjes bij Anthony schijnen trouwens kleine scheurtjes in de fascia te zijn las ik ergens. Weet niet of dat waar is.

Ja maar gewicht zegt ook niet alles...het zou best kunnen dat Phil minder gewicht nodig heeft om groter te lijken. Maargoed, Jay is zeker nog wel een stukje groter, maar ook lelijker
En qua armen ownt Phil zowel Badell als Jay...wat een guns heeft die, en ook overal zie je die definitie terug.
Dat Badell groter is als Phil, tja, spant erom. Phil stond er idd beter bij, maar hij heeft echt niet gewonnen omdat hij droger was. Badell was namelijk ook zo droog...en Badell heeft er nog nooit zo goed bijgestaan dan op de Iron Man, zegt hij zelf ook. Phil FTW![]()
Hij heeft juist wel gewonnen omdat hij droger was, hij was shredded to the bone. Hij heeft inderdaad super armen, maar z'n borst mag nog wel een pak dikker worden. Badell was trouwens wel duidelijk groter en had meer dikte dan Heath. Als hij naast Jay gaat staan dwarft Jay hem nog op het gebied van massa.
Wat ik al eerder heb gezegd in andere topics, als je een goede vooruitgang hebt, betekend dat niet meteen dat je een Olympia gaat winnen. Dit moet een bekroning op je werk zijn, en niet de doorbraak. Jay werd laatste op zijn eerste Mr. Olympia bijvoorbeeld. De top 5 zal hij zeker halen, maar dan wordt het toch echt lastig met Dexter, Martinez, Jay en Anthony.
Hij heeft juist wel gewonnen omdat hij droger was, hij was shredded to the bone. Hij heeft inderdaad super armen, maar z'n borst mag nog wel een pak dikker worden. Badell was trouwens wel duidelijk groter en had meer dikte dan Heath. Als hij naast Jay gaat staan dwarft Jay hem nog op het gebied van massa.
Wat ik al eerder heb gezegd in andere topics, als je een goede vooruitgang hebt, betekend dat niet meteen dat je een Olympia gaat winnen. Dit moet een bekroning op je werk zijn, en niet de doorbraak. Jay werd laatste op zijn eerste Mr. Olympia bijvoorbeeld. De top 5 zal hij zeker halen, maar dan wordt het toch echt lastig met Dexter, Martinez, Jay en Anthony.
Ben ik niet met je eens. Ok hij was misschien NET iets droger, maar dat heeft dus echt niet de doorslag gegeven. Want Badell stond ook met een supershape daar. Ik heb ook niet gezegd dat hij dit jaar Mr Olympia gaat worden...maar geloof mij dat zal niet meer lang duren. Wanneer hij vooral zn rug, sweep in quads en borst nog wat bijtrekt wordt hij zeer zeker niet meer door Jay gedwarft. Zijn lichaam heeft sowieso veel mooiere vormen dus dat komt helemaal goed met Phil. Enigste die in de toekomst nog een bedreiging voor hem is is Victor. Melvin Anthony en Dexter Jackson draaien al zo lang mee, die zie ik echt geen Mr O meer worden.
![]()
toch nog eens posten omdat ik moeite gedaan heb om 'm te zoeken![]()
Kevin Levrone werd tweede op z'n eerste Olympia. Wat is je punt?
Zo een detail in de hamstrings heb ik nog nooit gezien
![]()

Mijn punt is dat er hier veelste makkelijk wordt gedacht over een Olympia winst. Als er een bodybuilder een goed jaar heeft (Dennis Wolf en nu dus Phil Heath) roept iedereen meteen dat ze aankomend jaar Jay wel even gaan verslaan. Zo makkelijk gaat het niet.

Wie zie jij zeggen dat hij Jay aankomend jaar gaat verslaan? Ik weet niet of je een bril op hebt maar Phil is imo echt een talent. Er wordt gezegd dat hij heel grote kans heeft om een toekomstige Mr O te worden. Ik durf bijna met 100% zekerheid te zeggen dat hij vanaf volgend jaar grote kans maakt om Mr O te worden als hij zich zo blijft verbeteren. Als je veel op US forums kijkt zie je dat er daar ook door een grote menigte zo gedacht wordt. Zelfs bb'ers die nu met de top meedraaien zeggen dat ze in Phil een toekomstige Mr O zien. En jij gaat zeggen dat het niet zo makkelijk gaat? Zoals ik zei...Phil is echt wel van een ander kaliber als Dennis Wolf. Maargoed denk wat jij denkt kerel...ik zie hem binnen nu en 3 jaar Mr O worden, helemaal als Jay zou besluiten te stoppen na de komende Mr O. Ben alleen heel benieuwd hoe hij er naast Martines uitziet...als hij deze O zich boven Martines weet te plaatsen weet ik genoeg![]()