- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De t*ring zeg...is misschien beetje vroeg om te zeggen maar denk dat hij wel kans maakt om Mr Olympia te worden...en als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar. Als hij nog een paar verbeteringen maakt dan krijgt Jay het heel moeilijk dit jaar!
Iets wijdere rug, dikkere kuiten en net wat meer sweep op zn quads en we hebben een nieuwe Mr Olympia![]()

Zo een detail in de hamstrings heb ik nog nooit gezien![]()

Wat zijn die bultjes eigelijk? Lijkt me niet dat dat normaal is ofwel?
Als Heath nu ook nog de AC gaat winnen, denk ik dat Jay in zn broek poept haha. Heath heeft iets wat de andere bb'ers allemaal missen. Hij heeft de massa, de slanke taille en de hardheid die een Mr O nodig heeft. Van mij mag hij Mr O worden ipv the fridge met zn blokkige fysiek. Ik heb respect voor allemaal die bb'ers...maar Phil is toch echt een one of a kind.

Ik denk dat dat wel meevalt. Badell was groter dan Heath, alleen Heath stond er beter bij. Jay is groter dan Badell, dus Jay heeft nog een pak meer massa dan Heath. En sowieso moet Heath Martinez nog voor zich dulden. Vergeet niet dat Jay onstage 265+ lbs is, en Heath 241. Scheelt toch nog aardig wat
Daar heb je wel een goeie punt...
Normaal vind ik front lat spread geen mooie pose, maar Heat brengt met deze pose zijn goede punten echt tot recht...

Ik zal die foto even zoeken, zal in een ander topic gepost zijn![]()
...sorryh