AndroidHealthClinic

Phil heath Wins The Ironman

1. Phil Heath
2. Gustavo Badell

Was ik al zeker van in de pre-judging

• Topic Starter Topic Starter
Nog wat Phil foto's

24fla9t.jpg

23i8mms.jpg

30sy1cy.jpg

1z72ddt.jpg

De t*ring zeg...is misschien beetje vroeg om te zeggen maar denk dat hij wel kans maakt om Mr Olympia te worden...en als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar. Als hij nog een paar verbeteringen maakt dan krijgt Jay het heel moeilijk dit jaar!
Iets wijdere rug, dikkere kuiten en net wat meer sweep op zn quads en we hebben een nieuwe Mr Olympia :D

De t*ring zeg...is misschien beetje vroeg om te zeggen maar denk dat hij wel kans maakt om Mr Olympia te worden...en als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar. Als hij nog een paar verbeteringen maakt dan krijgt Jay het heel moeilijk dit jaar!
Iets wijdere rug, dikkere kuiten en net wat meer sweep op zn quads en we hebben een nieuwe Mr Olympia :D

en iets vollere borst:p

Ik denk ook dat de toekomst vooral tussen hem en Wolf zal gaan. Wie van de twee de uiteindelijk dominanste zal zijn zal de tijd leren, maar wel interessant. Heath is het meest estetisch, maar heeft een erg smalle structuur. Wolf heeft meer "ruimte" op zijn structuur voor massa, maar heeft meer estetische tekortkomingen, het ergste zijn de kuiten. Vooralsnog zal Cutler dit jaar wel winnen, want hij komt denk ik dit keer goed voor de dag. Daar komt bij dat zijn rug vooralsnog voor deze jongens onaantastbaar is.

Vond Toney Freeman trouwens erg tegenvallen, vorig jaar was hij tot aan de Olympia niet te stoppen.

eerst maar s over 2 weken de arnold classic, waar ook een top line up staat, s zien of heath zich daar ook staande weet te houden.
Feit is dat het idd erg interessant aan het worden is, zeker gezien er nog een aantal andere mededingers zijn naast wolf en heath.

Zo een detail in de hamstrings heb ik nog nooit gezien :eek:

149scut.jpg

t*ring wat ziet die gozer er ver-schrik-ke-lijk goed uit zeg!!

Normaal vind ik front lat spread geen mooie pose, maar Heat brengt met deze pose zijn goede punten echt tot recht...

Hij ziet er super goed uit en vooral die armen zijn ongelooflijk!

Zelfs een ader op zn buik!
Maar vind die bultjes op zn buik weleen beetje raar:p

Wat zijn die bultjes eigelijk? Lijkt me niet dat dat normaal is ofwel? :D
Als Heath nu ook nog de AC gaat winnen, denk ik dat Jay in zn broek poept haha. Heath heeft iets wat de andere bb'ers allemaal missen. Hij heeft de massa, de slanke taille en de hardheid die een Mr O nodig heeft. Van mij mag hij Mr O worden ipv the fridge met zn blokkige fysiek. Ik heb respect voor allemaal die bb'ers...maar Phil is toch echt een one of a kind.

Hij is erg goed vooruit gegaan, heeft een mooie lijf. Zijn borsten vind ik wel klein tegenover zijn armen. Maar hij had Victor niet gepakt denk ik. Victor is completer. Ik zou het top vinden als de olympia strijd tussen vic en phil zou gaan en die blokkige jay ff op zij moet.
Vind op dit moment vic en phil de mooiste bodybuilders.

trouwens wad had ronnie (in de foto die lang is gekomen) gedetailerd hamstrings en glutes man,,,shiit zeg..

Wat zijn die bultjes eigelijk? Lijkt me niet dat dat normaal is ofwel? :D
Als Heath nu ook nog de AC gaat winnen, denk ik dat Jay in zn broek poept haha. Heath heeft iets wat de andere bb'ers allemaal missen. Hij heeft de massa, de slanke taille en de hardheid die een Mr O nodig heeft. Van mij mag hij Mr O worden ipv the fridge met zn blokkige fysiek. Ik heb respect voor allemaal die bb'ers...maar Phil is toch echt een one of a kind.

Ik denk dat dat wel meevalt. Badell was groter dan Heath, alleen Heath stond er beter bij. Jay is groter dan Badell, dus Jay heeft nog een pak meer massa dan Heath. En sowieso moet Heath Martinez nog voor zich dulden. Vergeet niet dat Jay onstage 265+ lbs is, en Heath 241. Scheelt toch nog aardig wat ;)

Die bultjes bij Anthony schijnen trouwens kleine scheurtjes in de fascia te zijn las ik ergens. Weet niet of dat waar is.

Ik denk dat dat wel meevalt. Badell was groter dan Heath, alleen Heath stond er beter bij. Jay is groter dan Badell, dus Jay heeft nog een pak meer massa dan Heath. En sowieso moet Heath Martinez nog voor zich dulden. Vergeet niet dat Jay onstage 265+ lbs is, en Heath 241. Scheelt toch nog aardig wat ;)

Daar heb je wel een goeie punt...

volkomen terechte overwinning imo, super shape en weinig mindere punten.
Als hij zn borst een beetje optrekt zie ik hem absoluut in de top 3 op de olympia.
Nice job Phil :)

Terug
Naar boven