XXL Nutrition

Phil heath Wins The Ironman

Jay Cutler kan iedereen vanachter nog altijd makkelijk aan. Victor Martinez heeft niet dezelfde dikte in zijn rug, en ook qua benen geeft hij veel terrein toe. Weliswaar was Jay's conditioning off op de 2007 Olympia, maar hij heeft alsnog terecht gewonnen omdat hij zich enigszins herstelde en op sommige punten meer kwaliteit heeft dan Martinez.

Jay Cutler kan iedereen vanachter nog altijd makkelijk aan. Victor Martinez heeft niet dezelfde dikte in zijn rug, en ook qua benen geeft hij veel terrein toe. Weliswaar was Jay's conditioning off op de 2007 Olympia, maar hij heeft alsnog terecht gewonnen omdat hij zich enigszins herstelde en op sommige punten meer kwaliteit heeft dan Martinez.

Eens. Toch vond ik vorig jaar 1 van de slechtste Mr O's ooit, als iemand uit conditie de titel kan pakken stel ik me daar vragen bij. Martinez oogt ook altijd soft van de voorkant dus al bij al terecht resultaat

Wie zie jij zeggen dat hij Jay aankomend jaar gaat verslaan? Ik weet niet of je een bril op hebt maar Phil is imo echt een talent. Er wordt gezegd dat hij heel grote kans heeft om een toekomstige Mr O te worden. Ik durf bijna met 100% zekerheid te zeggen dat hij vanaf volgend jaar grote kans maakt om Mr O te worden als hij zich zo blijft verbeteren. Als je veel op US forums kijkt zie je dat er daar ook door een grote menigte zo gedacht wordt. Zelfs bb'ers die nu met de top meedraaien zeggen dat ze in Phil een toekomstige Mr O zien. En jij gaat zeggen dat het niet zo makkelijk gaat? Zoals ik zei...Phil is echt wel van een ander kaliber als Dennis Wolf. Maargoed denk wat jij denkt kerel...ik zie hem binnen nu en 3 jaar Mr O worden, helemaal als Jay zou besluiten te stoppen na de komende Mr O. Ben alleen heel benieuwd hoe hij er naast Martines uitziet...als hij deze O zich boven Martines weet te plaatsen weet ik genoeg :)

Ik ontken het talent van Phil niet, heb ik ook nooit gedaan, ik ben zelfs een groot liefhebber van zijn fysiek. Ik ben het met je eens dat hij in de toekomst een grote kans heeft om Mr. O te worden, absoluut. Alleen hoor ik veel reacties in de trend van dat Jay nu al bang is en dat deze Olympia super spannend wordt door Phil Heath. Ik geef dus alleen aan dat iedereen realistisch moet blijven, vorig jaar toen Dennis Wolf er super bij stond op de Olympia werd er zelfs al geroepen dat hij boven Jay had moeten eindigen, wat natuurlijk complete onzin in. Phil Heath is erg goed, dat ziet iedereen wel, maar mensen maken hem de laatste tijd beter dan dat hij daadwerkelijk is. Als Jay deze Olympia tussen de 265 en 270lbs komt en z'n conditie in orde heeft, maakt niemand nog kans om hem te pakken, daar heeft hij simpelweg te veel massa voor, aangezien de rest van de top 5 minimaal 10kg minder weegt. Als Jay stopt na dit jaar, dan barst daarna inderdaad de strijd los, zeker als Heath zich blijft verbeteren. Maar ik weet niet eens zeker of Heath nu al beter is dan bijvoorbeeld Dexter Jackson of zelfs Melvin Anthony, dat is het enige wat ik aan wil geven.

Hier wat vergelijkingsmateriaal.

Met Dennis Wolf:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fllfgh.jpg

En met Jay Cutler:

Behalve dat jay lomper groot is weinig verschil, phil is nog droger ook.
Dat wil niet zeggen dat hij Jay volgende O verslaat maar als hij de kilo's er komende jaren op een goede manier aan kan plakken is het zeker een Mr.O kandidaat.

De t*ring kampioen in wording.........

Kijken hoelang hij het volhoud om van jongs af aan zo te kuren. Als zijn lichaam het volhoud wordt ie Mister O without a doubt

Is moeilijk om op deze manier foto's te vergelijken. Ten eerste omdat Wolf een stuk langer is dan Heath, en in de foto vergelijking lijken ze ongeveer even lang. Ten tweede omdat de belichting van de foto's anders is. Niets ten nadele van Heath, maar de belichting op de IM is vrijwel perfect. Wij zullen moeten wachten tot september.

Ziet er goed uit, maar tegenover de top 3 (5 zelfs) van de O mist hij nog massa, vooral op de borst en op de rug.

Wat me verder opvalt aan de wedstrijd is de imo geheel onterechte 17e plaats van Armin Scholz. Weet niet hoe je een foto moet plaatsen maar oordeel zelf maar aan de hand van deze foto's;

Ronnie.cz > Ironman Pro 2008 - fotogalerie

Ja, Kamali had nooit 10e mogen worden. Ik vind David Henry bijvoorbeeld de betere bodybuilder.

Je hebt helemaal gelijk Flex, vieze spelletjes in deze sport:

nr.10 v.s. nr.12

nr.10 v.s. nr.17
2q9mntk.jpg

zeg 't maar..

phil heat staat er schitterend bij,

juist spytig van zn abs (6-pack komt niet mooi tot zn recht vind ik )

En cutler heeft geen abs precies...

Kamali nr10... Dude..

Waarom let iedereen hier zoveel op kamali, hele tijd gezeik over zijn 10e plaats.

Who gives a **** of het 10e, 11e, 12e, etc is.Als hij in top 3 stond zou het een ander verhaal zijn, maar 10e plaats hier is imo totaal onbelangrijk.

Omdat er atleten lager geplaatst zijn die beter dan hem verdienen. Foto's zeggen genoeg.

Het is vroeger nog gezegd geweest en nu zie je het meer en meer, dat de Olympia nie zuiver verloopt. Komaan als je David Henry, vind ik een super mooi atleet naast Kamali zet, jongens waar blijven die correcte beoordelingen en het teruggrijpen naar de roots dan toch?

Djeez, je moet nog maar kijken naar z'n armen en het spelletje is voor Kamali al voorbij bvb.

En Phill Heath nog meer massa op zijn borst, mss een beetje maar ook niet zoveel hoor, als hij de most muscular doet vind ik dat zijn borst al behoorlijk dicht zit, meer massa zal heus niet zoveel op het plaatje veranderen is enkel en alleen zijn manier van staan en zijn natuurlijke bouw denk ik.

Terug
Naar boven