XXL Nutrition

Phoenix: the comeback of an athlete...

• Topic Starter Topic Starter
Zo... Wat een paar k*tweken heb ik achter de rug. Maar, het is zoals het er staat..."achter de rug"!

Morgen weer flink van Bill (leuk woordgrapje:rolleyes:). Ik heb besloten het advies van Mc Chick trouw op te gaan volgen...

Maandag (zwaar)
Squat (5 x 5)
bench (5 x 5)
Deadlift (5 x 5)
Inclined bench (2 x 20)
Calf raises (3 x 30)

Voor woensdag en vrijdag ziet het schema (wat ik al een keer eerder heb gepost) er als volgt uit...

Woensdag (licht)
Squat (5 x 5 op 80% van maandag)
Good mornings (4 x 8)
Inclined press (5 x 5)
Straight arm pull-over (2 x 20)
Hammer curls (2 x 20)

Vrijdag (medium)
Bench (4 x 8 / 2 x 2)
Squat (5 x 5 op 90% van maandag)
Shrugs (5x5)
Overhead press (5 x 5)
Chins (5 x 5)

Ben weer blessurevrij, ik heb de afgelopen weken goed gegeten en heb mijn rust gepakt. Ik heb weer zin om flink te gaan buffelen in de gym!

Doelen december 2012:
Squat: 85 kg --> 130 kg
Bench: 62,5 kg --> 90 kg
Deads: 95 kg --> 150 kg

Mooi dat je Bill gaat doen, wijs besluit om sterk en groot te worden. Veel succes.

Squat
5 x 60
5 x 65
5 x 70
5 x 75
5 x 80

Squat ging goed... Alle reps heel makkelijk en "fris" uit kunnen voeren. Nu wil ik niet te hard van stapel lopen. Aanstaande maandag laatste set 5 x 82,5.

Bench
5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 55
4 x 60
1 x 60

De eerste 4 setjes Bench waren geen probleem... Maar plots werd het laatste setje gewoon teveel. kreeg last van mijn linkerpols en het gewicht leek ineens zoveel zwaarder dan die 55! Die Bench zal niet mijn grootste vriend worden, vrees ik... Maar as maandag ga ik wel voor de 62,5!

Deadlift
5 x 50
5 x 70
5 x 90

Drie setjes Deadlift vind ik eigenlijk wel genoeg (zeker op dezelfde dag waarop zwaar gesquat zal gaan worden)... De deadlift ging goed...soepel en makkelijk. As maandag ga ik voor de 100 kg, iets wat ik in geen 5 jaar meer gelift heb. Ben benieuwd!

Inclined Barbell Bench...
20 x 30
12 x 30

De Bench zat nog in mijn armen... Liever had ik deze oefening met dumbbells gedaan, maar alle verstelbare drukbankjes waren bezet... Geen dumbbelloefening voor mij dus.

Calf raises
30 x 7
30 x 7

Burn, baby, burn...

Donderdag training 2!

Cool, niet het standaard madcow schema.. heb je deze zelf samengesteld of ergens vandaan?

Succes!

Cool, niet het standaard madcow schema.. heb je deze zelf samengesteld of ergens vandaan?

Succes!

Dank je, Krisk:)

Dit schema heb ik voor een heel groot deel van internet afgeplukt... Het enige wat ik zelf heb gedaan is wat assistance vervangen en de reps / sets hier en daar wat aangepast.

Omdat ik dit logje om verschillende redenen niet fatsoenlijk bij heb kunnen houden...heb ik besloten een nieuw logje te starten: Hard work beats talent...Bill starr.

Graag wil ik jullie uitnodigen om mij vanaf vandaag te volgen via dat logje. Wat mij betreft mag op dit logje dan een slot komen!

Bedankt voor het volgen en tot posts...!

Terug
Naar boven