AndroidHealthClinic

Pijn aan zijkant van de knie na inject.

fitnessfreak250

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Hoi, Heb gisteren mn inject gezet van me 2e week test/tren/mast
in me quad, geen last van gehad alleen een stippeltje bloed.
nu na een enkl. uurtjes begon ik pijn te krijgen aan de zijkant van mn knie (dus een stuk lager waar ik de inject heb gezet) is dan ook beginnen opzwellen... is de eerste x dat ik daar spuit en heb een 0.6mm naald gebruikt. aan wat kan dit liggen ? heb er enorme pijn en kan bijna nietmeer stappen(buigen van de knie gaat bijna niet). HELP :)

Hmm ik heb ook wel eens beetje last gehad maar dat trok zo weer weg. Gebruik je wel telkens weer een schoone naald?

wel diep genoeg geïnjecteerd en niet te laag in je been?

gebruik zelf 0,7 x 40 voor quad

• Topic Starter Topic Starter
Hmm , aan de plaats van de inject helemaal geen pijn.. , ja naald bijna volledig erin geduwd,
gebruik telkens een nieuwe naald. Vindt het gewoon raar omdat het ong. 20cm onder de inject is..

wel diep genoeg geïnjecteerd en niet te laag in je been?

gebruik zelf 0,7 x 40 voor quad

Moet er niet aan denken om er 40mm in te douwen. 25 werkt prima bij mij.
Als je last van je knie hebt heb je het waarschijnlijk te laag gezet. Dat of het is gewoon een van det mirakelen van de natuur. Het is pas je tweede inject dus pip kan heel normaal zijn. Heb het zelf ook gehad. De olie loopt gewoon wat uit van wat ik heb begrepen.

Beetje masseren zal vast helpen.

reactie op de solvents?

In me andere been geen enkel probleem gehad, dag erna zelf geen pijn, in me kont ook niks van last..

btw: is me 4e inject, 2 elke week

In me andere been geen enkel probleem gehad, dag erna zelf geen pijn, in me kont ook niks van last..

btw: is me 4e inject, 2 elke week

Niks aan het handje. Zolang het niet warm, heel dik en je je niet koortsachtig voelt is t best.

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

denk niet dat de ontsteking dan op een andere plek komt, al kan je dit natuurlijk niet uitsluiten.

heb je niet toevallig een zenuw geraakt?
Als het uitloopt kan het ook zijn dat je er in je knie last van krijgt. Zenuw lijkt me sterk als het daarna opgezwollen is.

ok tnx boys, stelt me al gerust :) zal ff afwachten.

Misschien dat wat ibuprofen nemen helpt. Deed iig wonderen voor mijn eerste x in quads.

Heb net hetzelfde gehad met men test prop tren ace kuur een maand geleden. Na 3 keer in me quads geinjecteerd te hebben en elke keer hetzelfde probleem heb ik het gelaten om in me quads te zetten. Alleen nog glutes en schouders vanaf toen :D dit ging zonder veel problemen

Ja me vriendin zet ze normaal ook in me glutes maar zelf kan ik daar niet goed aan :p
daarom in me been geprobeerd, maar ga ik niet meer doen haha

ik heb het bijna altijd als ik mijn quad injecteer. Niet zo erg als jij, maar ik voel altijd wel een lichte druk rond mijn knie precies. Geen idee wat het is maar 2u later is het reeds over :p

Ik heb precies hetzelfde gehad bij mijn vorige kuur. Er zat een bult precies onderaan bij mijn knie ondank dat ik 30 cm hoger had geinjecteerd. Ik had het idee dat de olie naar onderen was gezakt. Bleef een halve week pijnlijk aanvoelen. Ik heb geen idee of de olie ook door een spier kan "bewegen"? De keren daarna had ik er ook last van maar minder als ik mijn been hoog liet liggen. Heel vaag.

Je zou denken zenuw geraakt omdat de pijn zo ver van de injectie plaats zit.

Terug
Naar boven