AndroidHealthClinic

Inject pijn

Daarom dat ik zeg: om altijd safe te zijn moet men natuurlijk aspireren

Ik wou enkel zeggen dat er mensen (of voor jullie, 'idioten') zijn die korte esters niet aspireren

dat is niet voor meteen natuurlijk, maar mocht ik mijn eigen lichaam kennen zou ik er niet voor deinzen het te doen

http://www.nnpnetwork.org/Uploads/EBP aspiration poster 9 25 12 for iowa .pdf

Andere bron is mijn nicht die schoolverpleegster is en van de hoofddokter ook niet hoefde te aspireren bij kinderen uit het middelbaar, dit ook om het sneller te doen + PIP te verminderen. Op een dag deed ze er 150 + zonder problemen.

Dit is louter informatie natuurlijk, om altijd safe te zijn moet men natuurlijk aspireren
Nee, bij sommige middelen hoef je ook niet te aspireren. Van hCG in je bloed ga je volgens mij ook niet dood. Maar om nou iets als een papegaai over te gaan nemen zonder dat je begrijpt waarom en vervolgens gaat verkondigen dat je NOOIT hoeft te aspireren. Ook niet bij middelen op oliebasis. Beetje gevaarlijk...

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Ik wou enkel zeggen dat er mensen (of voor jullie, 'idioten') zijn die korte esters niet aspireren
???

• Topic Starter Topic Starter
De reden dat ik dit poste was voor (semi)-professionele hulp.

Geen dwaze reacties van niet aspireren van iemand van 22 jaar, 1m74, 70kg en 14% bf. Dit is nu mss persoonlijk, maar zo bedoel ik het niet.

Speel geen papegaai op forums van dingen die je leest, alleen die je ZELF al gedaan hebt en ervaren hoe het is.

Door je papegaaien gedoe gaan mss nieuwelingen niet aspireren, zitten ze in een bloedvat en krijgen ze een long embolie ..

Pas op voor je iets post terwijl je zelf alleen basis kennis hebt van forums af te trollen.

ONTOPIC:

Switchen gewoon naar Test E & Tren E - Zal misschien liggen aan 1 of ander solvent van het middel waar ik niet tegen kan (en sommige precies ook niet).

Spijtig, maar ik ga niet mank blijven en elke dag pijnelijke injects zetten terwijl het makkelijk te vermijden is :D

Thanks guys

Ik heb een dokter ook nog nooit weten aspireren om eerlijk te zijn. Maarja die doen nog wel andere vage dingen.
Ymir kan hier wel meer over vertellen denk ik.

Euro p... Staat erom bekend,test p en sust pijnlijk

Idioten ? Wat doe jij nog in de aas sectie ?
De enigste idioot ben jij, en je bent gewoon gevaarlijk bezig door mensen adviezen te geven die simpel gezegd gevaarlijk en dom zijn.
De meeste gebruikers hier hebben gelukkig genoeg ervaring om die domme adviezen te negeren maar wat nou als er ene dwaas zoals velen rond deze tijd(bijna zomer) jou advies gaat opvolgen?

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Btw sorry voor offtopic maar kon me ff niet inhouden. :)

Vertel dan maar eens wat het verschil is tussen het aspireren bij korte of lange esters.

Terug
Naar boven