MuscleMeat

Pijn knobbels onderkant buik

cutman

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Ik heb al sinds gisteren (een zware squatsessie)knobbels die pijn doen boven me teelballen(lies),ik denk dat het vetknobbels zijn want aan de andere kant heb ik ze ook en die doen geen pîjn.

Mijn trainer zei mss dat het een beginnende liesbreuk oid is?

Ik ben nu bezig in week 8 test-deca en (al 2weken hcg op 500iu de week)

als je denkt dat je een liesbreuk hebt moet je een vuist maken en heel hard op de binnen kant van je pols blazen dan zet de plek van breuk vanzelf op en weet je of je het hebt.

Is en liesbreuk heb ik ook gehad,met kniebuigen.
Inderdaad blaas hard op de boven kant van je hand palm.
Als die er net zit is het nog niet zo erg,beenen training komt niet meer aan de order vorloopig.
Het beste is gelijk aan laten helpen ,zodat ze je met opereren niet je zeniuwen beschadigen,heb ik ook plastelijk geen gevoel meer.
Door lopen met deze kwaal scheurd het alleen maar veder,en voor in de toekomst altijd en probleem.

• Topic Starter Topic Starter
De pols-blaas truk is niet gelukt voel niets naar boven komen oid.
Ik heb ook beetje last van mn linker teelbal,denk toch dat ik naar de dokter ga

Misschien heel raar advies, maar ga eens naar de huisarts :P

opgezette lymfeklier daar al eens aan gedacht ;-)
Aangezien de blaas test bewijst dat het geen liesbreuk is en het is pijnlijk kan ik enkel maar denken dat het zoiets zal zijn.
Voelt de knobbel langwerpig aan?

• Topic Starter Topic Starter
opgezette lymfeklier daar al eens aan gedacht ;-)
Aangezien de blaas test bewijst dat het geen liesbreuk is en het is pijnlijk kan ik enkel maar denken dat het zoiets zal zijn.
Voelt de knobbel langwerpig aan?

ze staan gwn allemaal boven mekaar allemaal knobbeltjes,heb geen last als ik train fzo alleen als ik ze aanrak

Terug
Naar boven