MuscleMeat

Pindakaas voor pindakaashaterz

Kolo

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
70kg
Zoals de titel dus al aangeeft, ik zoek in principe dingen om te doen met pindakaas omdat ik weet dat het goed is voor men schema. Maaaaar, ik vind het eigenlijk echt ruk smaken en vroeg me af ofdat mensen op dit forum daar wat trucjes voor hebben?

Kolooooow

niet eten?

op de achterkant van je brood smeren smaakt veel beter

Door de havermout is het lekker, op een pannenkoek of brood is het lekker.
Probeer eens een volkoren boterham met kipfilet, pindakaas en een beetje sambal.
Of pak een substituut voor pindakaas... Avocado bijvoorbeeld. Zalm en Eieren bevatten ook gezonde vetten.

[Link niet meer beschikbaar]
Daar word ook geregeld pindakaas gebruikt.

Pindasoep maken :D:D

Gewoon pinda's eten?

Pindasaus opwarmen en door je magere kwark heen doen (met brinta/volkoren graanontbijt geeft dit extra carbs en vetten, kan je lekker lang op teren snachts :D )

Pindakaas tussen gekookte eitjes smeren zodra deze nog warm zijn.

Pindakaas op een geroosterd broodje doen met wat gekruide kip en stukjes gekookt/gebakken ei :D

Pindakaas met kaneel en stukjes gesneden appel in een bak met gesmolten perenijsjes (pindakaas voorverwarmen, zoon 50 gr in een klein bakje en dan eruit lepelen zodat het kan mixen)
Als je dat laatste nog nooit hebt gedaan mis je echt wat in je leven man. Just sayin :)

Maak kipsate..

Kip marineren met gembersiroop, chilisaus, olijfolie, ketjap en wat citroengras, op stokjes prikken en in de oven bakken. Daarna satesaus maken (zelf pak ik gewoon van die weiko zooi) en daar ook wat gembersiroop en chilisaus doorheen voor wat extra smaak.

Relatief gezonde caloriebom, makkelijk te maken en lekker.

Overigens pak ik normaal gewoon pinda's als tussendoortje..

• Topic Starter Topic Starter
Oké bedankt guys zal eens proberen sommige van de voorstellen te maken mits mogelijk qua ingredienten ofc!

Koloow

Eten wat je lekker vind anders ga je het echt niet volhouden.

ot: pindakaas met jong belegen op brood is werkelijk het einde.

Warme pindakaas met hagelslag en kaas dr op, lekker voor op brood mmmm

aan je lul smeren, daarna aan je hond tonen :)

:)

:)

En als je gonoe hebt kun je zo de geur camoufleren.

suiker erop? Dat vind ik altijd wel lekker. inb4 niet goed voor je

veel goeie tips bij, thx!

Terug
Naar boven