MuscleMeat

Plaatselijk vet verbranden

Blijkbaar wel, anders zou ze wel afvallen en al zeker niet in gewicht bijkomen...

Ze zegt dat ze wel wat afvalt. Maar onderin niet. Ondervoeding kan dat ook tegen gaan.
Als ze nog minder gaat eten krijgt ze helemaal niks meer binnen

• Topic Starter Topic Starter
Hoe voer je je cardiotraining, krachttraining en Bodypump uit?
Ga eens naar de Eetmeter.nl. Daar kan je je aanmelden en analyseren hoeveel je eet (en je kan ook zien hoeveel vitamines-en mineralen binnen krijgt).

Cardio: 2 X half uur met 4-5-6 training.
4 min hardlopen
5 min crosstrainer
6 min roeien
6 min hardlopen
5 min crosstrainer
4 roeien

Dan een uur krachttraining, zo zwaar ik kan 3 sets van 15 oefeningen:
(o.a. squad, buikspieren, borst, bicep, triceps)

Aanmelden op eetmeter.nl zal ik inderdaad doen... alle h

Ze valt niet af (en heeft te weinig geduld denk ik), dus ze eet hoogst waarschijnlijk te veel.

Wellicht heb ik inderdaad te weinig geduld, ik heb er nu circa 8 weken opzitten. In die acht weken zag ik in het begin een dalende lijn, deze staat nu echter stil en sommige delen van mijn lichaam lopen terug op.

Ze zegt dat ze wel wat afvalt. Maar onderin niet. Ondervoeding kan dat ook tegen gaan.
Als ze nog minder gaat eten krijgt ze helemaal niks meer binnen

Wellicht dat de tip van Ballon over de eetmeter dat uit kan wijzen.

Op de sportschool nog een vetmeting laten doen daar kwam het volgende uit:

Eerste waarde meting is van
Tweede waarde is van 5-9

Lengte: 162 - 162
Gewicht: 67.5 - 69.3
BMI: 25.7 - 26.4
BMR: 6217 KJ - 6289 KG
weerstand: 517 Ohm - 480 Ohm
Vet: 31.4% - 31%
Vet massa: 21.2 KG - 21.5 KG
ver vrije massa: 46.3 KG - 47.8 KG
vocht: 33.9KG - 35 KG

Nu is mijn vraag, pas ik nog wat aan (meer eten of juist minder) op dit moment of wacht ik het nog even af?

Zo een apparaat geeft geen goed beeld. Je kan beter een caliper gebruiken. Het stroompje zoekt de snelste weg terug naar de weegschaal. Dus meet eigenlijk alleen je benen.
Als jij 31% vet hebt op die lengte lijkt het mij erg stug dat je slank bent boven in.

Ik zou adviseren om je training te veranderen. Echt gaan weightliften. En veel cardio. Smorgens en na trainen.

Verder je vet beter laten berekenen. En daar dan een echt eetschema mee maken. Waarin kip staat inplaats van een augurk. En eieren, vis, groentes etc. Wat de potschaft moet je ook mee uitkijken. Kan hoog in carbs zijn. En absoluut niet cheaten.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Sep 2012 om 09:58 ----------

vocht: 33.9KG - 35 KG

Nu is mijn vraag, pas ik nog wat aan (meer eten of juist minder) op dit moment of wacht ik het nog even af?

Hoeveel procent is die vocht? Veel water drinken ;) 2l per dag minimaal.
Niet minder, maar beter eten

• Topic Starter Topic Starter
Zo een apparaat geeft geen goed beeld. Je kan beter een caliper gebruiken. Het stroompje zoekt de snelste weg terug naar de weegschaal. Dus meet eigenlijk alleen je benen.
Als jij 31% vet hebt op die lengte lijkt het mij erg stug dat je slank bent boven in.

Ik zou adviseren om je training te veranderen. Echt gaan weightliften. En veel cardio. Smorgens en na trainen.

Verder je vet beter laten berekenen. En daar dan een echt eetschema mee maken. Waarin kip staat inplaats van een augurk. En eieren, vis, groentes etc. Wat de potschaft moet je ook mee uitkijken. Kan hoog in carbs zijn. En absoluut niet cheaten.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Sep 2012 om 09:58 ----------

Hoeveel procent is die vocht? Veel water drinken ;) 2l per dag minimaal.
Niet minder, maar beter eten

Ik ga inderdaad op zoek naar een Caliper, en ga even in de sticky's zoeken hoe en waar te meten. Zodra ik gegevens heb, zal ik ze hier plaatsen.

Ik ga kijken wat ik kan doen om mijn training aan te passen, mijn werk laat mij enkel toe om savonds te trainen. Wel sta ik eigenlijk een hele dag op mijn benen tijdens mijn werk. Voor mijn eetschema heb ik zojuist geregistreerd bij fatsecret.nl, deze hebben een mooie app met barcode scanner waarin alles wat ik testte direct naar boven kwam. De makkelijker dit gaat, de beter ik het zal bijhouden lijkt me.

Terug
Naar boven