AndroidHealthClinic

Nieuws NASA-satelliet vindt planeten 'zoals de Aarde'

Wordt elke dag gedaan, alleen de mensen die het doen weten er vaak niets van. Zo reis je 0,0007 seconden door de tijd als je een uurtje in een Boeing 747 vliegt. Ik zou het niet zo 1-2-3 kunnen uitleggen, waarom dat zo is. Dat geef ik eerlijk toe :P maar ik weet wel dat je tijd anders waarneemt (tijd gaat sneller/langzamer) door een toename of afname in snelheid of in zwaartekracht.

Bron: Through the Wormhole, narrated by Morgan Freeman.

Wordt elke dag gedaan, alleen de mensen die het doen weten er vaak niets van. Zo reis je 0,0007 seconden door de tijd als je een uurtje in een Boeing 747 vliegt. Ik zou het niet zo 1-2-3 kunnen uitleggen, waarom dat zo is. Dat geef ik eerlijk toe :P maar ik weet wel dat je tijd anders waarneemt (tijd gaat sneller/langzamer) door een toename of afname in snelheid of in zwaartekracht.

Bron: Through the Wormhole, narrated by Morgan Freeman.
True, het zou zelfs zo zijn dat wanneer je een ruimtereis maakt van 1 uur op hele hoge snelheid voor 1 uur en je terugkomt dat de Aarde 70 jaar verder staat. Tijd is naar het schijnt niet rechtlijnig, zo ervaren we het enkel.

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Stel je voor dat we 2 lichtjaar verderop een ****ing grote spiegel spotten. Zouden we dan ons verleden kunnen zien?
Wat heb je nu aan het verleden van 2 jaar terug ?

Edit: 4 jaar, heen en terug ofc

Laatst bewerkt:
Kunnen alle soort natuurkundigen aub daar geen uitspraken over doen, staat zo, hoe zou ik het is noemen, onwetend.

heb ergens in een docu gezien dat.. ALS je een trein zou hebben die net tegen de snelheid van het licht zou kunnen reizen, dan zou een week op de trein gelijkstaan aan 100 jaar op aarde.

Zo'n trein heb ik niet. Wel een auto die dat kan. Mag da ook?

Mensen die denken dat we de enige zijn in het universum zijn onwetend en behoorlijk naïef.

er is overal leven, alleen vertellen ze dit niet omdat er dan veel geld verloren gaat, wat moeten dan wel gaan denken, er was toch alleen maar leven hier op aarde, wie heeft al die andere wezens en bacterien dan geschapen. er gaat veel geld naar religie dus. er zullen vast ook wel aliens hier op de aarde rond lopen in mensenvorm ja. ik ben zelf trouwens via een paar amerikanen aan het regelen voor een raket ja in groepsverband, dit kan veel kosten ja, maar als we eenmaal genoeg hebben kunnen we op pad, ook al zal het jaren duren. ik kan niet teveel vertellen, maar er ztten 7 mensen in mijn plan en wj zullen het bekend maken wat de nasa niet durft omdat ze dan geld verliezen. ben zelf bezig met een machine die ik kan testen als we in de buurt zijn van een zwart gat.

er is overal leven, alleen vertellen ze dit niet omdat er dan veel geld verloren gaat, wat moeten dan wel gaan denken, er was toch alleen maar leven hier op aarde, wie heeft al die andere wezens en bacterien dan geschapen. er gaat veel geld naar religie dus. er zullen vast ook wel aliens hier op de aarde rond lopen in mensenvorm ja. ik ben zelf trouwens via een paar amerikanen aan het regelen voor een raket ja in groepsverband, dit kan veel kosten ja, maar als we eenmaal genoeg hebben kunnen we op pad, ook al zal het jaren duren. ik kan niet teveel vertellen, maar er ztten 7 mensen in mijn plan en wj zullen het bekend maken wat de nasa niet durft omdat ze dan geld verliezen. ben zelf bezig met een machine die ik kan testen als we in de buurt zijn van een zwart gat.

wat heb jij gerookt

They Live? :D

Vind wel dat de NASA in het geval van getraceerde civilisaties, die als evenbeeld van de mens met een evenredige intelligentie existeren, de doofpot in moet drukken indien er een absentie is van een bankieren sector.

We zijn eigenlijk allemaal een simulatie van een game-nerd met een super computer van over 50 jaar. De game nerd fokt met ons door mensen als Sniperx in het leven te roepen.

Wat een k*ttopic.:(

Terug
Naar boven