MuscleMeat

planning te kuuren: advies

Voeding is 't belangrijkst imo. En 4x in de week trainen is ok, gaat om hoe de training er zelf uitziet.

verplaatst naar juiste sectie..

Toen ik aan aas begon te denken heb ik 2 jaar gewacht en ingelezen en heb naturel m'n streefpunt gehaald ik dacht dat me nooit ging lukken
Ben van 59 naar 89 kilo gegain en toen gecut tot 14% toen gaan kuren
Als je naturel genoeg weet te gainen met een redelijk percentage weet je genoeg van voeding het eerste jaar telt niet echt
Mee meer aankloten toen ben ik op m'n voeding gaan lette en supplementen erbij de kilo's vlogen eraan zat zo op 66 de eerste 10 kilo zijn niet moeilijk te behalen die andere tien zijn heel moeilijk je komt er wel als je maar doorzet

Ps op 12 % gain je veel makelijker als op 9 succes

toen ik begon met trainen. toen woog ik ook 59 kg. weeg nu +- 90 kg.
ik wil eerst voo mezelf de 100 kg halen voordat ik ga kuren.

100 kg naturel is mijn doel. met een acceptabel vp. en daarna zie ik wel verder.

toen ik begon met trainen. toen woog ik ook 59 kg. weeg nu +- 90 kg.
ik wil eerst voo mezelf de 100 kg halen voordat ik ga kuren.

100 kg naturel is mijn doel. met een acceptabel vp. en daarna zie ik wel verder.

Dan ben je wel een grote uitzondering om 40 kilo naturel te behalen succes als het lukt hoor ik het wel over 3 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Dat lijkt mij ook wat overdreven maargoed...

Dan ben je wel een grote uitzondering om 40 kilo naturel te behalen succes als het lukt hoor ik het wel over 3 jaar

ben nu lekker aan het bulken tot eind februari.
dan hoop ik de 100 kg te halen. stiekem toch wel de 105 kg.
dan gaan cutten tot 10% bf. en op dat vp wil ik ook staan als ik 100 kg+ ben.

105kg met 10% bf is mijn uiteindelijke doel.

ben nu lekker aan het bulken tot eind februari.
dan hoop ik de 100 kg te halen. stiekem toch wel de 105 kg.
dan gaan cutten tot 10% bf. en op dat vp wil ik ook staan als ik 100 kg+ ben.

105kg met 10% bf is mijn uiteindelijke doel.

10 kl droge massa in twee maanden is met aas geeneens mogelijk hoeveel % sta je nou

Ik heb mensen die terug beginnen bulken nadat ze gecut zijn tot 6% toch echt al heel wat massa weten aanzetten in hun rebound... en die gaan nooit hoger dan 10-11% BF.

Trainen die naturel? + deze jongen heeft volgens mij niet gecut staat standaard op 9 ik stond toen op 8 zonder ik er iets voor hoefte te doen.
MAar ik begrijp wat je bedoelt. Dat komt doordat Ze de cal Kh ei naar beneden hebben gegooid en daarna volop gaan bulken tuurlijk zet je dan als een gek aan

dus als ik hier goed lees dan kan ik (en ik ben al 6/7weken 13kg aangekomen) met mijn voeding schema nog steets zo snel stijgen mischien wel beter of net zo snel als met AAS ik vind het nu wel wat minder snel gaan terwijl ik nog wel zo veel eet en goed eet!

Jij vind 13kg in 6 weken niet snel genoeg? Zal meerendeels dan wel alleen maar vet zijn als je niet aan het gearen bent.

Trainen die naturel? + deze jongen heeft volgens mij niet gecut staat standaard op 9 ik stond toen op 8 zonder ik er iets voor hoefte te doen.
MAar ik begrijp wat je bedoelt. Dat komt doordat Ze de cal Kh ei naar beneden hebben gegooid en daarna volop gaan bulken tuurlijk zet je dan als een gek aan

naturel of niet maakt niet uit. als je naturel cut naar een procent of 6 en dan weer bulkt, dan is je lichaam enorm gevoelig voor de voeding. dan groei je als kool.

Old topic is old...

dan maken we deze topic toch nieuw...nee geen vet gewoon een perfect afgewogen voeding!,ben een Brinta bulker!! besten voeding dat er bestaat makkelijk snel en overal me te mixen haha,maar ik wil gaan kuren en ik merk nu na 2maanden trainen dat het wat minder begint te worden ik eet nog wel het zelfde maar de kilo`s komen er niet zo snel meer aan en alle kilo`s die ik heb gepakt is spier geen vet!!...ik let op de kleinste dingen ik heb als het waren een bodybuilding dieet,zal me bmi van de week laten meten..
En nu wil ik graag weten of dit zo gaat blijven.kan ik zo hard blijven groeien als ik maar goed op me voeding,rust en mijn training blijf letten?

Laatst bewerkt:
dan maken we deze topic toch nieuw...nee geen vet gewoon een perfect afgewogen voeding,ben een Brinta bulker!! besten voeding dat er bestaat makkelijk snel en overal me te mixen haha,maar ik wil gaan kuren en ik merk nu na 2maanden trainen dat het wat minder begint te worden ik eet nog wel het zelfde maar de kilo`s komen er niet zo snel meer aan en alle kilo`s die ik heb gepakt is spier geen vet! zal me bmi van de week laten meten weeg nu 76kg 1,87m,woog 2maanden geleden 63kg (ectomorph)..
En nu wil ik graag weten of dit zo gaat blijven.kan ik zo hard blijven groeien als ik maar goed op me voeding,rust en mijn training blijf letten?

start een nieuw onderwerp, met een passende titel.

zo kan in de toekomst iemand gericht zoeken naar wat jij nu wilt weten.

dan helpen wij je graag verder.

Terug
Naar boven