AndroidHealthClinic

Plas je wel eens onder de douche?

Peiling Peiling Plas je wel eens onder de douche

• Ja, alleen thuis

Stemmen: 102 62,2%
  • Ja, ook op de sportschool

Stemmen: 38 23,2%
  • Nee

Stemmen: 24 14,6%

• Totaal stemmers
    164
verbaast me niks deze uitslag.

soms als iemand geen wc boven heeft, dan gewoon in de wasbak :D

Zijn er hier meisjes die pissen in de douche? Vind het namelijk een geile gedachte.

omg zoveel mensen die in de douche pissen! :s

ik had echt verwacht dat niemand dat doet, blijk ik zowat de enige te zijn.

als ik me bed uit kom ga ik eerst pissen en dan douchen, waarom zou je in de douche gaan zeiken?

ik had echt verwacht dat niemand dat doet, blijk ik zowat de enige te zijn.

als ik me bed uit kom ga ik eerst pissen en dan douchen, waarom zou je in de douche gaan zeiken?

idd, is ook gewoon smerig. Zitten ze zelf met hun voeten in de pis te dabben, en de mensen na hun zitten in hun pis te dabben. Goor. Hopelijk drogen ze hun voeten als laatste af.

Ja, met m'n plasser naar boven gericht zodat het op m'n borst spuit en dan langs m'n buik enz naar beneden loopt, heerlijk.

Als je geen wc in de badkamer hebt is dit toch handig, en ook al heb je 1, kan je meteen pissen en douchen tegelijk..

Laatst bewerkt:
verbaast me niks deze uitslag.

soms als iemand geen wc boven heeft, dan gewoon in de wasbak :D

Ja, dat vind ik echt storend. Blijft er iemand overnachten bij mij, in de ochtend zit ik op de plee, probeert er de logee de wc deur open te doen, lukt niet uiteraard omdat ik erop zit, paar seconde later hoor ik de kraan lopen van de wasbak, kom er na 5min eruit en vraag, je kunt erin, zegt ie, nee ik hoef niet meer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn doe normaal. Jullie pissen allemaal in je douche? ****ing nasty brah

damn doe normaal. Jullie pissen allemaal in je douche? ****ing nasty brah

Is toch niks smerigs aan? Na je douchebeurt zijn die bacteriën toch al lang allemaal weer weg. In de wasbak vind ik het trouwens ook niet vreemd, je spoelt er toch ook je sperma in weg (zelfde met douche)..

idd, is ook gewoon smerig. Zitten ze zelf met hun voeten in de pis te dabben, en de mensen na hun zitten in hun pis te dabben. Goor. Hopelijk drogen ze hun voeten als laatste af.

Urine schijnt steriel te zijn o.a. door de ph-waarde.
In het leger leer je dit zelf te gebruiken om te ontsmetten indien er niks anders voor handen is.

Overigens ben je wel duurzaam bezig doordat je tenminste 1 x per dag de wc niet hoeft door te spoelen en daar weer water mee bespaart.

Ik zeg: DOEN!:toilet:

als je moet pissen eerst zeker naar de plee lopen?
nee dank je

pis en sperma kan prima in de docuhe :P

jep, time is money.

waar blijven de geile verhaaltjes van jongetjes die elkaar in de douche onderpissen?:mad:

Ik vind het niet vies maar het kan slecht zijn voor je leidingen ( urine steen)

Onzin.

Urine steen krijg je alleen in pisbakken wanneer mensen niet goed doortrekken. (of de spoeler defect is)

Onder de douche heb je zo veel stromend water dat dit geen kans krijgt.
Of je moet gelijk na het pissen stoppen met douchen dat je sifon vol pis blijft staan.
Maar dat ga je weer ruiken. Dus slecht idee.

Verders gaat je pis door dezelfde leidingen als je douchewater.

Dus : onzin.

Terug
Naar boven