AndroidHealthClinic

Plas je wel eens onder de douche?

Peiling Peiling Plas je wel eens onder de douche

• Ja, alleen thuis

Stemmen: 102 62,2%
  • Ja, ook op de sportschool

Stemmen: 38 23,2%
  • Nee

Stemmen: 24 14,6%

• Totaal stemmers
    164
Ik haat het well wann ik net onder de warme douche sta en ik dan moet kakken, ren ik naar beneden zit je op de WC met zoon koud briesje... brrrr snel kakken plakt die gvd wc papier aan je natte kont..

fml

Ik haat het well wann ik net onder de warme douche sta en ik dan moet kakken, ren ik naar beneden zit je op de WC met zoon koud briesje... brrrr snel kakken plakt die gvd wc papier aan je natte kont..

fml

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja hoor,ik zeik zo het putje in :p
+1 alleen dan tegen de muur! meestal probeer ik een muurtekening te maken.....
met gladde natte tegels lukt t meestal niet:(

buiten de douche...tegen gewone muren maak ik er meestal echt iets heel moois van!

Ik hoef al die gekke toestanden allemaal niet te doen wat hierboven allemaal vermeld wordt. Wc is vlakbij de douche :D

Hoe kom je op deze vraagstelling??

Ik vind het ranzig..

Ik weet nog dat ik een keer onder de douche zat in een badkamer die geen schijtpot had. En ik kreeg toen opeens heftige diaree. Wat een fkng drama was dat. Halve dag bezig geweest om die teringzooi weg te krijgen en de atmosfeer was dagen erna nog ver onder de safe zone.

:fuu:, kuki dit is al gewoon de 3de keer dat ik op die spoiler in jou handtekening klik

Ik pis altijd in mn lege flesjes water van een halve liter als ik snachts wakker word en geen zin heb om naar beneden te gaan

Ook wel eens geprobeerd, helemaal mis, heel mijn kamer ondergezeken.

Ben nog opzoek naar een goede oplossing voor op mijn studentenkamer. Is een zolder kamer, dus geen zin om naar beneden te gaan. Pis nu meestal in een glas, alleen is dat eigenlijk te klein, dus moet ik gokken wanneer die vol zit (geen licht aan natuurlijk).

• Topic Starter Topic Starter
Ook wel eens geprobeerd, helemaal mis, heel mijn kamer ondergezeken.

Ben nog opzoek naar een goede oplossing voor op mijn studentenkamer. Is een zolder kamer, dus geen zin om naar beneden te gaan. Pis nu meestal in een glas, alleen is dat eigenlijk te klein, dus moet ik gokken wanneer die vol zit (geen licht aan natuurlijk).

Als het glas bijna vol zit dan hoor je dat toch? :rolleyes:

Onzin.

Urine steen krijg je alleen in pisbakken wanneer mensen niet goed doortrekken. (of de spoeler defect is)

Onder de douche heb je zo veel stromend water dat dit geen kans krijgt.
Of je moet gelijk na het pissen stoppen met douchen dat je sifon vol pis blijft staan.
Maar dat ga je weer ruiken. Dus slecht idee.

Verders gaat je pis door dezelfde leidingen als je douchewater.

Dus : onzin.

Ik zei toch kan.

Bij de gym pis ik altijd in de flessen shampoo van anderen haha, en dan na de tijd vragen of ze lekker hebben gedouched. Kom ik niet meer bij en hun snappen er niks van haha.

Bij de gym pis ik altijd in de flessen shampoo van anderen haha, en dan na de tijd vragen of ze lekker hebben gedouched. Kom ik niet meer bij en hun snappen er niks van haha.

goorlap

OT: Af en toe als het niet anders kan, maar als ik het weet voor ik ga douchen pis ik wel gewoon in de wc.

Voorheen piste ik tijdens het samen douchen altijd stiekum tegen de benen van m'n gf tot ze het een keer merkte.
Nu is ze wat alerter en heeft ze het meestal in de gaten maar die bitchslap heb ik er wel voor over.

Gewoon zeggen dat je t water wat warmer maakt en dan in haar nek pissen. Die van mij had nooit wat door.

Terug
Naar boven