Fitness Seller

Plas je wel eens onder de douche?

Peiling Peiling Plas je wel eens onder de douche

• Ja, alleen thuis

Stemmen: 102 62,2%
  • Ja, ook op de sportschool

Stemmen: 38 23,2%
  • Nee

Stemmen: 24 14,6%

• Totaal stemmers
    164
Urine schijnt steriel te zijn o.a. door de ph-waarde.
In het leger leer je dit zelf te gebruiken om te ontsmetten indien er niks anders voor handen is.

Overigens ben je wel duurzaam bezig doordat je tenminste 1 x per dag de wc niet hoeft door te spoelen en daar weer water mee bespaart.

Ik zeg: DOEN!:toilet:

Ik zal u ne keer komen onderpissen, ne keer zien hoe steriel ge da vindt.

In de ochtend pis ook onder douche tijdens t douchen. Heb geen zin om naar beneden te lopen, te pissen, & dn weer naar boven lopen om te gaan douchen. Waarom moeilijk doen als t ook makkelijk kan?

Fetish ja, mmm lekker.

ik plas altijd wanneer ik aan de kant van de douche sta te wachten tot het water warm wordt.
dan komt die pis niet terug naar boven via de damp, omdat het water dan nog koud is.

Als je bij ons vroeger met voetbal onder de douche even niet oplette voelde je opeens een warme straal tegen je been. Echt waar. :roflol:

haha bij ons was dat op de basisschool zo, 6 douches, 15 mensen die wouden douchen. Ik stond altijd als eerste onder de douche maar de alfa´s moesten wachten, was er zo´n kerel bij met een straal van een meter of 3/4, zeitk gewoon al die droge jongens onder :roflol:

das dan wel weer smerig

Zeiken onder de douche is wel beter voor het millieu.

ja elke dag, zit ik het ritme. als ik onder de douche stap krijg ik hetzelfde gevoel als in de wc dat je nodig moet pissen :roflol:

Als ik onder de douche sta dan doe ik het deurtje open en pis van een afstandje in de WC

Terug
Naar boven