MuscleMeat

Plat en leeg tijdens cut kuur

Armyofone92

Dutch Bodybuilder
Waardering
79
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
8%
hey Guys ,
Momenteel bezig in me 2 week
Primo 1 gr ew
Test e 250 Mg ew
Proviron 100 Mg ed

Nu is het zo dat ik me carbs sinds de kuur omlaag heb gegooid naar 150-180 gr per dag, en ben wel 5 kg afgevallen in deze 2 weken tijd ? !! Eet nu op een 2800-2900 kcal schema en val elke dag af wat eigenlijk me beetje bezorgd maakt , me doel was wel afvallen maar niet zo snel . Tevens voel ik me echt plat en leeg , depleted zeg maar .
Zal ik een refeed er tussen gooien , of wat doen jullie in mijn plaats ? 5 kg op 2 weken zelfs minder dan 2 weken is best wel veel . Vasculariteit ook wel verminderd , aub wat tips , bedankt

Laatst bewerkt:
Hoe lang ben je, hoeveel weeg je, wat is ongeveer je bf%?
En waarom je carbs zo laag dan in een kuur?
Hoeveel zit je dan eigenlijk onder je onderhoudsbehoefte? En waarom.

• Topic Starter Topic Starter
Ben 1.85 weeg nu 96 kg bij 7-9 % . Omdat ik verschrikkelijk dikke kop ineens kreeg en geen idee hoe het kwam onlangs ik nog goed shredded sta , kreeg van iedereen reacties hoe het kwam dat ik z'n dikke kop opeens had , dus ik dat een minicut te doen en vooral carbs omlaag gooien , me gezicht is veel afgevallen in deze 2 weken , alle vocht is weg . Maar voel me nu zo leeg en plat , ben bang als ik me carbs weer up weer die vochtig kop krijg . Dieet is echt heel goed op orde , geen zout veel water , 6-8 maaltijden per dag , hoog eiwit laag carbs en medium vet . Me onderhoud is 3400 dus 500 onder onderhoud . Denk dat ik me cals maar iets ga verhogen en carbs naar 250 gr per dag

Als je last van vocht hebt, extra water drinken. Veel water minimaal 5 liter per dag. Alle suikers er uit mieteren en alleen complexe carbs eten.
Veel vocht afdrijvende groentes eten zoals elke dag een komkommer, bleekselderij, peterselie, bietjes enz.
Zout niet geheel weglaten maar mineraalzout/zeezout gebruiken dat zorgt voor betere verhoudingen natrium/kalium. Kalium 66% - natrium 33% vs gewone zout wat 100% natrium is en vocht verkeerd vast houdt.

Tegen vocht ook poeders er eventueel uit gooien, dus ook geen shakes maar gewoon vast voedsel. Later kan je die er wel langzaamaan weer in terug brengen.

Ik zou idd de carbs weer uppen naar minimaal 250gr. Spieren vol en sterk houden.

denk dat door het veranderen van je voeding, verlagen van je carbs + de primo (legit primo? Kans is groot dat het mast is, heb het ook gehad) je gewoon snel vocht bent verloren. Velen zeiden dat je een vochtkop had die nu weg is, dus de kans lijkt me dan echt wel groot dat je op een of andere manier snel vocht opslaat en verliest. Bekijk je voeding nog eens, mss ben je heel gevoelig aan koolhydraten, een sup, AAS, eender wat :)

Houdt primo je normaalgesproken niet goed vol?? Of het is fake primo, of je dropt je proviron om te kijken hoe het dan gaat.
Masteron / proviron verschilt niet veel van elkaar, en van masteron wordt je plat.

Feit blijft echter wel: je bent aan het cutten dus je hebt gewoon grote kans dat je je platter voelt.

Terug
Naar boven