AndroidHealthClinic

Platte borst

• Topic Starter Topic Starter
ok ik was dus inderdaad van plan, na het door spitten van het forum, om toch maar eerst te gaan cutten. Dus vet% omlaag

leeftijd 22 why?

Nou, veel pubers hier krijgen hun borst maar niet aan het groeien met 1001 verschillende isolatie oefeningen, en komen hier vervolgens in hun wanhoop naar "de" oefening vragen terwijl praktijk leert dat leeftijd ook een rolletje speelt in de ontwikkeling van je pecs.

• Topic Starter Topic Starter
Nou, veel pubers hier krijgen hun borst maar niet aan het groeien met 1001 verschillende isolatie oefeningen, en komen hier vervolgens in hun wanhoop naar "de" oefening vragen terwijl praktijk leert dat leeftijd ook een rolletje speelt in de ontwikkeling van je pecs.

ow op die manier lol, nope geen pubertje meer

bench bench bench

Als het echt niet wil lukken kan je het altijd nog zo proberen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik begrijp wel wat ie bedoelt aangezien ik zelf ook geen bitchtits wil maar gewoon een goed gevormde borstkas die in de breedte en hoogte goed is met een mooie streep er tussen :D

Ik ben nu redelijk zwaar aan het cutten (5 a 6 x per week 1 uur cardio en 5 x per week KT plus een strak eetschema) en ik merk dat de borstplaatjes mooi gaan uitkomen: keihard, streep er tussen en steeds droger.
Eerst had ik flink gevreten en had ik een vet% van zo'n 24%. Toen had ik dus wel bitchtits.

Dus.. zoals veel posters al aangeven: keihard je oefeningen doen en dan proberen vet kwijt te raken. Simple as that!

Gewoon maximaal banken en dumbbell presses doen, voor defenitie dippen en cable flies. Werkt erg goed:D

Aan je houding werken, spieren tussen je schouderbladen goed aanpakken zodat je borstkast groter wordt. Dat heeft bij mij gewerkt om borst groter te laten lijken ;)

En dan geen kippenborstje he ;-)

Ik wil graag ff weten welke oefeningen goed zijn om van die mooie harde borstplaten te krijgen. en niet van die bitchtits....

het enige wat je kan doen is massa bouwen met losse dumbbells en 10 x8x6x6x herhaling opbouwend in gewicht en de laatste 6 herhalingen moet je niet meer kunnen doen maximaal dus maar in begin eerst wennen aan de oefening anders heb je meteen een blessure
sterkte en dan bedoel ik de dumbbell press op een vlak bankje (flat bench) zolang je nog niet bezig bent met definitie

Laatst bewerkt:
je vroeg het niet aan mij... maar om ff je vraag te beantwoorden:
barbell shrug
trap bar shrug
dumbbell shrug
;)
of zoek anders zelf even voor oefeningen voor de trapezius:)

deze dus niet
vooral veel roeibewegingen doen of optrekken en op het einde van de concentrische beweging goed aanspannen met je ellebogen naar achter dus

deze dus niet
vooral veel roeibewegingen doen of optrekken en op het einde van de concentrische beweging goed aanspannen met je ellebogen naar achter dus

oke het waren meer oefeningen voor de bovenkant van de trapezius maar dan nog, het gaat erom dat zijn schouders iets meer naar achteren gaan staan zodat zijn borst groter lijkt;)

dumbbell fly is de oefening en incline bench press

Terug
Naar boven