Fitness Seller

Pleister coached by Cement Factory

Lol no offence maar Jeffrey is echt een kut coach en Sibil al helemaal. Ik ken best veel gasten die door hun worden gecoacht en als ik hoor wat daar voor onzin uit komt daar word je niet vrolijk van.

Sibil met haar zogenaamde bloedgroep dieet, grootste BS ever. En Jeffrey die nog niet eens weet hoe die moet depleten en laden bij een wedstrijd. Nee bedankt.

Voor een goede coach moet je weg uit Nederland. Die mensen van hier weten de basis, nja goed dat weet ik zelf ook. Daar ga ik hun niet voor betalen :roflol:
Meen je dit? Dan bedriegt eerste indruk in ieder geval! :D Veel mensen willen Sibil door Roelly denk ik.. En Jeffrey van BC zet toch ook goede atleten op wedstrijd lijkt me..

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind fijn als mensen coaches voordragen, alle advies is welkom. Maar aub niet meer aankomen met coaches uit Nederland. Ik wil alleen begeleiding door de top.

Meen je dit? Dan bedriegt eerste indruk in ieder geval! :D Veel mensen willen Sibil door Roelly denk ik.. En Jeffrey van BC zet toch ook goede atleten op wedstrijd lijkt me..
Wedstrijd begeleiding is niet moeilijk. Ik heb mijn ex de overall laten winnen op de Flex Cup en erna 3e laten worden op een B wedstrijd.

Ik praat over geavanceerd aas en insuline gebruik. Dat gaat net een stapje verder en dat weten ze hier in Nederland gewoon niet. Waarom denk je dat Roelly is weg gegaan bij Oma en erna 2x zo huge is geworden? Omdat de kennis hier in Nederland achterligt ten opzichte van het buitenland.

Roelly wil zelf al een tijdje Sibil niet meer toch, hebben flinke ruzie gehad.

Roelly wil zelf al een tijdje Sibil niet meer toch, hebben flinke ruzie gehad.
Is dat zo? Ja die info kende ik nog niet :D

En ja.. dan is buiten NL gaan zoeken misschien beter... Maar of je contact dan altijd even goed is met de coach.. valt af te wachten.

Roelly staat er sinds hij weg is bij Sibil iig een stuk beter bij .

John Meadows een optie?

Roelly staat er sinds hij weg is bij Sibil iig een stuk beter bij .

John Meadows een optie?
Heb ik contact mee gehad maar hij is te druk. Dan krijg ik begeleiding door iemand uit zijn team maar dat zie ik niet echt zitten. Wanneer iemand afvalt dan neemt hij contact op maar er zaten al mensen te wachten dus dan ben ik waarschijnlijk een paar maanden verder haha.

Maar dat is wel ideaal. Hij neemt maximaal zoveel atleten aan omdat hij anders niet genoeg aandacht aan geven aan zijn klanten.

Ik denk dat alles en iedereen een optie is als je er voldoende geld aan wil geven... Gewoon het risico van 'een nummertje' te zijn zal er vaak zijn...

Lol no offence maar Jeffrey is echt een kut coach en Sibil al helemaal. Ik ken best veel gasten die door hun worden gecoacht en als ik hoor wat daar voor onzin uit komt daar word je niet vrolijk van.

Sibil met haar zogenaamde bloedgroep dieet, grootste BS ever. En Jeffrey die nog niet eens weet hoe die moet depleten en laden bij een wedstrijd. Nee bedankt.

Voor een goede coach moet je weg uit Nederland. Die mensen van hier weten de basis, nja goed dat weet ik zelf ook. Daar ga ik hun niet voor betalen :roflol:

Mooi dat je het durft te zeggen zoals het is..

Word er ook vrij mottig van al die zogenaamde begeleiders en hun instagram/FB bullshit hier in Nederland/Belgie.
Ze doen een jaartje wedstrijden en laten zich coachen door bijvoorbeeld een Oma, Harry enz. Na 2 wedstrijden gedraaid te hebben worden het dan zelf "begeleiders" en mental coachen. Komaan mannen effe serieus blijven he. De meeste van die personen hebben zelf begeleiding nodig als ze een wedstrijd draaien.
Dat je de laatste 4 weken een 2de opinie nodig hebt ivm je shape begrijp ik helemaal maar een 16 weekse prep bij iemand als Harry, Oma, BC, enz terwijl je zelf "coach" bent :roflol:

Laatst bewerkt:
@Pleister

Chris Aceto ?

Dave palumbo?

Dorian Yates?

@Pleister

Chris Aceto ?

Dave palumbo?

Dorian Yates?

Heb ik contact mee gehad maar hij is te druk. Dan krijg ik begeleiding door iemand uit zijn team maar dat zie ik niet echt zitten. Wanneer iemand afvalt dan neemt hij contact op maar er zaten al mensen te wachten dus dan ben ik waarschijnlijk een paar maanden verder haha.

Maar dat is wel ideaal. Hij neemt maximaal zoveel atleten aan omdat hij anders niet genoeg aandacht aan geven aan zijn klanten.
Dan is hij het misschien juist waard om op te wachten? Die paar maanden zonder coach overleef je ook wel toch? Je hebt van Milos wel weer het een en ander opgestoken wat je de komende tijd kunt blijven toepassen lijkt me.

Dat wist ik niet. Had het idee dat die best een goed gevestigde orde in NL waren..

Neil Hill een optie?

Mooi dat je het durft te zeggen zoals het is..

Word er ook vrij mottig van al die zogenaamde begeleiders en hun instagram/FB bullshit hier in Nederland/Belgie.
Ze doen een jaartje wedstrijden en laten zich coachen door bijvoorbeeld een Oma, Harry enz. Na 2 wedstrijden gedraaid te hebben worden het dan zelf "begeleiders" en mental coachen. Komaan mannen effe serieus blijven he. De meesten van die personen hebben zelf begeleiding nodig als ze een wedstrijd draaien.
Dat je de laatste 4 weken een 2de opinie nodig hebt ivm je shape begrijp ik helemaal maar een 16 weekse prep bij iemand als Harry, Oma, BC, enz terwijl je zelf "coach" bent :roflol:
+1

@Pleister

Chris Aceto ?

Dave palumbo?

Dorian Yates?

@Pleister

Chris Aceto ?

Dave palumbo?

Dorian Yates?
Moet ik ze 2x mailen? :p

Dave Palumbo wou ik graag naar toe. Enigste wat me tegenhoud is de prijs. Hij kost ''maar'' 1500 dollar voor een heel jaar incl whastapp begeleiding. Dat is bijna gratis ten opzichte van alle andere coaches. Ik ben dan weer bang dat hij mij niet genoeg aandacht geeft.

Dan is hij het misschien juist waard om op te wachten? Die paar maanden zonder coach overleef je ook wel toch? Je hebt van Milos wel weer het een en ander opgestoken wat je de komende tijd kunt blijven toepassen lijkt me.
Nee ik ben al oud man kan niet te lang meer wachten:(

Dat wist ik niet. Had het idee dat die best een goed gevestigde orde in NL waren..

Neil Hill een optie?
Zou ook een optie kunnen zijn inderdaad dankjewel

pleister sorry dat ik weer hijack.. maar iemand bekent met jeffrey latour? En dan de online coaching?

Oud, lol. Broekie!

nevermind

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven