- Waardering
- 4.424

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Marvin is altijd chagrijnig zover ik weet. Ik weet niet waarom want hij krijgt al zijn supplementen gratis en mag 4x per jaar naar Bali op vakantie. Sommige mensen zijn zelfs dan nog niet tevredenheb jij ook iets positiefs te zeggen of ben je altijd zo haha?
Ehm...ben gewoon eerlijkheb jij ook iets positiefs te zeggen of ben je altijd zo haha?

Stay hungry!Marvin is altijd chagrijnig zover ik weet. Ik weet niet waarom want hij krijgt al zijn supplementen gratis en mag 4x per jaar naar Bali op vakantie. Sommige mensen zijn zelfs dan nog niet tevreden
Dorian coached toch niet ?enkel PT sessies
Dorian coached toch niet ?enkel PT sessies
Zijn zoon Lewis wel maar geloof me dat Dorian niets over zijn aas gebruik gaat vrijgeven qua doseringen.
Coach trevor van enhanced athlete? hij lijkt veel te weten...
Zie bovenCoach trevor van enhanced athlete? hij lijkt veel te weten...
10000 Euro per 4 maanden of zoiets. Belachelijk dus.

Nee door Leroy Davis word hij begeleid qua training toch verder geen idee.Ik dacht dat Anth bailes begeleid werd door DY, maar kan het ook fout hebben.
DY was 1 van de 1ste met monster doseringen slin. Dat is zeker.
Is hetzelfde met zijn ebooks veel gelul weinig echte info beetje palumbo achtig.Die reeks heb ik al gezien en mijn conclusie is dat hij tijdens dat seminar veel praat maar eigenlijk niets zegt.