- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Een goeie vriend van me was al wat jaartjes bezig met z’n vriendin en uit onderzoek bleek dat z’n zaad van z’n slechte kwaliteit was dat de kans om z’n vriendin zwanger te krijgen heel klein was (hij had btw nog nooit gekuurd). Na heel wat onderzoeken en artsen verder hebben ze hem uiteindelijk niet meer kunnen helpen.Hey boys,
Mijn vrouw en ik hebben sinds kort een kinderwens. Superleuk enzo.. maar zoals de meeste weten ben ik al een jaartje of 8 ON, dat wil dus zeggen dat ik minimaal 1x per week een injectie in me reet ram. Mijn zaad is daardoor zo goed als dood.
3 maanden geleden ben ik daarom begonnen met het pregnacy protocol van Dave Palumbo. Ik heb hem ietsjes aangepast, hij ziet er als volgt uit. De hcg zet je op maandag, de hmg op dinsdag, enzovoort:
HCG 1500iu eod
HMG 75iu eod
Nolvadex 10mg ed
Afgelopen maandag heb ik mijn zaad laten testen en wat blijkt; mijn zaad is perfect en weer actief. Volgens de huisarts is de kwaliteit van me zaad zoals het hoort en als mijn vrouw niet zwanger raakt ligt dat niet aan mij.
Ik heb de uitslag nog niet binnen op papier maar ik heb deze opgevraagd. Zodra ik deze binnen heb zal ik een foto maken en posten.
Mochten er dus mensen zijn die denken dat je je vriendin/vrouw niet meer kan zwanger maken vanwege lange kuurtjes of trt. Pas mijn procotol toe en de kans is groot dat de kwaliteit van je zaad weer goed zal worden.
Ohja en ik ben nu ook nog steeds ON. Ik zet elke week 250mg testosteron enanthaat.
Ik heb hem toen ook dit protocol voorgeschreven en als “laatste poging” heeft die het dan toch uitgeprobeerd, hij is namelijk niet zo van het zelf experimenteren en al helemaal niet als het naalden betreft. Nog geen 6 weken verder en z’n vriendin was zwanger
. Zo zie je maar.Ik wens je heel veel succes met de kinderwens, zal vast wel goed komen

& succes met de opening van de nieuwe gym!

. Superleuk enzo.. maar zoals de meeste weten ben ik al een jaartje of 8 ON, dat wil dus zeggen dat ik minimaal 1x per week een injectie in me reet ram. Mijn zaad is daardoor zo goed als dood.
. Volgens de huisarts is de kwaliteit van me zaad zoals het hoort en als mijn vrouw niet zwanger raakt ligt dat niet aan mij.