Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Test_Addicted zei:Dit is echt bizar....!!!![]()
Ik kuur sinds kort op 'n nieuw merk AS (MRP i.p.v Organon) en van ´n kuurtje enantate500 mg en deca 400 mg p.w krijg ik best veel acne op mijn borst. Ik heb wel eerder last van ´n beetje acne gehad maar nu is ´t bizar aan ´t worden...
Wie heeft hier ook last van en wat doe je eraan want ik moet hier z.s.m vanaf..!!!!!!!

Zojuist besteld! Alleen de 10% versie. Ik krijg steeds een antibiotica kuur van de dok.. Dan is het in paar dagen weg... Maar als kuur op is.. In paar dagen terug.. Maar dan in me gezichtDr. Worf zei:Benzoylperoxide vermindert een overmatige groei van de buitenste huidlaag en voorkomt zo dat de poriën verstoppen. Bovendien vermindert het de groei van de acnebacterie, waardoor de puistjes en pukkels afnemen.
http://www.efarma.nl/pages/ItemInfo.asp?ItemID=13789945 (deze heb ik)
http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=112&Method=infotekst

dream warrior zei:ik heb in het verleden soorten zalf gebruikt van de dermatoloog waar zelfs mijn kleren van kapot gingen(kleuren gingen af en kwamen plekken op)minocycline via de dokter
zalven zelf gemaakt van de apotheek niets hielp 100% dan vorig jaar B-5 geprobeert maar in een kleine dosis ook geen resultaat maar nu gebruik ik hoge dosis wanneer
nodig en ik heb geen puisten meer
Absolutely zei:Ok.. ik heb de Benzoylperoxide 10% inmiddels binnen gehad ... erg snel !! Heb het gisteren opgedaan, en vanmorgen .. Wel het gevoel dat het werkt !
Moet wel zeggen .. is inderdaar een vreemd goedje.. Heel de handdoek een andere kleur zowat..
Maar even zien, of het doet wat word beloofd![]()
Op zich valt het wel mee nu. Je mag het ook maar 2weken achtereen gebruiken. Ik gebruik deze tube op, en dan ga ik de b5 gebruiken.. Kijken of het dan weg blijft..spirosz zei:Bij mij werkte dit goedje best wel goed alleen mijn huid werd er niet mooier op dof en droog, ik gebruik het niet meer.
Misschien dat jij tevreden bent met de resultaten, dat zou best kunnen
succes

Absolutely zei:Misschien kan ik beter valium nemen.. ben ik wat minder gestressed![]()

spirosz zei:Wat vind jij een hoge doses, ik ben net begonnen met B5 1000mg per dag is dit voldoende denk je??

Latin spirit zei:
Latin spirit zei:
Latin spirit zei:dan mag je wel een geldboompje in je tuin hebben staan![]()

pipo zei:je acne ligt echt niet aan het merk dat je gebruikt dat zou echt nieuw zijn voor me.
het lichaam reageert altijd anders op andere dingen, nu reageer je er misschien heftig op maar mischien heb je dat over een jaar niet meer.
ik zelf had voorheen erg snel last van gyno's maar nu kan ik erin knallen wat ik wil ongeacht de hoeveelheid of welk merk wat dan ook, maar nipples 0,000.
het lichaam blijft non stop veranderen en reageert met de jaren steeds anders op bepaalde middelen.
roacutane is de beste keus in mijn ogen.
succes en zorg dat je geen gespierde grindtegel word ziet er zo lullig uit op het strand![]()
DBC01 zei:Uitkijken met Benzoylperoxide hydrogel 5%. Dat spul werkt gewennend
Dr. Worf zei: