AndroidHealthClinic

Poging Bulk Schema!

TropicalD

Novice
Waardering
0
Hoi Gespierde Bundels,

Ik ben Daan, en ik ben 19 jaar.

Specs:
Lengte: 1.72
Gewicht: 65
Vetp%: 9%
lichaamstype: Ecto ( O'rly?:cool:)
Doel: Massa kweken.

Ik heb op dit moment een jaar geen school en het leek me tijd om eens aan mijn lichaam te gaan werken. Ik heb een tengere bouw, maar dat kunnen jullie vast al zien aan mijn specs. Dit heb ik helaas van mijn moeder geerfd, mijn vader daarintegen is breed gebouwd.

Ik weet dat als je groot wilt worden, je groot moet eten. Daarom heb ik een poging gewaagd om een bulk schema op te stellen, na me een tijdje verdiept te hebben. Mijn schema zit in de bijlage, mischien dat jullie tijd hebben om hem een keer kritisch te bekijken. dit is zonder toevoeging van shakes en dergelijken.

Ik ga hier naast natuurlijk ook trainen, ik heb het geluk dat ik thuis sinds kort van alle gemakken ben voorzien, ik heb bescchikking over een hometrainer, drukbank,halters etc.

Maar ik denk dat op dit moment een goede voeding het aller belangrijkste is, het lichaam heeft natuurlijk wel "de stenen nodig om te bouwen" en als mijn voeding ok is, kan ik verder gaan met het uitzoeken van een geschikt trainingsschema.

Alvast bedankt en kom maar op met die kritiek.:)

Daan aka pudding tarzan.

Bijlagen

wow! 5000+ kcal. Overdrijf je niet wat nu? succes iig

• Topic Starter Topic Starter
Mischien overdrijf ik wel, maar ik heb gewoon gezorgd dat ik ruim over mijn gemiddelde aantal kcal per dag zit, zodat mijn lichaam wel iets met die kcal Moet doen.:cool:

Als je teveel over je onderhoudsniveau gaat zitten dan zet je die calorieen alleen maar om in vet. Dat heeft helemaal geen zin (aangezien je niet vet wil worden lijkt mij zo...) Als je in spiermassa aan wil komen moet je zo'n 10 tot 15% boven je onderhoudsniveau gaan zitten. Dan gebruikt je lichaam die calorieen inderdaad om spieren op te bouwen (mits je voldoende traint natuurlijk). Als je heel hoog boven je onderhoudsniveau gaat zitten dan kan je lichaam op een gegeven moment niks meer met al die overbodige calorieen en dan zet je ze om in vet. 5000 calorieen lijkt mij dus ietwat overdreven, tenzij je powerlifter wil worden ofzo??

kip van 200gr en dan 60gr eiwitten? Wat zijn dat voor superkippen?

Je schema is wat inconsistent, de ene keer is je portie kwark 235 kcal en de andere keer 500 kcal.

Mis je niet je shakes in dit schema?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, mischien is 5000+ iets wat te veel van het goede ja, en dat van die kwark klopt inderdaad niet. ik heb alles berekend volgens een voedingswaarde tabel, maar ik neem aan dat ik wat rekenfouten heb gemaakt. Ik dacht gewoon dat ik die extra kcal wel kon gebruiken, aangezien ik niet iemand ben die snel aankomt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven