AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

zak ik in een park bij een lure waar enkel kutkoters zaten, stond ik erbij als

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En om het nog af te maken shartte ik nog in mn broek ook, 3 kwartier aan de bib op de pot 2 pokestops zitten farmen.

t*fus veel mensen pokemongo zien spelen op weg naar de gym (waaronder een buurvrouw van 60)

deze hype

Iemand al gelet op wanner je een 'catch freeze' krijgt en je hebt/had die pokemon niet in je pokedex, of je dan de xp ook krijgt of die weg is.

Heb een gehatchete grimer, een groudon en een bulbasaur zo gehad. Staan in pokedex.

Laatst bewerkt:
Welke pokemon kun je het beste levelen als 'goed tegen alles'? Hoor veel pidgeot.

pidgeot is makkelijk te levelen,

als ik dat spel ooit ga installeren is het om volwassen mensen bij pokestops omver te rijden

Heb vandaag al 2 keer gehad dat ik ineens 0 pokeballs had terwijl het er rond de 20 zouden moeten zijn.

Hebben meer dit gehad?

Welke pokemon kun je het beste levelen als 'goed tegen alles'? Hoor veel pidgeot.

opsparen tot je hoog lvl bent.

ik vind nu pidey's van 320 cp op lvl 19, dus als je mu bvb pidgeot van 600 gaat lvlen ben je echt nutteloos bezig.

opsparen tot je hoog lvl bent.

ik vind nu pidey's van 320 cp op lvl 19, dus als je mu bvb pidgeot van 600 gaat lvlen ben je echt nutteloos bezig.
Ja maar als je pidgeys van 600cp op level 30 vindt en 900cp op level 70 vindt dan ben je op level 20 toch ook nutteloos bezig? Haha. Je moet het toch ooit doen.

Ja maar als je pidgeys van 600cp op level 30 vindt en 900cp op level 70 vindt dan ben je op level 20 toch ook nutteloos bezig? Haha. Je moet het toch ooit doen.

lv 25 max.

en naar lvl 15+ gaan is redelijk makkelijk.

daar boven gaat het pittig langzaam.

Grr kan niet inloggen!

Hoe komen jullie aan die app?
Ik kan die niet installeren canuit de playstore.
Iemand die me een link kan sturen of uit kan leggen hoe ik ook een pokemonmaster kan worde ?

Beetje zelf Google teveel moeite?

Had een gym 'verslagen' maar laatste verdedigende pokemon bleef op 1hp hangen en sloopte de rest van mijn pokemons. Poging daarna gebeurde het bij de eerste verdediger al. Meer mensen gehad? Fuuuuuucking irritant iig. Ben maar naar huis gegaan want het was ook dikke lagg ineens.

Vandaag 10km gewandeld en nu level 10 :) bijna 11.

In 2dagen van 9 naar 14 geleveld:)

Terug
Naar boven