Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol echt he, ben lvl 10 en mijn hoogste is een lvl 407 Golduck. Maar misschien als ik vanavond alles ga evolven dat ik wat hogere monsters krijg. Snap echt niet dat mensen lvl 1000 monsters vangenHoe krijgen jullie je pokemons zo hoog in cp? Enige die redelijk hoog is is Golbat want kom alleen maar zubats tegen oa

Lekker met m'n telefoon in een wolkbreuk lopen ja
Jij moet toch binnen blijven om de emmers klaar te zetten?
Waterdichte S7 for the win, skere Eiphones voor de lose!!!!!!!!!!
Per gym die je hebt, kan je elke 21 uur 10 coins krijgen tot 100 coinsHoe kan je buiten betalen aan coins komen? Of is dat een pay-only feature? En als 'ie straks legaal te verkrijgen is hier, ben ik dan mn progress kwijt?
Gyms beheren en defender bonus claimen. Kan je claimen rechtsbovenin (schildje) als je op shop drukt.Hoe kan je buiten betalen aan coins komen? Of is dat een pay-only feature? En als 'ie straks legaal te verkrijgen is hier, ben ik dan mn progress kwijt?
Ik zag zojuist dat er ook een battery saver optie zit onder settings, misschien ook wel handig om het slurpen van de batterij tegen te gaan.Nieuwe apk uit (0.29.2) voor Android met bugfixxes en dergelijke. Iedereen weet wel waar je moet zoekenIk zag zojuist dat er ook een battery saver optie zit onder settings, misschien ook wel handig om het slurpen van de batterij tegen te gaan.
"Gebruik daarom de ingebouwde Battery Saver Mode van Pokémon Go. Dan krijg je nog steeds notificaties en blijft je GPS aan staan, maar gaat je batterij minder snel leeg."
Iemand een idee of je progress blijft als de originele versie uit komt voor hier? Of kan je dan terug opnieuw beginnen? :')
Ja maar is mss een andere versie ofzo. Geen idee, heb ook al gehad bij games dat na een update mijn progress weg was...