MuscleMeat

Pokemon Go Topic

(y) is wel heel makkelijk levellen zo

Laatst bewerkt:
Hoe krijgen jullie je pokemons zo hoog in cp? Enige die redelijk hoog is is Golbat want kom alleen maar zubats tegen oa

Als je Magmar 1000cp hebt, ben je dan 50 magmars tegen gekomen

Hoe krijgen jullie je pokemons zo hoog in cp? Enige die redelijk hoog is is Golbat want kom alleen maar zubats tegen oa
Lol echt he, ben lvl 10 en mijn hoogste is een lvl 407 Golduck. Maar misschien als ik vanavond alles ga evolven dat ik wat hogere monsters krijg. Snap echt niet dat mensen lvl 1000 monsters vangen :roflol:

Ik heb mn pidgeot nu op 737:)

Hoe kan je buiten betalen aan coins komen? Of is dat een pay-only feature? En als 'ie straks legaal te verkrijgen is hier, ben ik dan mn progress kwijt?

spyate.png

400 magikarps later maar dan heb je ook wat.

snje4m.png

Nieuwe apk uit (0.29.2) voor Android met bugfixxes en dergelijke. Iedereen weet wel waar je moet zoeken :) Ik zag zojuist dat er ook een battery saver optie zit onder settings, misschien ook wel handig om het slurpen van de batterij tegen te gaan.

"Gebruik daarom de ingebouwde Battery Saver Mode van Pokémon Go. Dan krijg je nog steeds notificaties en blijft je GPS aan staan, maar gaat je batterij minder snel leeg."

Laatst bewerkt:
Ik moet de stad in naar klant, daarna tot mn batterij leeg is hunten. Eindelijk eens wat levels en andere pokemon farmen. Want daarnet was het 2 weedles en een pidgey op 5 km.

Nieuwe apk uit (0.29.2) voor Android met bugfixxes en dergelijke. Iedereen weet wel waar je moet zoeken :) Ik zag zojuist dat er ook een battery saver optie zit onder settings, misschien ook wel handig om het slurpen van de batterij tegen te gaan.

"Gebruik daarom de ingebouwde Battery Saver Mode van Pokémon Go. Dan krijg je nog steeds notificaties en blijft je GPS aan staan, maar gaat je batterij minder snel leeg."

merk weinig van die battery saver mode na een dag aan.

Iemand een idee of je progress blijft als de originele versie uit komt voor hier? Of kan je dan terug opnieuw beginnen? :')

Inderdaad wat flexx123 zegt. Toevallig gisteravond een factory reset gedaan op mijn telefoon, toen Pokemon Go geïnstalleerd en vervolgens ingelogd met mijn gmail account. Ik was niets kwijt :)

Terug
Naar boven