AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

Denk dat jij de geëvalueerde versie wel kan gebruiken.

1072vcz.png

Dit is dan weer eerder iets voor jou.

CnLR-DkWEAAiwgI.jpg

Lol ik ben geen gamer maar dit is toch wel een geniaal concept. Iedereen wandelen en meeten. Mooi man.

Eindelijk een magmar gevangen die altijd ergens in de buurt zit met 3 voetstappen.

lvl 13, blaren op me voeten maar gratis cardio en een squirtle.

Gaat een goeie bulk worden met al die rattata en pidgey snoepjes.

33deb1e.png

2rohr3b.png

Fuark @Jasenko lucky egg inzetten en pissening xp gains maken.

@Jasenko , hoe kom je aan zoveel candy's ??? Al zoveel rattata's en pidgey's gevangen?

Hoe doen jullie dat? Vanaf ik smartphone in zak steek gaat het spel gegarandeerd na 2 minuten uit. En ik heb enkel koersfiets dus makkelijk is anders.
Automatisch scherm uitschakelen/stand by van je phone uit zetten zodat alles gewoon aan blijft hoe lang je ook niks met je phone doet. (of nouja ik kon het max op een half uur zetten, ook goed) Dan heb je nog battery safer in het spel zelf waardoor je scherm ook uit gaat maar dat maakt niet uit.

Pakt fietsen nog steeds niet heel lekker als je sneller dan looppas gaat. Ik zou serieus geld betalen voor een fiets modus die gewoon 20-30km/u accepteert en desnoods grotere afstanden vereist.

Uit nieuwsgierigheid geinstalleerd. 13 pokestops naar m'n werk in 10 minuten zonder om te hoeven fietsen -> nu level 9 . :rolleyes: Hier in de wijk zitten er echt gigantisch veel. Een paar kerken, standbeelden, een school, een (skate)park. Heerlijk.

Is de xp voor bijvoorbeeld Pidgey naar Pidgeotto gelijk aan de xp voor Pidgeotto naar Pidgeot? Want dan is pidgeys evolueren veel meer xp voor je candy.
Ja, elke evolutie is 500 xp, tenzij je die volgende pokemon nog niet hebt. Dan krijg je nog eens 500

Terug
Naar boven