- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
raar, ik had nog graag een pre-slaapwandeling gedaan maar geraak niet op de server.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat jij de geëvalueerde versie wel kan gebruiken.
![]()
lvl 13, blaren op me voeten maar gratis cardio en een squirtle.
, lekker fietsen man.Door het evalueren van de pidgeys en rattatas dan?Fuark @Jasenko lucky egg inzetten en pissening xp gains maken.
@Jasenko , hoe kom je aan zoveel candy'sAl zoveel rattata's en pidgey's gevangen?
Automatisch scherm uitschakelen/stand by van je phone uit zetten zodat alles gewoon aan blijft hoe lang je ook niks met je phone doet. (of nouja ik kon het max op een half uur zetten, ook goed) Dan heb je nog battery safer in het spel zelf waardoor je scherm ook uit gaat maar dat maakt niet uit.Hoe doen jullie dat? Vanaf ik smartphone in zak steek gaat het spel gegarandeerd na 2 minuten uit. En ik heb enkel koersfiets dus makkelijk is anders.
Yup. Proberen ergens te zijn waar veel lures zijn in een park ofzo.@Jasenko , hoe kom je aan zoveel candy'sAl zoveel rattata's en pidgey's gevangen?
Hoe doen jullie dat? Vanaf ik smartphone in zak steek gaat het spel gegarandeerd na 2 minuten uit. En ik heb enkel koersfiets dus makkelijk is anders.
Is de xp voor bijvoorbeeld Pidgey naar Pidgeotto gelijk aan de xp voor Pidgeotto naar Pidgeot? Want dan is pidgeys evolueren veel meer xp voor je candy.
Ja, elke evolutie is 500 xp, tenzij je die volgende pokemon nog niet hebt. Dan krijg je nog eens 500Is de xp voor bijvoorbeeld Pidgey naar Pidgeotto gelijk aan de xp voor Pidgeotto naar Pidgeot? Want dan is pidgeys evolueren veel meer xp voor je candy.
Good to know thx bruhJa, elke evolutie is 500 xp, tenzij je die volgende pokemon nog niet hebt. Dan krijg je nog eens 500