MuscleMeat

Pokemon Go Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fietste langs 2 volwassen mannen (en een milf :o), helemaal enthousiast toen ze een pidgy vingen :roflol:
 
Ik zit er aan 95 geregistreerd, en toch nog maar lvl 11. Wel weedles/pidgeys/rattatas aan het farmen voor lucky egg level boost.

Zit ook zonder eggs.

vreemd ben al lvl 16 en 35km.
 
Lvl 12 en 28 km. Morgen ff een lucky egg gebruiken heel wat weedles pidgeys en zubats evolven en een eevee psyduck odish en nog wat ik vergeet op te noemen. Ghehe XP gains will be made
 
Waarom kijk ik dit, speel het hele spel niet. Nintendo gaat hier zooooo rijk mee worden.

 
30km level 15 :)
Net per ongeluk een lucky egg aangetikt :( maar wel een paar gyms kunnen slopen (goed voor 3 a 4k xp) en een stuk of 10 pokemons evolved. Dus wel goed kunnen gebruiken, alleen niet zo goed als gepland. Ik had teveel candy voor mijn pidgeys, zo zat ik het al te sparen zelfs lol
 
Gisteren lvl 9 > lvl 11 in 30 min.
Met 6 mensen in het park, waren 3 pokestops erg dicht bij bij elkaar. 3x lure aangezet en lucky egg.
Daarna pidgeys, weedles etc evolved.
Kwamen steeds meer mensen naar onze lures toe, na 20 min stonden er 30-40 man :o
 
Ik kan niet eens gaan catchen omdat een Nederlandse klant tussen 9 en 11 zijn rekening ging komen betalen en er nog altijd niet is.

Nederlands stereotype...
 
Officieel uit in Nederland, voor de mensen die het nog niet wisten.
 
Haha is mijn android systeem toch wel net de versie onder het minimum zeker... is het verstandig om van 4.3 te upgraden naar 4.4? Ik las dat het mogelijk was via een zekere Kitkat ROM maar is voor mij Chinees ;)
 
Zou alles aanraden om maar pokemon te kunnen doen :o
 
Haha is mijn android systeem toch wel net de versie onder het minimum zeker... is het verstandig om van 4.3 te upgraden naar 4.4? Ik las dat het mogelijk was via een zekere Kitkat ROM maar is voor mij Chinees ;)


Koop dan gewoon meteen een nieuwe telefoon.

Een kitkat telefoon zal waarschijnlijk sws niet lang meer mee gaan.
 
Sinds ik heb geupdatet heb doet die het amper nog :(
 
Maandag nieuwe patta's en weer verder op avontuur<3.

Lolled trouwens dat een collega met een sarcastische toon 'Pokemon? hoe oud ben jij?' zei, dat was de 1e of 2e dag van release toen het nog niet zo massaal gespeeld werd in nl. Nu zie je het overal, laatst nog op het nieuws:o. Ben wel benieuwd wat ze de volgende keer gaat zeggen hehe

Trouwens, is het glitched? Gisteren avond even gedaan op de terugweg van station, alles gaf 3 voetjes aan ookal waren ze al zichtbaar.
 
Trouwens, is het glitched? Gisteren avond even gedaan op de terugweg van station, alles gaf 3 voetjes aan ookal waren ze al zichtbaar.

had ik ook, idem vandaag. Plus amper iets gevonden, en nu server issues al een uur.
 
En het is gereleased in Europa, vandaar ws dat de servers down zijn.
 
Trouwens, is het glitched? Gisteren avond even gedaan op de terugweg van station, alles gaf 3 voetjes aan ookal waren ze al zichtbaar.

Dachr dat dat aan mijn GPS-verbinding lag, maar hier dus ook. Wel vervelend want had anders al minimaal 3 nieuwe pokemons kunnen vinden. Waren telkens net weg als ik een aardig gebied afgezocht had...

Lvl 13 en 34km uit m'n hoofd. Nog niks evolved. Ga nog even flink doorsparen en dan xp boosten met lucky eggs :)
 
Back
Naar boven