MuscleMeat

Pokemon Go Topic

nice, er is een pokestop hier buiten het gebouw waar ik woon en de mensen die daar in de buurt wonen hebben al 3x een lure erop gezet dus ik heb binnen een uur al 17 Pokemon gevangen terwijl ik gewoon op de bank zat :o

nice, er is een pokestop hier buiten het gebouw waar ik woon en de mensen die daar in de buurt wonen hebben al 3x een lure erop gezet dus ik heb binnen een uur al 17 Pokemon gevangen terwijl ik gewoon op de bank zat :o

Hier wordt de jeugd van tegenwoordig dus zo lui en lamlendig van

Ik vind pokémon go ech leuk om te doen. Maar nooit gesnapt wat er leuk aan is om een tekenfilm ervan te kijken haha.

seri pokemon was vroeger echt het leukste programma op tv :o Vooral die nostalgie maakt de anime wel echt epic om te kijken nog steeds

Walkception :eek:

Heeft iemand nog tips voor pokemons te vangen van 900cp ofzo, fruit en greatballs en nog gaat ie eruit.

fucking hell 3 bugs gehad op 5 minuten tijd. De pokeball freeze, dan aan de gym stopte hij met mn mannetje te volgen, en dan tijdens de catch van een pidgey zak ik door de grond.

Heeft iemand nog tips voor pokemons te vangen van 900cp ofzo, fruit en greatballs en nog gaat ie eruit.
Dichtbij staan. Hoe dichterbij je staat, des te groter is die cirkel om in te gooien.

En over greatballs, khad een 1200 gengar. 3 ultra balls ontspapte die uit, 2 great balls ontsnapte die uit, 1e pokeball zonder razz berry bleef ie in zitten. Soms moet je beetje mazzel hebben.

10km gefietst maar mijn ei is maar 4km vooruit gegaan :( :(

en ik fietste langzaam

Terug
Naar boven