Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.656
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Yes, werkt. Of t moet toeval geweest zijn maar ik kreeg een jolteon toen ik sparky had.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nice, er is een pokestop hier buiten het gebouw waar ik woon en de mensen die daar in de buurt wonen hebben al 3x een lure erop gezet dus ik heb binnen een uur al 17 Pokemon gevangen terwijl ik gewoon op de bank zat![]()
heb er nu 22 gevangenHier wordt de jeugd van tegenwoordig dus zo lui en lamlendig van
200 meter verderop waren er 2 andere stops met een lure en m'n zus wilde naar buiten maar ik wilde niet 

heb er nu 22 gevangen200 meter verderop waren er 2 andere stops met een lure en m'n zus wilde naar buiten maar ik wilde niet
![]()

Ik vind pokémon go ech leuk om te doen. Maar nooit gesnapt wat er leuk aan is om een tekenfilm ervan te kijken haha.
Vooral die nostalgie maakt de anime wel echt epic om te kijken nog steedsShit G je moet ook weet terug he. Das samen een halve duizend stappenTold ya: lui
200 meter zijn echt 250 stapjes, ik had het wel geweten haha
Shit G je moet ook weet terug he. Das samen een halve duizend stappen
Blijven gooienHeeft iemand nog tips voor pokemons te vangen van 900cp ofzo, fruit en greatballs en nog gaat ie eruit.

Huh 1,5 meter per stap crew checking in. Mijn vriendin moet ook echt 2 stapjes zetten per 1 stap van mijTold ya: lui
200 meter zijn echt 250 stapjes, ik had het wel geweten haha

Huh 1,5 meter per stap crew checking in. Mijn vriendin moet ook echt 2 stapjes zetten per 1 stap van mij![]()

Dichtbij staan. Hoe dichterbij je staat, des te groter is die cirkel om in te gooien.Heeft iemand nog tips voor pokemons te vangen van 900cp ofzo, fruit en greatballs en nog gaat ie eruit.
Heeft iemand nog tips voor pokemons te vangen van 900cp ofzo, fruit en greatballs en nog gaat ie eruit.
Prayen tot RNGesusIk had een 700+cp golduck gevangen met 1 pokeball. Geen idee dat sommige 50cp 3x eruit springen en sommige hele hoge wel in 1 keer gevangen kunnen worden...