XXL Nutrition

Pokemon Go Topic

Bezoekers in dit topic

Servers zijn kut omdat het in 26 landen is gerelesed toch aardig wat nieuwe pokemon gevangen helaas bleven me eggs hatch dingen ook hangen... en nu kom ik er helemaal niet meer in terwijl ik vanavond me lucky egg wilde doen en alles evolven en ook nog 2 gyms overgenomen btw. Dus bij elkaar op de servers en eieren na wel redelijke dag.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga wel verder met pokemon black tot de servers weer stabiel zijn:o, heb heartgold al uit, had die 2 nooit gespeeld.
 
Daar zat ik ook nog aan te denken:roflol::roflol:
 
Ben bij aflevering 9 :o
 
Ik vind pokémon go ech leuk om te doen. Maar nooit gesnapt wat er leuk aan is om een tekenfilm ervan te kijken haha.
 
Ik vind pokémon go ech leuk om te doen. Maar nooit gesnapt wat er leuk aan is om een tekenfilm ervan te kijken haha.
de anime was een cash-in. Pokemon first gen was voor de anime.
 
Heb nu 90 km gelopen, goede cardio dit
 
Raak er al sinds vanmiddag niet meer op. Was met m'n maatje van plan om de hele dag op jacht te gaan :mad:
 
Raak er al sinds vanmiddag niet meer op. Was met m'n maatje van plan om de hele dag op jacht te gaan :mad:
Deze middag ik ook niet, sinds een uurtje lukt het terug bij mij
 
Het zou om een Ddos attack gaan... Welcome to 2004
 
Mijn batterij is van 20 naar 11 gegaan op 15 minuten tijd, is dit normaal of kan je er wat aan doen?
 
It would seem that there is in fact a way to force an evolution of your Eevee. The Eevee Brothers from the original anime were named Rainer, Pyro, Sparky and they owned a Vaporeon, Flareon and Jolteon respectively. If you nickname your Eevee either Rainer, Pyro or Sparky, your Eevee will evolve into that desired Eeveelution!
Sparky = Jolteon
Rainer = Vaporeon
Pyro = Flareon
I have tried it on a few Eevees and so have friends, and we've seen a 100% success rate.
Iemand dit al getest?
 
Inb4 Wandelvierdaagse vol met mensen die Pokemon Go spelen
 
Back
Naar boven