MuscleMeat

Pokemon Go Topic

Sydney :o

e9dc2d4b8fa741f988fed52be7f5b976.png

die kompas staat in ieder geval goed

toen straks dus lucky egg, had er 40 om te evolven en nog 8minuten dus volgende keer ga ik voor de 55 ofzo. geleveld van 20 en een beetje naar 21,5.

pokemon trainers, kan je eigenlijk ook die dubbelen pokemon verwijderen? ik heb 8 van die wormen. En zag later pas dat je niet alle pokemon moet pakken.

pokemon trainers, kan je eigenlijk ook die dubbelen pokemon verwijderen? ik heb 8 van die wormen. En zag later pas dat je niet alle pokemon moet pakken.

ja je kan ze terug sturen en dan krijg je een candy terug op pokemon klikken en dan naar onderen scrollen.

En dan worden ze vermalen tot candy bedoel je

Mijn hoogste is nu pas eentje van CP144, moet ik die al evolueren, of wachten tot je er eentje vangt met hogere CP

Edit: NOOB

je krijgt wel xp van evolueren. Ik zou pokemon die veel voorkomen en waarvan je toch veel nieuwe vangt wel evolueren voor de xp waardoor je uplvled en vanzelf dan weer betere vangt. De wat zeldzamere zou ik idd mee wachten tot je eentje hebt met hoge cp

Ik zou wachten tot ~400CP pokemon. Krijg je een hoop vanaf level 20 en dan pas begint het langzaam te gaan.
400 cp pidgey gaat wel even duren.

Aan het begin gewoon lekker 40 evoluties opsparen en dan egg gebruiken, nog niet naar cp kijken.

400 cp pidgey gaat wel even duren.

Aan het begin gewoon lekker 40 evoluties opsparen en dan egg gebruiken, nog niet naar cp kijken.
True, maar ik heb het over evolven voor sterke pokemon. Ook pidgeys zou ik pas bij ~400 evolven tot pidgeot.

Verder met een lucky egg voor de exp al die pidgeys en low levels evolven is alleen maar goed om eerder hoog level te worden.

dat is toch ook je doel? Om zo snel mogelijk beter te worden :o

Imo zo snel mogelijk naar ~lvl 20 en dan pas sterke pokemon zodat je ook gyms aankan etc..

Je kan ook beredeneren dat het ideaal zou zijn om nog langer te wachten, maar geloof me dat het na lvl 20 een heel stuk langzamer zal gaan

Wat vinden jullie op laag cp level wel of niet evolven?

Terug
Naar boven