- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
nu lvl 14
er is een heel programma voor gemaakt denk niet dat het illegaal is dus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pokemon trainers, kan je eigenlijk ook die dubbelen pokemon verwijderen? ik heb 8 van die wormen. En zag later pas dat je niet alle pokemon moet pakken.
Hoe dan? WEG ERMEE.ja je kan ze terug sturen en dan krijg je een candy terug
gewoon dus naar pokemon tab gaan, klikken en daar onder is een knopje transfer

Yes bedankt, weg met die wormen.had mn post net aangepastgewoon dus naar pokemon tab gaan, klikken en daar onder is een knopje transfer
ze gaan naar het pokemon lab![]()
Mijn hoogste is nu pas eentje van CP144, moet ik die al evolueren, of wachten tot je er eentje vangt met hogere CPje moet de beste die je hebt evolueren, daar kan je die candy´s voor gebruiken
Mijn hoogste is nu pas eentje van CP144, moet ik die al evolueren, of wachten tot je er eentje vangt met hogere CP
Edit: NOOB
Ik zou wachten tot ~400CP pokemon. Krijg je een hoop vanaf level 20 en dan pas begint het langzaam te gaan.Mijn hoogste is nu pas eentje van CP144, moet ik die al evolueren, of wachten tot je er eentje vangt met hogere CP
Edit: NOOB
400 cp pidgey gaat wel even duren.Ik zou wachten tot ~400CP pokemon. Krijg je een hoop vanaf level 20 en dan pas begint het langzaam te gaan.
True, maar ik heb het over evolven voor sterke pokemon. Ook pidgeys zou ik pas bij ~400 evolven tot pidgeot.400 cp pidgey gaat wel even duren.
Aan het begin gewoon lekker 40 evoluties opsparen en dan egg gebruiken, nog niet naar cp kijken.
wel, anders dan kom je nergens en heb je teveel Pokemon met een te lage cp. gewoon de sterkste steeds laten en de rest transferen voor candyWat vinden jullie op laag cp level wel of niet evolven?