AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

• Like
Waarderingen: mat
level 16 en 911 lapras, heb er nog 32 candy voor dus kan hoger maar daar wacht ik even mee.

Mooi man, was wachten tot mensen hardcore zouden gaan cheaten.

Vraag me af hoe lang dit spelletje stand houd. Lol is er zo toch wel redelijk snel vanaf lijkt me.

ik kan dit spel niet op mn telefoon spelen he.
Hoe speel je dat dan? Via pc? en hoe kan je dan cheaten, enlighten me :p
nee ga zelf niet cheaten, speel het zelf maar af en toe. Wordt er wss binnen enkele weken terug afgegooid omdat ik het beu ben of te traag vooruit gaat :p

Nee maar op je telefoon was het natuurlijk wel haalbaar lvl 22 in 2 dagen. :roflol:

nee oke het is niet eerlijk maar als ik op mn telefoon kon spelen zou ik dat doen ofc. Weet niet eens of ik dit account zou kunnen overzetten naar teleoon nu

Hoe speel je dat dan? Via pc? en hoe kan je dan cheaten, enlighten me :p
nee ga zelf niet cheaten, speel het zelf maar af en toe. Wordt er wss binnen enkele weken terug afgegooid omdat ik het beu ben of te traag vooruit gaat :p

gewoon android emulator + pokemon go

zojuist 100ste pokemon in de pokedex :o

Ja nee natuurlijk. Pokemon Go vanuit je pc spelen is eigenlijk beetje zelfde als door het park wandelen op zoek naar pokemon, op dan het park wandelen na.

wow raar he mensen die een spelletje op de computer spelen :o

Lvl 17 (nog 27k tot 18)
Cp 827 Wigglytuff gevonden

2oQxAyr.jpg

lvl 23
37km
92 gevangen 93 gezien.

brb @meaantje heeft in 3 dagen gedaan wat mij 2 weken kostte.
huh 137km toch? Anders doe ik iets heel erg fout met mijn 105km en een level lager dan jij :P

goed zo @meaantje dat je gewoon flink gaat cheaten en daarom geen cardio hoeft te doen.

ben trots op je

Moet telkens lachen bij de evolutie van weedle. Een hoop geflits en gedoe, krijg je zo'n lamme cocon :)

Deel van de ervaring en de hele bedoeling van een grind is dat je er hard voor werkt en dan voldoening hebt als je ei uitkomt of je level X bereikt. Je kunt cheaten maar je mist dan toch 95% van het spel.

dbb meet iemand, de pokemon go meet zal wel populairder zijn dan de pua meet

Terug
Naar boven