- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat denk ik dus ook.Kan je dan nie beter gewoon zoveel mogelijk evolven zonder vangen tussendoor?
mensen doen een week om van 20 naar 21 te gaan ik heb bijna een week gedaan van 13 naar 14 xD

Vind je het nou leuk om een spel op deze manier te spelen?Trouwens ttuckje om incense langer te laten lopen, je klok elke 10minuten 10minuten achteruutzette en niet stilzitten maar 200m minstens lopen dan krijg je elke minuut een pokémon in beeld ipv elke 5minuten.
Rondlopen met incense is idd veel beter maar als je met de klok gaat smokkelen kun je net zo goed een fake gps aanzetten..Trouwens ttuckje om incense langer te laten lopen, je klok elke 10minuten 10minuten achteruutzette en niet stilzitten maar 200m minstens lopen dan krijg je elke minuut een pokémon in beeld ipv elke 5minuten.
Vind je het nou leuk om een spel op deze manier te spelen?

1 keer gedaan om te testen of het echt werkt, zal het verder niet gebruiken, maar misschien dat andere het leuk vinden![]()
Lekker spelen hoe je wil! Er zijn ook mensen die aas gebruiken.. 

Alsof dat nu nog geloofwaardig klinktLekker spelen hoe je wil! Er zijn ook mensen die aas gebruiken..
En nu wachten op haat opmerkingen..
Geintje natuurlijk..
savagePoeh. En die moeite zou je toch eens moeten doen zeg.. Misschien helpt jouw "moeite" net dat beetje extra voor de St. Zonnebloem om je oma met beperkingen een dagje mee uit te nemen waarmee ze de dag van haar leven heeft.
Jouw verstand is zeker lang geleden via je aars vertrokken waardoor het stukje normaal communiceren niet meer tot de mogelijkheden behoort.
Anyways ik zie overal staan dat zij daadwerkelijk extra doneren aan het door jou gekozen doel, met als voorwaarde dat je je activiteit met de reclame van de sponsor deelt op je facebook pagina.
Maar lieve Calyptus. Het hoeft niet hoor.. Je kunt wat dat betreft natuurlijk veel beter gewoon pokemonnen en azijnpissen, daar wordt natuurlijk iedereen beter van!![]()
Haha daar gaan mijn ouders ook altijd op vakantie. Mooi stekkie.Zit nu in op strand Kijkduin continu 4 lures gaat hard zo.
Wow, in Sydney zijn en dan PoGo spelen??

Wow, in Sydney zijn en dan PoGo spelen??Ohnee, je bent een viezevuile cheater