AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

of je ze upgrade of gelijk evolueerd maakt niet uit in hoe goed ze worden na evolutie. Evolutie factor voor magikarp is 10.1 tot 11.8 (uit mn hoofd). Dus een 135 magikarp word 1400-1700 ofzo
Okee, bedankt voor de uitleg.
Hij was al bijna op max dus ik vroeg t me al af

yay, level 20 nu

laatst een vaporeon gevangen en m'n eevee evalueerde naar een flareon dus nu kan ik met sparky lekker een jolteon krijgen :p #WINNING

mijn 130 magikarp is een betere gyrados dan mn 151 magikarp. Ik was echt geneukt met die evolutie factor :( Zijn beide ongeveer 1550 nu

Best wel next level pokemon go aan het spelen nu.

Op de fiets door de stad, steeds pokevinder scannen om te zien wat voor goeie shit er in de buurt zit.

Net de halve stad door racen voor een ominite die nog 5:50 was en aan andere kant van het centrum zat

Merk ook dat fking veel mensen dit aan het doen zijn.
Gisteravond om half 1 een electrobuzz ergens in buitenwijk, in de 2 minuten dat ik er stond om er te vangen kwamen er 2 meiden op de fiets aan om hem te vangen en 3 auto's.

Welke scanner(s) gebruiken jullie mobiel?

Was toen straks bijna thuis, zag ik een jynx 5min. Terug, ik als een gek terug gefietst, 5 Ultra en 10 greatballs later had ik em:)

bad-ass-meme.jpg

Haha woon in Rotterdam:o dus hoe die bij Utrecht komt weet ik ook niet.

Rotterdam/Spijkenisse/Schiedam is allemaal ruk. Alleen maar pidgey en ratata. Hellevoetsluis zit een plekje die is top. 4 palen bij elkaar die de hele dag aan staan. Genoeg mooie Pokemon gevangen daar. Beetje jammer alleen dat de politie d'r steeds komt.

Hoek van Holland ook paar mooie plekjes met goede Pokemon

ik heb vandaag en faperoplos gevangen.

zag een bot staan voor pokemon go voor de luie fl**kers mischien een idee ?

pokevision kan je ook gebruiken

Terug
Naar boven