Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Volgensmij zit ik echt in een slechte buurt wbt rare pokemon.

Lvl 24 en heb pas 30 dratini candy totaal.

Geld verder voor de meeste 3 evoluties.
Enige manier om 125 candy te krijgen hier is uit eieren.
Waar kom je vandaan dan? In Amsterdam heb je een beetje van alles, daar heb ik ook veel dratinis en squirtles vandaan (ook een blastoise in het wild wel maar 700 cp),niet zo veel charmanders though.
In Breda heb je vrij veel dratinis en vulpixen, maar weer bijna nooit growlithe en ik wil juist een arcanine :P

Verder weer ik het niet zo goed.

Volgens mij is charizard veel moeilijker dan dragonite. Een 300cp charmander is al donkerrood als je hem met een ultraball wil vangen en een dratini niet.

ik zie nooit charmanders in het wild :o wel al goed op weg naar venasaur en blastoise (en mn 2e gyrados :o ). Stikt hier ook van de nidorans

grappenmakers

1e44fb1beb7b471f8f06fd7e274c493c.png

heb er toch al 10x zo veel gevangen minstens :P

Laatst bewerkt:
Eindhoven stadswandelpark. Als je aan de boutenslaan bent (bij tankstation esso) zitten er daar aan het water standaard 100 man te PoGo'en. 3 lures naast elkaar, jynx spawn plek 50m verderop. Echt sick.

Ook paar keer geweest, maar bij die lures spawnt nie veel bijzonders toen ik er zat, daar vlakbij spawnt ook een electabuzz best vaak per dag.

Bij het Sparta stadion is een spawnpunt voor Jinx, Electrabuzz, Drowzee en Hypnos.

Vaak zat 4 drowzee naast elkaar gevangen.

Ook paar keer geweest, maar bij die lures spawnt nie veel bijzonders toen ik er zat, daar vlakbij spawnt ook een electabuzz best vaak per dag.
Wel nice voor Magikarp, Slowpokes en xp in general omdat er zo veel spawned.
Kwa rare pokemon idd beetje karig..

Waar kom je vandaan dan? In Amsterdam heb je een beetje van alles, daar heb ik ook veel dratinis en squirtles vandaan (ook een blastoise in het wild wel maar 700 cp),niet zo veel charmanders though.
In Breda heb je vrij veel dratinis en vulpixen, maar weer bijna nooit growlithe en ik wil juist een arcanine :P

Verder weer ik het niet zo goed.

Volgens mij is charizard veel moeilijker dan dragonite. Een 300cp charmander is al donkerrood als je hem met een ultraball wil vangen en een dratini niet.

Velserbroek/haarlem.

Ja charizard is sws moeilijker, charmander spawned hier namelijk niet :roflol:
Wel een 522 uit ei.

Maar hoe moeilijk iets te vangen is maakt vrij weinig uit als je het toch niet tegen komt.

Vulpix nooit wild gevangen growlith 1x.

Laatst bewerkt:
1 Charmander 3 magmar 1 jinx net bij het sparta stadion gevangen :roflol:

Vangen allemaal dikke pokemons hier, maar ik zit weer zonder die kut pokemon ballen :(

net de 2000 pokestopts mark gehaald :o

Boeien die secondaries wel zo veel? Volgens mij gaat het vooral om attack speed die van al die beesten verschilt en nergens terug te vinden is.

Primary is idd veel belangrijker. Maar dragon pulse vs hyper beam... Ik zou het wel weten qua dps/type coverage.

Of die verschilt weet ik niet echt.

Hoe hebben jullie dat gedaan met magic carp. Ben nu level 21 en hoogste magic carp is 135. Hebben jullie magic carp eerst tot max geüpgraded of gelijk geëvalueerd? Aangezien ik overal garados zie van ruim boven de 1000?

Hoe hebben jullie dat gedaan met magic carp. Ben nu level 21 en hoogste magic carp is 135. Hebben jullie magic carp eerst tot max geüpgraded of gelijk geëvalueerd? Aangezien ik overal garados zie van ruim boven de 1000?

of je ze upgrade of gelijk evolueerd maakt niet uit in hoe goed ze worden na evolutie. Evolutie factor voor magikarp is 10.1 tot 11.8 (uit mn hoofd). Dus een 135 magikarp word 1400-1700 ofzo

Terug
Naar boven