XXL Nutrition

Pokemon Go Topic

1174pph.png

:o

kom ik aanzetten met me hypno van 915 cp als hoogste :'(

Best raar dat een dragonite maar 210 kg weegt.

And nice wings

Gisterenavond was mooi, ik was met fiets op weg naar huis van de gym, zie ik een dragonair, dus ik vang em, paar seconden later komt er een man met zoon aangelopen, die man ja hier zit die dragonair! Ik zo en heb je em? Hij zo ja maar cp maar 84, ik zo de mijnes cp 921 en ik lach en fiets weg:)

Gisterenavond was mooi, ik was met fiets op weg naar huis van de gym, zie ik een dragonair, dus ik vang em, paar seconden later komt er een man met zoon aangelopen, die man ja hier zit die dragonair! Ik zo en heb je em? Hij zo ja maar cp maar 84, ik zo de mijnes cp 921 en ik lach en fiets weg:)

En daarna lachtte die twee jou uit omdat je als volwassen man pokeyman speelt? (Happend to me :()

IVs

Level Attack Defence Stamina Perfection
26.5 15 12 11 84%

Teringgoed dus. Hyper beam is wel de minste van de secondaries.
Boeien die secondaries wel zo veel? Volgens mij gaat het vooral om attack speed die van al die beesten verschilt en nergens terug te vinden is.

Waar ga jij vangen in Eindhoven? Ik wil dit weekend eens een ander rondje doen met mijn dochter...

Ik heb niet echt een gebied waar ik vang, vaak op weg naar m'n werk, gym en als ik de hond uitlaat.

Eindhoven stadswandelpark. Als je aan de boutenslaan bent (bij tankstation esso) zitten er daar aan het water standaard 100 man te PoGo'en. 3 lures naast elkaar, jynx spawn plek 50m verderop. Echt sick.

Terug
Naar boven