Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Weet niet of t hier al genoemd is.
Zet je lucky egg aan en zet daarna de tijd van je iPhone iPhone terug. Niet maar het vorige uur terugzetten want dan is die gelijk weg.
Je lucky egg duurt dan veel langer en heb je dus alle tijd om te evalueren.
Helaas komen er geen nieuwe Pokemon als je dit doet en hij geeft weleens een error aan.

Hebben jullie ook dat jullie constant dezelfde pokemons zien in dezelfde omgeving? Ik kom alleen maar de sta daard pokemons tegen?

Wel stom dat overal steeds dezelfde pokemons zijn. Ik woon niet in een binnenstad ofzo, dus heb dan helemaal geen kans op speciale?

Weet niet of t hier al genoemd is.
Zet je lucky egg aan en zet daarna de tijd van je iPhone iPhone terug. Niet maar het vorige uur terugzetten want dan is die gelijk weg.
Je lucky egg duurt dan veel langer en heb je dus alle tijd om te evalueren.
Helaas komen er geen nieuwe Pokemon als je dit doet en hij geeft weleens een error aan.

Timer gaat door maar effect gaat weg.

Dus nee werkt niet.

Waar moet je precies op letten bij keuze pokemons evolven voor later wel als gympokemon te gebruiken? CP? Eerste aanval? Of wat
Van plan om soon lucky egg in te zetten en wat te evolven

Waar moet je precies op letten bij keuze pokemons evolven voor later wel als gympokemon te gebruiken? CP? Eerste aanval? Of wat
Van plan om soon lucky egg in te zetten en wat te evolven

IV en CP

maar IV snap ik niet hoe je dat kan zien dus persoonlijk let ik alleen op cp.

aanvallen worden random na evolve.

Vind het wel een stuk minder leuk nu dat die scanners het niet meer (goed) doen

Merken jullie ook dat het batterij verbruik na die laatste update veel erger geworden is?
Net 15 min gelopen, 8% batterij dr af.. Met iphone battery saving aan zelfs, lol

Terug
Naar boven