MuscleMeat

Pokemon Go Topic

Waar moet je precies op letten bij keuze pokemons evolven voor later wel als gympokemon te gebruiken? CP? Eerste aanval? Of wat
Van plan om soon lucky egg in te zetten en wat te evolven

IV is het belangrijkste. CP boeit niet echt want dat kan je zelf eventueel omhoog trainen met stardust. IV is verbogen stat maar je kan het wel beetje zien aan de HP van je pokemon

in b4 in-game betalen voor scans/scanner

IV is het belangrijkste. CP boeit niet echt want dat kan je zelf eventueel omhoog trainen met stardust. IV is verbogen stat maar je kan het wel beetje zien aan de HP van je pokemon
Ik heb het gevoel dat je attack speed speed ook heel belangrijk is. Maar dan zou je al je pokemon moeten testen in gevechten

Heb het idee dat sinds de update de meters die je daadwerkelijk loopt beter kloppen.

Gooi sinds de update constant over die kutpidgeys.

Extra nadeel wat aan het spel gekomen is dat het spel doorloopt maar je geen acties meer kan uitvoeren binnen het spel.

Klotezooi zelfs pidgey van onder de lvl 100 ontsnapt na die update.

Ik wil ook rhyhorns en growlithes in de buurt. Bij mij zijn er een hoop stink clefairies bijgekomen :(

Ik heb alleen maar kut pokemons in de buurt.. 24/7 Ratata's en Pidgeys

Had zondag een Rhyhorn, Magmar en een Porygon op de zelfde locatie 20 meter buiten de deur.

Hier spawnt wel wat beter materiaal eindelijk

http://oi63.tinypic.com/ms0gms.jpg
ms0gms.png

Mirin de candies en stardust?

Terug
Naar boven