Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Goeie botting

Pokeradar pro is een goede app voor het tracken van pokemon. Volgens mij een van de enigste die het nog goed doet

http://oi63.tinypic.com/ms0gms.jpg
ms0gms.png

Mirin de candies en stardust?

goeie bot

Pokescanner doet het ook nog

Of je doet het gewoon met python27, flask(google maps), en cmd.
Hoe snel lukt het jou om hiermee nog te scannen? Kun je bijvoorbeeld een hele stad pakken in een paar minuten? Voor kleine stukjes werkt eigenlijk alles nog, pokevision was juist ideaal voor de lange afstand.

Poke radar die nog wel werkt of werkt dat gewoon niet in een dorp. Deed pokeradar.io en zie niks. Zelfde voor skiplagged

Pokewhere werkt ook.

Vind de lol er wel vanaf gaan als ik 10 pokeballs moet gooien wil ik een pidgey van lvl 50 vangen.

Sinds de update gooi ik minstens 4-5 pokeballs extra naar eender welke pokemon. De eerste keren dat ik gooi, doet ie telkens een uithaal. Eender hoelang ik wacht, de eerste 2 pokeballs missen 99% van de tijd al om die reden....

Hoe snel lukt het jou om hiermee nog te scannen? Kun je bijvoorbeeld een hele stad pakken in een paar minuten? Voor kleine stukjes werkt eigenlijk alles nog, pokevision was juist ideaal voor de lange afstand.
Ja je kan de hele stad scannen in 3 minuten. En als je de weg niet weet, de map is eigenlijk google maps en dan kan je makkelijk en snel zien waar de pokemon is

Hoeveel pokeballs het kost om shit te vangen is indd iets te frustrerend.

Helemaal leuk als je een weedle van 50 tegen komt,6 pokeballs whaste, en daarna rent ie weg.

JE BENT EEN FUCKING WEEDLE LEER JE PLEK

Terug
Naar boven