- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of je doet het gewoon met python27, flask(google maps), en cmd.Pokeradar pro is een goede app voor het tracken van pokemon. Volgens mij een van de enigste die het nog goed doet
Of je doet het gewoon met python27, flask(google maps), en cmd.
Hoe snel lukt het jou om hiermee nog te scannen? Kun je bijvoorbeeld een hele stad pakken in een paar minuten? Voor kleine stukjes werkt eigenlijk alles nog, pokevision was juist ideaal voor de lange afstand.Of je doet het gewoon met python27, flask(google maps), en cmd.
Handmatig de code uitvoeren wat de scanner apps met hun instellingen voor je doen.

Moet altijd lachen om dat gepiepBij mij zijn er een hoop stink clefairies bijgekomen![]()

Ook al niks
Grappenmakers daarPoke radar die nog wel werkt of werkt dat gewoon niet in een dorp. Deed pokeradar.io en zie niks. Zelfde voor skiplagged
Same 4 pokeballs (tevens mn laatste) daarna drie greatballs toen had ik een pidgey van 97 jeuh...Vind de lol er wel vanaf gaan als ik 10 pokeballs moet gooien wil ik een pidgey van lvl 50 vangen.
Ja je kan de hele stad scannen in 3 minuten. En als je de weg niet weet, de map is eigenlijk google maps en dan kan je makkelijk en snel zien waar de pokemon isHoe snel lukt het jou om hiermee nog te scannen? Kun je bijvoorbeeld een hele stad pakken in een paar minuten? Voor kleine stukjes werkt eigenlijk alles nog, pokevision was juist ideaal voor de lange afstand.
Ik kom nu wel clean. Dit account voor 5 dollar gekocht op epicnpc. Nice try